ˆ

Zapytania ofertowe

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zapytanie ofertowe - organizacja kolonii letnich dla dzieci z programem profilaktycznym

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2014-02-27 08:39:21

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyla informację: Danuta Giecołd Data wytworzenia informacji: 2014-02-27 08:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Danuta Giecołd Data wprowadzenia do BIP 2014-02-27 08:39:21
Wprowadził informację do BIP: Rafał Piechocki Data udostępnienia informacji: 2014-02-27 08:43:52
Osoba, która zmieniła informację: Rafał Piechocki Data ostatniej zmiany: 2014-05-15 07:59:09
Artykuł był wyświetlony: 42446 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dostawa i zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek na 2014r.

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2013-12-10 10:58:38

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zapytanie ofertowe w załączniku

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyla informację: Piechocki Rafał Data wytworzenia informacji: 2013-12-10 10:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Piechocki Rafał Data wprowadzenia do BIP 2013-12-10 10:58:38
Wprowadził informację do BIP: Rafał Piechocki Data udostępnienia informacji: 2013-12-10 11:03:53
Osoba, która zmieniła informację: Rafał Piechocki Data ostatniej zmiany: 2013-12-30 10:24:39
Artykuł był wyświetlony: 44205 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zapytanie ofertowe - Komputer i drukarka dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubrzy

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2013-12-03 14:21:40

Akapit nr 1 - brak tytułu

Treść zapytania w załączniku

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyla informację: Kamila Ognista Data wytworzenia informacji: 2013-12-03 14:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Kamila Ognista Data wprowadzenia do BIP 2013-12-03 14:21:40
Wprowadził informację do BIP: Rafał Piechocki Data udostępnienia informacji: 2013-12-03 14:26:25
Osoba, która zmieniła informację: Rafał Piechocki Data ostatniej zmiany: 2013-12-12 09:09:25
Artykuł był wyświetlony: 44063 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zapytanie ofertowe - Komputer PC

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2013-10-07 12:09:32

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy Lubrza zaprasza do złożenia oferty cenowej na dostawę komputera PC.
Zapytanie dotyczy zakupu jednego urządzenia – komputer w obudowie All-In-One. Oferta powinna zawierać pełną specyfikację oferowanego urządzenia. Dostawca zobowiązuje się do wystawienia faktury z odroczonym terminem płatności min. 14 dni i dostarczyć urządzenie na własny koszt.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
•    Typ komputera: All-In-One
•    Procesor: minimum Intel Core i3 lub jego odpowiednik
•    Pamięć RAM: minimum 4GB
•    Dysk twardy: minimum 500GB dla HDD, minimum 128GB dla SSD
•    Karta sieciowa: 10/100/1000 Mbit z Wake-On-Lan
•    Karta bezprzewodowa: IEEE 802.11 b/g/n
•    Interfejsy USB: minimum 4 porty USB 2.0
•    Napęd optyczny: DVD-RW (nagrywarka)
•    Ekran: 21-23 cale
•    Wbudowana kamera internetowa, mikrofon, głośniki
•    Wbudowany czytnik kart
•    Klawiatura i mysz przewodowa - złącze USB
•    System operacyjny: minimum Windows 7 Home PL 64-bit, najlepiej Windows 7 Professional 64-bit PL
•    Gwarancja: minimum 3 lata
•    Zasilanie: zasilacz maksymalnie 200W
Kryteria wyboru oferty: 50% cena, 50% funkcjonalność
Dostawa urządzenia na adres: Urząd Gminy w Lubrzy, 66-218 Lubrza, ul. Świebodzińska 68
Ofertę należy przesłać do dnia 15.10.2013 r. na adres e-mail: lub w formie pisemnej na adres: ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza z dopiskiem: „Dostawa komputera PC”
Do prowadzonego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113,poz. 759, ze zmianami) - art.4 ust. 8 ustawy. – zamówienie poniżej 14 000 euro)
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyla informację: Piechocki Rafał Data wytworzenia informacji: 2013-10-07 10:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Piechocki Rafał Data wprowadzenia do BIP 2013-10-07 12:09:32
Wprowadził informację do BIP: Rafał Piechocki Data udostępnienia informacji: 2013-10-07 12:12:53
Osoba, która zmieniła informację: Rafał Piechocki Data ostatniej zmiany: 2013-10-21 08:18:47
Artykuł był wyświetlony: 47446 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zapytanie ofertowe - Serwer plików

