ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Lubrzy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Azbest 2017

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Informacja dotycząca uzyskanego dofinansowania na usuwanie wyrobów zawierających azbest

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dorota Olenowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Olenowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-11-10 10:36:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-11-10 10:37:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-10 10:37:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5956 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nabór wniosków o dofinansowanie usuwania azbestu 2017

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy Lubrza ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubrza w 2017 roku. Dotacja na cel pozyskiwania jest z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w  Zielonej Górze przy udziale środków z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
 
Zadanie będzie realizowane pod warunkiem otrzymania przez Gminę Lubrza dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze. Kosztami obejmującymi dofinansowanie będą wyłącznie koszty demontażu, zbierania, transportu  i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest. Koszty zakupu i montażu nowych pokryć dachowych pokrywają właściciele nieruchomości we własnym zakresie.
 
W związku z powyższym zainteresowanych właścicieli nieruchomości, prosi się o złożenie do Urzędu Gminy w Lubrzy w godzinach urzędowania: pn. 7.00 -17.00, wt.-czt. 7.00-15.00, pt. 7.00-13.00 w nieprzekraczalnym terminie do 13 stycznia 2017 roku stosownej informacji oraz wniosku. Druki są dostępne u Sołtysów, w pokoju nr 6 Urzędu Gminy oraz na stronie internetowej bip.lubrza.pl w zakładce ‘Ochrona środowiska’
 
W budżecie Gminy Lubrza na rok 2017 zapisano środki finansowe na realizację zadań związanych z usuwaniem azbestu w wysokości 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych). W związku z powyższym o dofinansowaniu zadania będzie decydowała kolejność składania wniosków (ewentualnie powierzchnia eternitu).
 
Niezbędne załączniki do wniosku dla osób fizycznych:
1. Kserokopia aktualnego dokumentu potwierdzającego prawo własności nieruchomości (lub budynku) , w przypadku współwłasności wykaz wszystkich współwłaścicieli (imię, nazwisko, adres) wraz z ich zgodą. W przypadku wspólnoty mieszkaniowej uchwałę wspólnoty mieszkaniowej.
2. Kopia zgłoszenia w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie robót budowlanych, zgłoszenia rozbiórki lub pozwolenia na rozbiórkę wraz z potwierdzeniem wpływu (niezbędne tylko w przypadku demontażu wyrobów zawierających azbest z dachu obiektu budowlanego).
3. Informacja o wyrobach zawierających azbest, o której mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U z 2011 r. nr 8 poz. 31).
 
Załączniki dodatkowe dla beneficjentów pomocy de minimis (przedsiębiorcy, ale także również każdy inny podmiot prowadzący działalność gospodarczą, bez względu na jego formę organizacyjno-prawną oraz sposób finansowania)
1.    formularz informacji wg. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawionych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. nr 53 poz. 311 ze zm.) lub
2.    formularz informacji wg. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 20 marca 2007 r. w sprawie zaświadczeń o pomocy de minimis i pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie  (Dz. U. nr 53, poz. 354 ze zm.)
3.    oświadczenie o pomocy de minimis.
 
Wszelkich informacji udzielamy pod numerem 68 3813021 wew.226.
 
(-) Ryszard Skonieczek
Wójt Gminy Lubrza
 

Akapit nr 2 - brak tytułu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Agnieszka Radziwon
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Radziwon
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-13 07:14:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-13 07:21:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-12-13 07:21:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7176 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »