ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Lubrzy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy Lubrza

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Uchwała Nr XXX/ 181 /2005r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

                Uchwała Nr  XXX/  181 /2005r.
                         Rady Gminy Lubrza
           z dnia 29 grudnia 2005r.
 
 
w sprawie utworzenia Zakładu Budżetowego „EKO - FORT”.
 
Na podstawie  art. 18 ust. 2 pkt 9 lit. h  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 ze zm.: Dz. U. z 2002 r. Nr 23 poz.220, Nr 62 poz.558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806, Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568, Dz. U. z 2004 r. Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz. 1203, Dz. U. z 2005 r. Nr 172 poz. 1441) w związku z art. 19 ust. 2 pkt 2  ustawy z dnia 26 listopada 1998r. o finansach publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 15 poz. 148 ze zm.: Dz. U. z  2000 r. Nr 122 poz.1315, Dz. U. z 2001 r. Nr 88 poz. 961, Dz. U. z 2002 r. Nr 153 poz. 1271, Nr 156 poz. 1300, Dz. U. z 2003 r. Nr 45 poz. 391, Nr 65 poz. 594, Nr 96 poz. 874, Nr 166 poz. 1611, Nr 189 poz. 1851, Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177, Nr 93 poz. 890, Nr 121 poz. 1264, Nr 123 poz. 1291, Nr 210 poz. 2135, Nr 273 poz. 2703, Dz. U. z 2005 r. Nr 14 poz. 114, Nr 64 poz. 565)
 
Rada Gminy Lubrza uchwala, co następuje:
 
§ 1
Z dniem 1 stycznia 2006r. tworzy się Zakład Budżetowy pn. „ EKO - FORT”
z siedzibą w Lubrzy.
 
§ 2 
1.  Przedmiotem działania zakładu będzie:

1)     bieżące i nieprzerwane zaspokajanie zbiorowych potrzeb  mieszkańców gminy przez świadczenie usług komunalnych

2)     zagospodarowanie i rozwój Lubrzańskiego Szlaku Fortyfikacji ze szczególnym uwzględnieniem organizacji ruchu turystycznego po Pętli Boryszyńskiej. 

3)     Szczegółowy zakres przedmiotu działalności, a także organizację oraz zasady funkcjonowania zakładu określa statut

 
§ 3
 

1)     Zakład budżetowy pod nazwą „EKO-FORT” prowadzić będzie gospodarkę finansową według zasad określonych w ustawie z dnia 26 listopada 1998r. o finansach publicznych (tekst  jednolity: Dz. U. z 2003r. Nr 15 poz. 148 z późn. zm.)

2)     Zakład budżetowy pod nazwą „EKO-FORT” przejmuje zobowiązania i należności po zlikwidowanej Jednostce Komunalnej w Lubrzy.

 

3)     Pracownicy Jednostki Komunalnej w Lubrzy z dniem 1 stycznia 2006r. stają się pracownikami Zakładu Budżetowego w Lubrzy w rozumieniu art. 23 1 ustawy  z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 1998r. Nr 21 poz. 94 z późn. zm.)

 
§ 4
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
 
 
§ 5
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
 
 
 
                                                                 
 
Pobierz dane XML Uchwała Nr XXX/ 181 /2005r. Drukuj informację Uchwała Nr XXX/ 181 /2005r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-23 11:07:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-23 11:08:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-23 11:08:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10332 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała Nr XXX/ 180 /2005r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uchwała Nr XXX/
Uchwała Nr XXX/ 180 /2005r.
                                                 Rady Gminy  Lubrza
                                                 z dnia 29 grudnia 2005r.
 
 
w sprawie: likwidacji jednostki budżetowej pod nazwą „Jednostka Komunalna
                    w Lubrzy”.
 
 
Na podstawie art. 18 ust.2 pkt.9 lit. "h" ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.: Dz. U. z 2002 r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806, Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568, Dz. U. z 2004 r. Nr 102 poz. 1055, Nr116 poz.1203, Dz. U. z 2005 r. Nr 172 poz. 1441) oraz art.18 ust.3 pkt 2 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2003r. nr 15 poz.148, ze zm.: Dz. U. z  2000 r. Nr 122 poz.1315, Dz. U. z 2001 r. Nr 88 poz. 961, Dz. U. z 2002 r. Nr 153 poz. 1271, Nr 156 poz. 1300, Dz. U. z 2003 r. Nr 45 poz. 391, Nr 65 poz. 594, Nr 96 poz. 874, Nr 166 poz. 1611, Nr 189 poz. 1851, Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177, Nr 93 poz. 890, Nr 121 poz. 1264, Nr 123 poz. 1291, Nr 210 poz. 2135, Nr 273 poz. 2703, Dz. U. z 2005 r. Nr 14 poz. 114, Nr 64 poz. 565
uchwala się, co następuje:
 
 §1. Likwiduje się jednostkę budżetową pod nazwą „Jednostka Komunalna w Lubrzy.
 
 
§2. Likwidacja jednostki budżetowej pod nazwą „Jednostka Komunalna” w Lubrzy
      następuje z dniem 31.12.2005r.
 
 §3. Czynności likwidacyjne powierza się Kierownikowi Jednostki Komunalnej w Lubrzy.                                               
 
§4. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
 
§5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Pobierz dane XML Uchwała Nr XXX/ 180 /2005r. Drukuj informację Uchwała Nr XXX/ 180 /2005r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-23 11:06:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-23 11:06:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-23 11:06:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10591 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała Nr XXX/ 179 /2005

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uchwała Nr XXVI/
 
 
 

             Uchwała Nr XXX/ 179 /2005

      Rady Gminy  Lubrza

 z dnia 29 grudnia  2005 r.

 

 
w sprawie: wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej zabudowanej
 
            Na podstawie art. 18 ust.2 pkt 9 lit."a" ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 ze zm. Dz. U. z 2002 r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806, Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz.717, Nr 162 poz. 1568, Dz. U. z 2004 r. Nr 102 poz.1055, Nr 116 poz. 1203, Dz. U. z 2005 r. Nr 172 poz. 1441) oraz art.  13 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 ze  zm.: Dz. U. z 2004 r. nr 281 poz. 2782, Dz. U. z 2005 r. Nr 130, poz. 1087, Nr 169, poz. 1420, Nr 175, poz.1459),
 
uchwala się co następuje:
 
§ 1.  Wyraża się zgodę na sprzedaż nieruchomości zabudowanej
         budynkiem gospodarczym, oznaczoną  w ewidencji gruntów jako działka nr  

         259/5 - o pow. 0,0200 ha, położona w obrębie wsi Lubrza, dla której Sąd Rejonowy w Świebodzinie prowadzi Księgę Wieczystą KW nr 11885.

 
§ 2.  Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
 
§ 3.  Uchwała wchodzi w życie z podjęcia.
Pobierz dane XML Uchwała Nr XXX/ 179 /2005 Drukuj informację Uchwała Nr XXX/ 179 /2005

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-23 10:44:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-23 10:44:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-23 10:44:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10493 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała Nr XXX/ 178 /2005

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uchwała Nr XXX/
Uchwała  Nr XXX/ 178 /2005
Rady Gminy Lubrza
z dnia 29  grudnia 2005r.
 
 
w sprawie:  ustalenia minimalnych miesięcznych stawek czynszu najmu za lokale użytkowe
 
            Na podstawie art. 40 ust.2 pkt 3  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. nr 142 poz. 1591, ze zm. Dz. U. z 2002 r. nr 23 poz. 220, nr 62 poz. 558, nr 113 poz. 984, nr 153 poz. 1271, nr 214 poz. 1806, Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568, Dz. U. z 2004 r. Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz.1203, Dz. U. z 2005 r. Nr 172 poz. 1441), uchwala się, co następuje:
 
§1. 1.  Ustala się minimalne miesięczne stawki czynszu  za 1m2 powierzchni  lokalu użytkowego na terenie Gminy Lubrza, w wysokości:
 
* 5,00 zł (netto)   - za lokal przeznaczony na świadczenie usług medycznych i   stomatologicznych, w Lubrzy przy ul. Świebodzińskiej 18,
 
* 4,00 zł (netto)  - za lokal przeznaczony na świadczenie usług medycznych w miejscowości Mostki 17.
 