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2013-10-07 11:58:59

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy Lubrza zaprasza do złożenia oferty cenowej na dostawę serwera plików.
Zapytanie dotyczy zakupu jednego urządzenia wyposażonego w 4 dyski twarde o pojemności minimum 2TB. Oferta powinna zawierać pełną specyfikację oferowanych urządzeń. Dostawca zobowiązuje się do wystawienia faktury z odroczonym terminem płatności min. 14 dni i dostarczyć urządzenie na własny koszt.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
* urządzenie fabrycznie nowe, gwarancja minimum 2 lata
* obudowa serwerowa typu RACK 1U, 19”
* funkcja dysku sieciowego / serwer plików dla Windows, MacOS, Linux (Samba)
* interfejs sieciowy minimum 2 x 1Gbit/s
* obsługa protokołu iSCSI
* backup plików z komputerów w sieci LAN
* funkcja zdalnej replikacji
* instalacja 4 dysków 3.5"/2.5", obsługa dysków do 4TB każdy
* prędkość odczytu danych minimum 200 MB/sek
* prędkość zapisu danych minimum 150 MB/sek
* konfiguracja RAID niezbędne minimum to RAID 0, 1 ,5
* serwer wydruku
* serwer FTP
* serwer WWW (PHP, SQL, HTML)
* serwer e-mail (POP3, SMTP, IMAP)
* system logów
* zgodność z VMware/Hyper-V
* wbudowany firewall / opcja Antywirus
* praca jak serwer monitoringu video – kamera
Kryteria wyboru oferty: 50% cena, 50% funkcjonalność
Dostawa urządzenia na adres: Urząd Gminy w Lubrzy, 66-218 Lubrza, ul. Świebodzińska 68
Ofertę należy przesłać do dnia 15.10.2013 r. na adres e-mail: lub w formie pisemnej na adres: ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza z dopiskiem: „Dostawa serwera plików”
Do prowadzonego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113,poz. 759, ze zmianami) - art.4 ust. 8 ustawy. – zamówienie poniżej 14 000 euro)
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyla informację: Piechocki Rafał Data wytworzenia informacji: 2013-10-07 10:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Piechocki Rafał Data wprowadzenia do BIP 2013-10-07 11:58:59
Wprowadził informację do BIP: Rafał Piechocki Data udostępnienia informacji: 2013-10-07 12:05:21
Osoba, która zmieniła informację: Rafał Piechocki Data ostatniej zmiany: 2013-10-21 08:17:24
Artykuł był wyświetlony: 44817 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie usługi - Wycięcie drzew

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2013-10-01 08:38:08

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu prac związanych z wycinką drzew z gatunku topola z terenu działki nr 16 położonej w obrębie wsi Zagaje, Gmina Lubrza.
  1. Wycinka drzew z gatunku topola w ilości 4 szt. o następujących obwodach pnia mierzonych na wysokości 130 cm: 1) 250 cm, 2) 253 cm, 3) 255 cm , 4) 257 cm,
  2. Przygotowanie pozyskanego drewna do załadunku (pocięcie drewna w klocki o maksymalnej długość 33 cm)
Szczegóły w załączniku.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Gadawska Data wytworzenia informacji: 2013-10-01 08:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Gadawska Data wprowadzenia do BIP 2013-10-01 08:38:08
Wprowadził informację do BIP: Rafał Piechocki Data udostępnienia informacji: 2013-10-01 08:42:52
Osoba, która zmieniła informację: Rafał Piechocki Data ostatniej zmiany: 2013-10-17 07:49:01
Artykuł był wyświetlony: 37156 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami na działce nr 406/5 i 406/23 w miejscowości Lubrza

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2013-07-23 13:34:30

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyla informację: Przemysław Stefański Data wytworzenia informacji: 2013-07-23 12:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Przemysław Stefański Data wprowadzenia do BIP 2013-07-23 13:34:30
Wprowadził informację do BIP: Rafał Piechocki Data udostępnienia informacji: 2013-07-23 13:37:48
Osoba, która zmieniła informację: Rafał Piechocki Data ostatniej zmiany: 2013-08-13 09:54:03
Artykuł był wyświetlony: 27349 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dostawa oprogramowania informatycznego wspomagającego realizację zadań wynikających z wejściem w życie ustawy z dnia z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2013-04-02 13:12:21

