Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zapytanie ofertowe na budowę gminnej strony internetowej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych (WCAG 2.0)
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-11-12 08:31:39 przez Rafał Lewandowski, informacja należąca do archiwum
Akapit nr - brak tytułu
Wójt Gminy Lubrza zaprasza do złożenia oferty cenowej na budowę gminnej strony internetowej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dotyczy projektu informatycznego o publicznym zastosowaniu pt. „Dofinansowanie przebudowy lub dostosowania stron internetowych podmiotów realizujących zadania publiczne do potrzeb osób niepełnosprawnych”. Projekt ma na celu budowę strony gminnej www.lubrza.pl dostosowanej do obowiązujących przepisów prawa i obecnie funkcjonujących standardów budowy stron internetowych.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
- strona zgodna z normą WCAG 2.0 (wykaz wymagań w załączniku nr 1),
- wykonanie audytu strony internetowej (analiza automatyczna, badanie eksperckie, jak i badania przez osoby niepełnosprawne),
- strona zbudowana w oparciu o autorski system CMS,
- integracja strony ze stroną BIP Urzędu Gminy Lubrza i portalem Wrotalubuskie.eu,
- migracja danych ze strony obecnej do nowo budowanej,
- moduł galeria zdjęć,
- moduł galeria filmów,
- moduł FAQ, księga gości, pytania do wójta,
- moduł newsletter,
- moduł banerów,
- moduł subskrypcji rss,
- wyszukiwarka w serwisie,
- opracowanie szaty graficznej,
- wersja responsywna (ewentualnie wersja mobilna – zarządzanie treścią z jednego panelu).
Projekt ma na celu:
- zwiększenie dostępności publikowanych w serwisie informacji dla wszystkich internautów w tym niepełnosprawnych,
- umożliwienie obywatelom kontaktu z władzami Gminy przy pomocy interaktywnych narzędzi internetowych (pytania i odpowiedzi, zaawansowany formularz kontaktowy),
- zwiększenie zakresu dostępnych na stronie informacji promujących Gminę,
- aktywna promocja Gminy w kraju i poza jego granicami realizowana przy pomocy integracji z portalem Wrotalubuskie.eu,
- usprawnienie przepływu informacji pomiędzy Biuletynem Informacji Publicznej a serwisem internetowym gminy.
Zakończenie realizacji projektu i jego rozliczenie musi nastąpić do dnia 31 grudnia 2015 r.
Ofertę należy przesłać do dnia 19.11.2015r. na adres e-mail:
lub w formie pisemnej na adres: ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza z dopiskiem: „Budowa strony internetowej - WCAG 2.0”. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Lubrza.