      2.  Ustala się minimalną stawkę czynszu za jednorazowy obejmujący okres nie dłuższy niż dwie doby  wynajem świetlic wiejskich , socjoterapeutycznych, na organizację:
 
Rodzaj uroczystości
 
Stawka czynszu w zł/netto
uroczystości rodzinne i inne imprezy
 
150,00
 
sylwester
 
300,00
 
 
3. Ustala się minimalną  stawkę czynszu za jednorazowy obejmujący okres nie dłuższy niż dwie doby wynajem sali Gminnego Ośrodka Kultury w  Lubrzy przy ul. Świebodzińskiej,
na organizację:
 
Rodzaj uroczystości
Stawka czynszu w zł/netto
uroczystości rodzinne
 i inne imprezy
100,00
 
sylwester
400,00
 
pokazy
100,00
 
 
4. Ustala się minimalną  stawkę czynszu za jednorazowy obejmujący okres nie dłuższy niż dwie doby  wynajem stołówki szkolnej w Zespole Szkół Samorządowych w Lubrzy,
na organizację:
 
Rodzaj uroczystości
Stawka czynszu w zł/netto
wesela
650,00
 
inne uroczystości rodzinne
 
200,00
zabawy
400,00
 
wynajem sali gimnastycznej osobom prywatnym
 
 
50,00
za 1 godzinę
 
5. Ustala się minimalną  stawkę czynszu za jednorazowy obejmujący okres nie dłuższy niż dwie doby wynajem pomieszczeń w budynkach w Publicznej Szkole Podstawowej w Boryszynie i Mostkach, na organizację:
 
Rodzaj uroczystości
Stawka czynszu w zł.
uroczystości rodzinne
200,00
 
wesela
600,00
 
zabawy
300,00
 
inne imprezy
 
100,00
 
§2  Do stawek ustalonych w §1  dolicza się podatek VAT w wysokości 22%.
 
§3.Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
 
§4. Uchwała wchodzi w życie z po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego i z mocą obowiązującą od dnia  01.01.2006r.
 
 
Pobierz dane XML Uchwała Nr XXX/ 178 /2005 Drukuj informację Uchwała Nr XXX/ 178 /2005

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-23 10:46:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-23 10:48:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-23 10:48:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10481 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała nr XXX/ 177/2005r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                     Uchwała nr XXX/ 177/2005r.
                                      Rady Gminy w Lubrzy
                                      z dnia 29 grudnia 2005r.
 
 
w sprawie: zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2006r.
 
 
         Na podstawie § 102 Statutu Gminy Lubrza uchwalonego Uchwałą Nr VI/43/2003r. Rady Gminy w Lubrzy z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie Statutu Gminy Lubrza Dz. Urz. Woj. Lubus. z 2003 r. Nr 30 poz. 646) w związku z art.18a ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 zm. Dz. U z 2002r. Nr 23 poz. 220 Nr 62 poz.558, Nr 113 poz. 984, nr 153 poz. 1271, nr 214 poz. 1806, Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568, Dz. U. z 2004r. Nr 102 poz. 1055, Nr116 poz.1203, Dz. U. z 2005 r. Nr 172 poz. 1441)
uchwala się co następuje:
 
 §1. Zatwierdza się plan pracy Komisji Rewizyjnej na 2006 r.
 
Lp.
Wykaz jednostek poddanych kontroli
Termin posiedzenia komisji
Termin kontroli kompleksowej
jednostek
1
Udzielenie absolutorium dla Wójta Gminy Lubrza za rok 2005.
 
do 30 marca 2006r.
do 30 marca 2006r.
2
Kontrola szkół
 
do 30 maja 2006r.
do 30 maja 2006r.
5
Kontrola sprawdzająca
w Urzędzie Gminy w Lubrzy

        turystyka i kultura

 
do 30 września 2006r.
do 30 września 2006r.
 
Kontrola dot. działalności Zakładu Budżetowego
Eko-Fort
 
do 31 października 2006r.
do 31 października 2006r.
6
Kontrola GKRPA
– i świetlic socjoteapeutycznych
 
do 30 grudnia 2006r.
do 30 grudnia 2006r.
 
 

       

§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Pobierz dane XML Uchwała nr XXX/ 177/2005r. Drukuj informację Uchwała nr XXX/ 177/2005r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-23 10:43:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-23 10:43:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-23 10:43:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10506 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała Nr XXX/176/2005

Akapit nr 1 - brak tytułu

P R O J E K T
 
       Uchwała Nr XXX/176/2005

                                                  Rady Gminy Lubrza

       z dnia 29 grudnia 2005
w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Lubrza na rok 2006
 
Na podstawie art.18 ust. 2 pkt.4, pkt. 10 ustawy z dnia 08 marca 1990
o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r Nr 142 , poz. 1591.) oraz art. 109,  art. 110, art. 124 ust. 1 pkt.1,2,3,4,4 a,5,6,7,9,10,11,ust. 2,ust.3, art.128  ust.2 pkt i  art. 134 pkt. 3  ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (Dz.U. z  2003  Nr 15 poz. 148 z późn. zmianami)
 
 
                                         uchwala się co następuje:
 
§ 1
 

            I. Ustala się dochody budżetu w wysokości  11 243 458,00.

                

              Szczegółowy podział dochodów według źródeł i działów klasyfikacji   

              zawiera załącznik Nr 1 do uchwały.