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Na podstawie Zarządzenia Nr 005014.2011 Wójta Gminy Lubrza z dnia 4 kwietnia 2011 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 14 000 euro - bez stosowania trybów udzielania zamówień publicznych, o których mowa w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Lubrza
ul. Świebodzińska 68
66-218 Lubrza
II. TRYB ZAMÓWIENIA
Zapytanie ofertowe
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania informatycznego wspomagającego realizację zadań wynikających z wejściem w życie ustawy z dnia z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zm.) i wynikających z niej obowiązków dla gmin.
1. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Oprogramowanie musi:
1) umożliwiać współpracę z systemem finansowym Gminy (Symfonia FK - Sage),
2) prowadzenie ewidencji, odnośnie rozliczeń odpadów z uwzględnieniem aktualnych i przyszłych zmian zapisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach:
− właścicieli nieruchomości, od których odbierane będą odpady komunalne i pobierana będzie opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
− ilości odebranych poszczególnych grup odpadów komunalnych,
− punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych,
3) umożliwiać rozliczanie otrzymanych wpłat od mieszkańców i umożliwiać ich ewentualną windykację, w tym wydawanie upomnień, decyzji, tytułów wykonawczych itp. – zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749),
4) być zharmonizowany z programem finansowym gminy w sposób umożliwiający natychmiastowe odnotowanie wpłaty gotówkowej dokonanej przez odbiorcę usług w kasie urzędu,
5) umożliwiać masowy wydruk wszelkich dokumentów generowanych przez program (upomnienia, decyzje, itp.),
6) generowanie, na podstawie zgromadzonych danych, rejestru deklaracji i decyzji oraz okresowych raportów dot. ilości odbieranych odpadów komunalnych (sprawozdawczość), wpływów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
7) zapewniać obsługę procesu windykacji oraz wyszukiwania dokumentów w systemie za pomocą kodów kreskowych nadrukowanych na dokumentach oraz kompatybilność z czytnikami kodów kreskowych (zastosowanie do rejestracji zbiórki selektywnej),
8) współpracować z urządzeniami do odczytu kodów kreskowych umożliwiającym lokowanie odczytów z wykorzystaniem technologii GPS (lokalizacja, data, godzina odczytu),
9) współpracować z drukarkami etykiet,
10) współpracować z ewentualnym urządzeniem wchodzącym w skład zestawu inkasenckiego, (aplikacja zainstalowana na urządzeniu mobilnym musi umożliwiać bezpośrednie wysyłanie dokumentów wystawionych przez inkasenta na serwer gminy),
11) posiadać moduł do automatycznego rozliczania przelewów dokonywanych na indywidualne konta mieszkańców gminy (informowanie o zaległościach drogą elektroniczną lub za pomocą wiadomości tekstowych sms), sprawdzenie stanu rachunku, aktualnej stawki opłaty, dokonywanie wpłat w formie elektronicznej,
2. Posiadać gwarancję na zamawiane oprogramowanie na okres minimum całego okresu trwania umowy licząc od daty odbioru Systemu, zapewniając jednocześnie serwis gwarancyjny. Koszty gwarancji wraz z serwisem gwarancyjnym są w pełni włączone do ceny ofertowej.
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Do 30 dni – od dnia podpisania umowy
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Złożona oferta winna zawierać, co najmniej:
  • nazwę i adres Oferenta,
  • datę sporządzenia oferty,
  • pieczątkę firmową,
  • podpis Oferenta,
  • opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym,
  • wartość oferty (netto oraz brutto).
VI. MIEJSCE, SPOSÓB ORAZ TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
Oferty należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Gminy Lubrza przy ul. Świebodzińskiej 68, 66-218 Lubrza, sekretariat pokój nr 6 lub przesłać na adres e-mail: w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 kwietnia 2013 r.
VII.    KRYTERIA OCENY OFERT
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
Kryterium: CENA – 50 %, FUNKCJONALNOŚĆ – 50 %
VIII. PUBLIKACJE I OGŁOSZENIA
Niniejsze ZAPYTANIE OFERTOWE zamieszczone zostało na stronie internetowej www.bip.lubrza.pl menu przedmiotowe: zapytania ofertowe.
Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie wszystkich składających oferty oraz zamieści informację w tym przedmiocie na stronie internetowej www.bip.lubrza.pl.
DANE OSOBY DO KONTAKTU
Agata Zajda-Sipa
Inspektor ds. utrzymania czystości i porządku
w gminie oraz odpadów
tel. (68) 381-33-66, e-mail:
Urząd Gminy w Lubrzy
ul. Świebodzińska 68
66-218 Lubrza

