ˆ

Zapytania ofertowe

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe na budowę gminnej strony internetowej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych (WCAG 2.0)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-11-12 08:31:39 przez Rafał Lewandowski

Akapit nr - brak tytułu

Wójt Gminy Lubrza zaprasza do złożenia oferty cenowej na budowę gminnej strony internetowej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dotyczy projektu informatycznego o publicznym zastosowaniu pt. „Dofinansowanie przebudowy lub dostosowania stron internetowych podmiotów realizujących zadania publiczne do potrzeb osób niepełnosprawnych”. Projekt ma na celu budowę strony gminnej www.lubrza.pl dostosowanej do obowiązujących przepisów prawa i obecnie funkcjonujących  standardów budowy stron internetowych.
 
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
  • strona zgodna z normą WCAG 2.0 (wykaz wymagań w załączniku nr 1),
  • wykonanie audytu strony internetowej (analiza automatyczna, badanie eksperckie, jak i badania przez osoby niepełnosprawne),
  • strona zbudowana w oparciu o autorski system CMS,
  • integracja strony ze stroną BIP Urzędu Gminy Lubrza i portalem Wrotalubuskie.eu,
  • migracja danych ze strony obecnej do nowo budowanej,
  • moduł galeria zdjęć,
  • moduł galeria filmów,
  • moduł FAQ, księga gości, pytania do wójta,
  • moduł newsletter,
  • moduł banerów,
  • moduł subskrypcji rss,
  • wyszukiwarka w serwisie,
  • opracowanie szaty graficznej,
  • wersja responsywna (ewentualnie wersja mobilna – zarządzanie treścią z jednego panelu).
 
Projekt ma na celu:
  • zwiększenie dostępności publikowanych w serwisie informacji dla wszystkich internautów w tym niepełnosprawnych,
  • umożliwienie obywatelom kontaktu z władzami Gminy przy pomocy interaktywnych narzędzi internetowych (pytania i odpowiedzi, zaawansowany formularz kontaktowy),
  • zwiększenie zakresu dostępnych na stronie informacji promujących Gminę,
  • aktywna promocja Gminy w kraju i poza jego granicami realizowana przy pomocy integracji z portalem Wrotalubuskie.eu,
  • usprawnienie przepływu informacji pomiędzy Biuletynem Informacji Publicznej a serwisem internetowym gminy.
 
Zakończenie realizacji projektu i jego rozliczenie musi nastąpić do dnia 31 grudnia 2015 r.
 
Ofertę należy przesłać do dnia 19.11.2015r. na adres e-mail: lub w formie pisemnej na adres: ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza z dopiskiem: „Budowa strony internetowej - WCAG 2.0”. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Lubrza.
 

Załączniki