              

    W dochodach ogółem kwotę :
 
            a/ 961 832,00  stanowią  dotacje na realizacje zadań zleconych z zakresu 
                administracji rządowej i innych zadań zleconych na podstawie
                odrębnych ustaw,  jak w załączniku Nr 3 do  uchwały.
 
            b/ 140 000,00  stanowią dochody  z tytułu pobierania opłat za             
                 zezwolenia na sprzedaż alkoholu jak w załączniku Nr 4 do uchwały.

                                                      

§ 2
 
   I.  Ustala się wydatki budżetu gminy w kwocie  13 493 184,  jak
       w załączniku Nr 2 do uchwały.
 

II.               Z wydatków, o których mowa w ust. I przeznacza się łącznie na:

 
       1/  wydatki bieżące kwotę  5 330 084,00  
 
            z tego na :
                   a/ wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń kwotę  2 757 117,00                 
                   b/ dotacje kwotę    214 240,00
                   c/ obsługę długu ( kredyt bankowy)  69 700,00 
 
       2/   wydatki majątkowe w kwocie  8 163 100,00 
           z tego:   wydatki na  programy i projekty realizowane ze środków   
                          pochodzących z funduszy strukturalnych   4 939 000,00    
                          jak w załączniku Nr 11
 
    
       3/   z kwoty dotacji, o których mowa w ust. II pkt. 1 litera b przeznacza się
             na dotacje pozostałe kwotę,  214 240,00  jak w załączniku Nr 5
 
 III. Ogólna kwota wydatków określona w ust. I obejmuje także:
 
       1/ wydatki w kwocie 961 832,00  na realizacje zadań zleconych z zakresu 
           administracji rządowej i innych zadań zleconych na podstawie odrębnych  
           ustaw jak w załączniku Nr 3 do uchwały
 
        2/ wydatki w kwocie 140 000,00 na realizację zadań określonych
           w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
           jak w załączniku Nr 4 do uchwały.
            
§ 3                                                            
 

1.     Deficyt budżetu gminy w kwocie  2 249 726,00  pokryty zostanie

z:  1/ pożyczki z WFOŚiGW w Zielonej Górze w kwocie 1 701 952,00
     2/ kredytu  bankowego w banku wyłonionym w drodze przetargu
         w kwocie  547 774,00
 

2.     Ustala się przychody budżetu w kwocie   2 744 131,00

a/  pożyczki z WFOŚiGW w Zielonej Górze w kwocie 1 701 952,00
         b/  kredyt w wysokości 1 042 179,00
               z tego:  pożyczka i kredyt na wydatki na  programy i projekty
               realizowane ze środków  pochodzących z funduszy strukturalnych
               2 744 131,00 
 

3.     Ustala się rozchody budżetu w kwocie  494 405,00

a/ spłata zaciągniętych kredytów w BOŚ      228 898,00   
b/ spłata zaciągniętej pożyczki w WFOŚiGW      265 507,00
 
Zestawienie przychodów i rozchodów zawiera załącznik Nr 6 do uchwały  
                                         
§ 4
 
Tworzy się wieloletni program inwestycyjny dla Gminy Lubrza na lata
2006–2008 jak w załączniku Nr 7 do uchwały
 
 
§ 5
Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, jak w załączniku Nr 8 do uchwały.
 
§ 6
 
Ustala się prognozę długu i jego spłaty na lata  2006-2008  zgodnie
 z załącznikiem Nr 9 do uchwały
 
 
§ 7
 

1.     Ustala się plany przychodów i wydatków zakładu budżetowego

 
a/ przychody     628 570,00
b/ wydatki         628 000,00
 
      zgodnie  z  załącznikiem nr 10.                                                        
§ 8
 
 
Upoważnia się Wójta Gminy do :

1.     dokonywania zmian w planie wydatków z wyjątkiem przeniesień między   

      działami.

2.     zaciągania długu oraz do spłat zobowiązań.

3.     lokowania wolnych środków na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy

4.     samodzielnego zaciągania zobowiązań do kwoty 800 000,00

 
 
§ 9
 
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
 
 
 
§ 10
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2006 i podlega ogłoszeniu
w  dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego
Pobierz dane XML Uchwała Nr XXX/176/2005 Drukuj informację Uchwała Nr XXX/176/2005

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-23 10:54:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-23 10:54:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-23 10:54:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10294 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

UCHWAŁA Nr XXX/175/2005

Akapit nr 1 - brak tytułu

UCHWAŁA NR
UCHWAŁA  Nr XXX/175/2005
RADY GMINY  w LUBRZY
z dnia 29 grudnia  2005 r.
 
   w sprawie : zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych na rok 2005
 
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 Ustawy z dnia 08 marca 1990 o samorządzie gminnym
(tj. Dz. U.  z  2001 r Nr 142 poz. 1591 z późn. zmianami)  oraz art. 124 ust. 1 pkt. 1, 2 , 3  i 4 ustawy
 z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (tj. (Dz.U. z  2003  Nr 15 poz. 148 z  późn. zmianami)
 
Uchwala się co następuje:
 
§ 1
                                                 
Zwiększa się plan dochodów o kwotę : 457 100,00     
Słownie złotych: czterysta pięćdziesiąt siedem tysięcy sto
 
 
DZIAŁ 010  Rolnictwo  i łowiectwo
300 000,00
Rozdział  01010  Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi
300 000,00
   §  6280   Środki  otrzymane od pozostałych jednostek zaliczonych do sektora
                  finansów publicznych na finansowanie lub dofinansowanie kosztów
                  realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych jednostek zaliczanych
                  do sektora finansów publicznych
 
300 000,00
DZIAŁ 756 Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od
                    innych jednostek nieposiadających osobowości         
                    prawnej oraz wydatki związane z ich poborem
 
149 000,00
  Rozdział 75616  Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od          
                               spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych
                               oraz podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych
 
122 000,00
         §  0310     Podatek od nieruchomości
25 000,00
         §  0320    Podatek rolny
67 000,00
         §  0500    Podatek od czynności cywilnoprawnych
30 000,00
Rozdział 75618  Wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek
                              samorządu terytorialnego na podstawie ustaw 
 
27 000,00
        § 0480  Wpływy  z opłat za zezwolenia na sprzedaż alkoholu
27 000,00
DZIAŁ 801 Oświata i wychowanie
8 100,00
   Rozdział 80101  Szkoły Podstawowe
8 100,00
        §   0830    Wpływy z usług
8 100,00
 
 
 
 
 
 
§ 2
 
Zwiększa się plan wydatków o kwotę  418 559,00
Słownie złotych:  czterysta osiemnaście tysięcy pięćset pięćdziesiąt dziewięć
 
DZIAŁ 010  Rolnictwo  i łowiectwo
300 586,00
Rozdział  01010  Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi
300 000,00
         §  6059   Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych
300 000,00
Rozdział 01030   Izby rolnicze
586,00
         §  2850     Wpłaty gmin na rzecz izb  rolniczych  w wysokości  2%
                         uzyskanych wpływów z podatku rolnego
 
586,00
DZIAŁ 700  Gospodarka mieszkaniowa
17 200,00
 Rozdział 70005  Gospodarka gruntami i nieruchomościami
17 200,00
           §   4300 Zakup usług pozostałych
13 200,00
           §   6050   Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych
4 000,00
DZIAŁ 710  Działalność usługowa
2 950,00
 Rozdział 71035  Cmentarze
2 950,00
           §    4170  Wynagrodzenia bezosobowe
1 600,00
           §   4210  Zakup materiałów i wyposażenia
1 350,00
DZIAŁ 750 Administracja publiczna
29 356,00
Rozdział 75023  Urzędy gmin
11 056,00
         §   4010  Wynagrodzenia osobowe pracowników
2 956,00
         §   4110  Składki na ubezpieczenia społeczne
510,00
         §   4140  Wpłaty na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób
                         Niepełnosprawnych
 
590,00
         §   4210  Zakup materiałów i wyposażenia
7 000,00
Rozdział  75075   Promocja jednostek samorządu terytorialnego
18 300,00
          §    4300 Zakup usług pozostałych
18 300,00
DZIAŁ 754   Bezpieczeństwo publiczne i ochrona
                       przeciwpożarowa
 
26 500,00
Rozdział 75412   Ochotnicze straże pożarne
26 500,00
          §    4300 Zakup usług pozostałych
500,00
          §    6050   Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych
26 000,00
DZIAŁ 756 Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od
                    innych jednostek nieposiadających osobowości         
                    prawnej oraz wydatki związane z ich poborem
 
1 500,00

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-23 10:36:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-23 10:36:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-23 10:36:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10428 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała Nr XXX/ 174 / 2005r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                               Uchwała   Nr XXX/ 174 / 2005r.
                                                           Rady Gminy w Lubrzy
                                                           z dnia 29 grudnia 2005                     
 
 
w sprawie:  uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania

                                  Problemów Alkoholowych

 
 
            Na podstawie art. 41 ust. 2 i 5 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr.147 poz. 1231 ze  zm.:  Dz. U. z 2001 r. Nr 128 poz. 1401, Dz. U. z 2002 r. Nr 167, poz. 1372, Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz.719, Nr 122 poz. 1143, Dz. U. z 2004 r. Nr 29 poz. 257, Nr 99 poz. 1001, Nr 152 poz. 1597, Nr 273 poz. 2703, Dz. U. z 2005 r. Nr 23 poz.186, Nr 132 poz. 1110, Nr 155 poz. 1298, Nr 179 poz. 1485) uchwala się, co następuje:
 
Gminny Program
 Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2005
 
            § 1.
 

I.                   Postanowienia ogólne :

 
            Uzależnienie od alkoholu jest chorobą społeczną, której konsekwencje dotykają nie tylko osoby uzależnione, ale także członków ich rodzin i środowisko społeczne.
            Dlatego tez Gminny Program jest adresowany do całej społeczności ze szczególnym uwzględnieniem młodego pokolenia, które ma tworzyć dobrobyt, wartości rodzinne i społeczne.
Podstawowym celem programu i wszystkich podejmowanych działań jest zmniejszenie rozmiarów szkód związanych z nadużywaniem alkoholu oraz ochrona rodzin dotkniętych problemem alkoholowym.
            Program jest oparty na priorytetach wskazanych przez ustawę z dnia 26 października 1982 r o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, a także jest kontynuacją  programów lat ubiegłych.
 
 Diagnoza:
    

1.      Problemy występujące na terenie naszej gminy:

-         spożywanie alkoholu w miejscach publicznych,

-         sprzedaż alkoholu nieletnim,

-         picie alkoholu przez nieletnich,

-         prowadzenie pojazdów przez kierowców pod wpływem alkoholu,

-         przemoc w rodzinach,

-         uzależnienie i współuzależnienie.

 
 
Zasoby:
 
            Problem profilaktyki i lecznictwa nadzoruje i koordynuje Gminna Komisja ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Jednak rozmiar szkód wynikających z picia alkoholu jest duży i do zmieszenia istniejących problemów oraz zapobieganiu nowym problemom powinna aktywniej włączyć się Policja, szkoła, duchowieństwo.

 

Cele programu- kierunki działania

 

1.      Inicjowanie działań  na rzecz  częstszego podejmowania interwencji przez funkcjonariuszy  Policji w sytuacjach spożywania alkoholu przed sklepami i innych miejscach publicznych  m.in. boiskach piłkarskich, na terenie kąpielisk.

 

2.      Podejmowanie działań kontrolnych  i interwencyjnych mających na celu przestrzeganie zakazu sprzedaży alkoholu osobom poniżej 18 roku życia.

Przeprowadzenie eksperymentu badawczego próby zakupu alkoholu przez osoby niepełnoletnie wyglądające na pełnoletnie. Uczestniczy w nim także osoba, której zadaniem jest interwencja w przypadku próby sprzedaży alkoholu.
 

3.      Przeprowadzenie badań  ankietowych w szkołach  na temat możliwości zakupu alkoholu przez nieletnich. Kontrola Policji w miejscach gdzie gromadzi się młodzież

.

4.      Nawiązanie współpracy z policją  w celu zwiększenia liczby kontroli kierowców pod

      względem trzeźwości  na  terenie gminy- w zamian możliwości zakupienia alkomatu.
 

5.      Pomoc osobom współuzależnionym i dotkniętym przemocą poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej i socjaterapeutycznej.

 

6.      Wdrożenie procedury „Niebieskie Karty” w przypadkach interwencji przemocy w rodzinie.

7.      Podejmowanie czynności zmierzających do orzeczenia o zastosowaniu wobec osoby

uzależnionej od alkoholu obowiązku poddania się leczeniu odwykowemu, która   powoduje rozpad życia rodzinnego, demoralizacje  małoletnich, systematycznie zakłóca   spokój lub porządek publiczny.
 