 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyla informację: Agata Zajda-Sipa Data wytworzenia informacji: 2013-04-02 13:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Agata Zajda-Sipa Data wprowadzenia do BIP 2013-04-02 13:12:21
Wprowadził informację do BIP: Rafał Piechocki Data udostępnienia informacji: 2013-04-02 13:27:25
Osoba, która zmieniła informację: Rafał Piechocki Data ostatniej zmiany: 2013-04-18 13:46:44
Artykuł był wyświetlony: 24216 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyposażenie świetlic socjoterapeutycznych w sprzęt komputerowy w miejscowościach Bucze i Staropole

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2013-03-12 09:47:53

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Wójt Gminy Lubrza zaprasza do złożenia oferty cenowej na wyposażenie świetlic socjoterapeutycznych w sprzęt komputerowy w miejscowościach Bucze i Staropole.
Ofertę należy przesłać do dnia 20.03.2013 r. na adres e-mail: lub w formie pisemnej na adres: ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza z dopiskiem na kopercie: „Wyposażenie świetlic socjoterapeutycznych w sprzęt komputerowy w miejscowościach Bucze i Staropole”
Podane w ofercie ceny powinny być cenami brutto. Oferta powinna zawierać pełną specyfikację oferowanych zestawów komputerowych, drukarek i dodatkowego wyposażenia.
Zapytanie ofertowe dotyczy zakupu 8 komputerów, 2 drukarek laserowych i dodatkowego wyposażenia. Przeznaczenie komputerów: do celów dydaktycznych, Internetu,  prezentacji, video konferencji, multimediów.
 
Po wyłonieniu przez Zamawiającego najkorzystniejszej oferty, Zamawiający powiadomi o tym fakcie wszystkich składających oferty.
Po poinformowaniu Dostawcy o wyborze jego oferty, Dostawcę zobowiązuje się do zawarcia umowy z Zamawiającym.
Dostawa wyposażenia powinna nastąpić w terminie do dwóch  tygodni  od dnia podpisania umowy na adres Zamawiającego: Gmina Lubrza, ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza.
Dostawca zobowiązuje się do wystawienia faktury z odroczonym terminem płatności min. 14 dni
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1.
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyla informację: Rafał Piechocki Data wytworzenia informacji: 2013-03-12 09:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Rafał Piechocki Data wprowadzenia do BIP 2013-03-12 09:47:53
Wprowadził informację do BIP: Rafał Piechocki Data udostępnienia informacji: 2013-03-12 09:58:51
Osoba, która zmieniła informację: Rafał Piechocki Data ostatniej zmiany: 2013-04-12 12:57:30
Artykuł był wyświetlony: 22742 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn. „Budowa chodnika wraz ze ścieżką rowerową w ciągu drogi powiatowej nr 1242F i 1239F w miejscowości Lubrza (działki nr ewid.: 161, 356/2, 356/3) oraz w ciągu drogi gminnej w miejscowości Lubrza (działka nr ewid.: 380/1, 377/7)”

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2013-02-18 14:36:34

Akapit nr 1 - brak tytułu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyla informację: Mirosław Sławski Data wytworzenia informacji: 2013-02-18 14:02:00
Osoba, która odpowiada za treść: Mirosław Sławski Data wprowadzenia do BIP 2013-02-18 14:36:34
Wprowadził informację do BIP: Rafał Piechocki Data udostępnienia informacji: 2013-02-18 14:39:22
Osoba, która zmieniła informację: Rafał Piechocki Data ostatniej zmiany: 2013-02-28 08:10:15
Artykuł był wyświetlony: 22415 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji

ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Lubrzy
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu