ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Lubrzy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Protokoły sesji Rady Gminy Lubrza

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Protokół XXIX/2005r.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2006-01-03 11:10:14 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Protokół V/2003

Protokół  XXIX/2005r.

 
z  XXIX zwyczajnej sesji Rady Gminy Lubrza odbytej w dniu 02 grudnia 2005r.
w siedzibie Urzędu Gminy w Lubrzy w godz. od 9 00 do1340
Podjęto uchwały nr  od XXIX/168/2005r. do XXIX/173/2005r.
Obradom przewodniczył Przewodniczący  Rady Gminy Lubrza – Kazimierz Koszucki, protokołowała  Ewa Gniewczyńska.
W sesji udział wzięło 15 radnych na stan 15.
 
Lista obecności stanowi załącznik do protokołu.
 
Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki otworzył XXIX zwyczajną sesję Rady Gminy  Lubrza , stwierdził prawomocność posiedzenia.
 
Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki  przedstawił proponowany porządek  obrad:
 
PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD
 
1.         Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2.                  Ustalenie porządku obrad.

2.            Informacja z prac Wójta między sesjami.

3.            Informacja z prac Przewodniczącego Rady Gminy między sesjami.

4.            Interpelacje i wnioski radnych.

5.            Odpowiedzi na interpelacje.

6.            Podjęcie uchwały w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków

             budżetowych na rok 2005.

7.            Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek za zbiorowe zaopatrzenie

            w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie Gminy Lubrza.

8.            Podjecie uchwały w sprawie ustalenia regulaminu przyznawania

            nauczycielom dodatków i innych elementów wynagradzania w placówkach
             oświatowych prowadzonych przez Gminę Lubrza. 

9.            Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości

             ( nieruchomości niezabudowane stanowiące własność Skarbu Państwa
               Agencji Nieruchomości Rolnych oddział w Gorzowie Wlkp.,
               nr działek opisano w projekcie uchwały).

10.         Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu

             zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubrza obejmującego teren
             w obrębie Przełazy – osiedle Wenecja.

11.        Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku

            od środków transportowych na terenie Gminy Lubrza.
13.       Przedstawienie planu modernizacji i naprawy dróg na terenie Gminy  Lubrza
             Przez Starostę Powiatu Świebodzińskiego
              ( gość zaproszony, Starosta Ryszard Szafiński, godz. 12.30).
14.       Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady Gminy w Lubrzy.
15.         Dyskusja i wnioski.
 
 
W dalszej kolejności swojej wypowiedzi Przewodniczący Rady Gminy
-Kazimierz Koszucki poddał pod głosowanie porządek obrad, który wyłożony został przed obradami sesji Rady Gminy-porządek obrad został przyjęty przy 13 głosach za (radni: Marzena Zwęgrodzka i Stanisław Kluczkiewicz nie brali udziału w głosowaniu gdyż nie przybyli na obrady sesji Rady Gminy).
 
 
Odnośnie pkt.3
 
„Informacja z prac Wójta między sesjami”.
 
Do przekazania informacji z prac Wójta między sesjami zobowiązał się Pan  Eugeniusz Chamarczuk – Wójt Gminy Lubrza:
 
*sytuacja finansowa gminy w kontekście realizowanych inwestycji
-zadania remontowo-inwestycyjne realizowane są na bieżąco, zostało wykonane 9 km sieci
  kanalizacyjnej,
-w grudniu na wykonanie zadań zaplanowanych w tegorocznym budżecie wydatkowane
  zostanie 2.571.000,00-zł.
*ogłoszenie konkursu na wybór dyr. zakładu budżetowego oraz pracownika UG
-w połowie miesiąca zostanie rozstrzygnięty konkurs na powyższe stanowiska,
-pracownicy, którzy pracują
Pobierz dane XML Protokół XXIX/2005r. Drukuj informację Protokół XXIX/2005r.
« powrót do poprzedniej strony