8.      Kontynuowanie zajęć  w świetlicach socjaterapeutycznych.

 

9.      Organizowanie  wypoczynku letniego dla dzieci z rodzin uzależnionych z programem profilaktycznym.

 

10.  Organizowanie w szkołach profesjonalnych programów profilaktycznych, pogadanek, koncertów, spektakli teatralnych informujących o szkodliwości alkoholu i środkach psychoaktywnych.

 

11.  Tworzenie miejsc do czynnego uprawiania sportu, placów gier i zabaw jako bezpieczne miejsce  zdrowego i trzeźwego stylu życia.

 

12.  Organizowanie i finansowanie poza lekcyjnych zajęć sportowych, plastycznych, teatralnych.

 

13.  Prowadzenie edukacji publicznej poprzez zakup materiałów edukacyjnych typu plakaty, broszury, ulotki

.

14.  Kontynuowanie działalności Punktów Konsultacyjnych dla mieszkańców, w zakresie alkoholizmu i przemocy w rodzinie.

 

15.  Udzielanie pomocy materialnej dzieciom z rodzin alkoholowych  w zakresie dożywienia, zakupu podręczników, zeszytów.

 

16.  Organizowanie konkursów plastycznych i wystaw z zakresu profilaktyki alkoholowej.

 

17.  Współpraca z  Oratorium w celu propagowania abstynencji i trzeźwych obyczajów.

 

18.  Opłacenie szkoleń i kursów w zakresie pracy z dziećmi i młodzieżą dla pedagogów, nauczycieli i innych grup zawodów, którzy deklarują gotowość podjęcia pracy profilaktycznej i terapeutycznej z młodymi ludźmi.

 
19.Podejmowanie działań kontrolnych w stosunku do podmiotów handlujących alkoholem.
 
II    Postanowienia końcowe.
 

1.      Finansowanie realizacji niniejszego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania. Problemów Alkoholowych będzie dokonywanie za środków uzyskanych z rocznych opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, wnoszonych przez przedsiębiorców prowadzących sprzedaż napojów alkoholowych.

 

2.      Zasady wynagradzania członków komisji:

-         za udział w posiedzeniu komisji lub kontroli punktów sprzedaży napojów alkoholowych członkowi Komisji przysługuje wynagrodzenie w wysokości 100 zł.

-         za udział w czynnościach zmierzających do orzeczenia o zastosowaniu wobec osoby uzależnionej od alkoholu obowiązku poddania się leczeniu w zakładzie lecznictwa odwykowego członkowi Komisji przysługuje wynagrodzenie w wysokości 120 zł za każdą zakończoną sprawę.

 
 
        § 2.
 
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
 
       § 3.
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

       PRELIMINARZ

Finansowy Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania
Problemów Alkoholowych na rok  2006r.
 
 
Lp.
Wyszczególnienie
 Kwota
1

Diety komisji

3.000
2
Dożywianie dzieci w szkołach
7,000
3
Składki na ubezpieczenia społeczne
2,483
4
Składki na Fundusz Pracy
355
5
Zakup art. biurowych ,stolików i krzeseł do świetlicy w Nowej Wiosce,Mostkach, Zagórza i
Bucze,środków czystości,opału do świetlic,sprzętu RTV,z-p stołu do pinponga na plac rekreacyjny przy świetlicy w Staropolu,z-p, przyrządu gimnastycznego ze zjeżdżalnią dla przedszkola, komplet do gry siatkowej i karuzeli na plac sportowo rekreacyjny w Boryszynie
35,000
6
Zakup książek dla dzieci z rodzin uzależnionych i pomocy dydaktycznych do świetlic
 
 
5,000
7
Zakup energii w świetlicach
9,000
8
Elewacja świetlicy w Staropolu , malowanie świetlicy w Buczynie i w Lubrzy
15,000
9
Programy profilaktyczne w szkołach, zakup kolonii letnich i wycieczki dla dzieci,organizacja zajęć pozalekcyjnych dla dzieci i młodzieży,koncerty filharmonii w szkołach , umowy-zlecenia
62,663
10
Podróże służbowe krajowe
500
RAZEM
140,000
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-23 10:39:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-23 10:39:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-23 10:39:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10397 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

UCHWAŁA Nr XXIX/173/ 2005

Akapit nr 1 - brak tytułu

PROJEKT
 
                                                          

                                                                                                               

                                  UCHWAŁA   Nr  XXIX/173/ 2005                                          

                                        Rady Gminy w Lubrzy   

                                      z   dnia  02 grudnia 2005 roku

 
w  sprawie :  określenia  wysokości  stawek  podatku   od  środków        
                       transportowych  na terenie  Gminy Lubrza.
 
             Na   podstawie   art. 18   ust. 2    pkt.  8  ustawy   z   dnia  8   marca   1990   r.   o   samorządzie  gminnym  / tekst   jednolity : Dz. U.  z  2001  roku   Nr 142  poz. 1591 ze zm.: Dz.. U. z 2002 r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806, Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568, Dz. U. z 2004 r. Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz. 1203, Dz. U. z 2005 r. Nr 172 poz. 1441/  oraz    art. 10   ust. 1 i  2  ustawy   z   dnia   12   stycznia 1991  roku   o   podatkach  i  opłatach  lokalnych / tekst  jednolity:   Dz. U.  z 2002 roku Nr  9, poz. 84   ze zm.: Dz. U. z 2002 r. Nr 200, poz. 1683, Dz. U. z 2003 r. Nr 96, poz. 874, Nr 110, poz. 1039, Nr 188 poz. 1840, Nr 200, poz. 1953, Nr 203, poz. 1966, M.P. z 2003 r. Nr 51 poz. 804, Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 880, Nr 92 poz. 884, Nr 96 poz. 959, Nr 123 poz. 1291, M.P. Nr 43 poz. 753, Nr 46 poz. 794, Dz. U. z 2005 r. Nr 130 poz. 1087, Nr 164 poz. 1365, Nr 167 poz. 1399, Nr 169 poz. 1419/  oraz Obwieszczenia Ministra Finansów z dnia 27 października 2005r. w sprawie wysokości górnych stawek kwotowych w podatkach i opłatach lokalnych /MP z 2005r. Nr 68 poz.. 956/ i Obwieszczenia Ministra Finansów z dnia 13 października  2005r. w sprawie stawek podatku od środków transportowych obowiązujących w 2006r. (MP z 2005 r. Nr 62  poz. 859).
 
uchwala się ,  co  następuje :
§   1
Stawki  podatku  od   środków  transportowych  na  terenie  gminy  wynoszą:
1. od samochodu  ciężarowego  o  dopuszczalnej  masie  całkowitej  od  3,5
    tony  i  poniżej 12 ton  wyprodukowanego  po  dniu  31 grudnia 1995  roku :
  a)  od 3,5 tony  do  5,5 tony    włącznie           -  525 zł    
  b)  powyżej 5,5 tony   do 9 ton włącznie         -  735 zł    
  c)  powyżej  9  ton  i   poniżej  12  ton            -   945 zł     
2. od samochodu  ciężarowego  o  dopuszczalnej  masie  całkowitej  od  3,5
    tony  i  poniżej 12 ton  wyprodukowanego  do  dnia  31 grudnia 1995  roku 
     włącznie:
  a)  od 3,5 tony  do  5,5 tony    włącznie          -   540 zł     
  b)  powyżej 5,5 tony   do 9 ton włącznie       -    750 zł     
  c)  powyżej  9  ton  i  poniżej  12  ton            -    950 zł     
3.od samochodu  ciężarowego  o  dopuszczalnej  masie  całkowitej  równej lub  
  wyższej niż 12 ton , w zależności  od  liczby  osi , dopuszczalnej  masy 
  całkowitej pojazdu  i  rodzaju  zawieszenia , stawki  podatku  określa 
  załącznik  nr 1  do uchwały.                                                        
4.od  ciągnika siodłowego lub balastowego  przystosowanego  do  używania 
  łącznie z  naczepą   lub  przyczepą  o dopuszczalnej  masie  całkowitej   
  zespołu  pojazdów od  3,5 tony  i poniżej  12  ton  , wyprodukowanego
  po dniu  31 grudnia  1995  roku                 -  1.250 zł.
5.od  ciągnika siodłowego lub balastowego  przystosowanego  do  używania 
  łącznie z  naczepą   lub  przyczepą  o dopuszczalnej  masie  całkowitej 
  zespołu  pojazdów od  3,5 tony  i poniżej  12  ton  , wyprodukowanego
  do dnia  31 grudnia  1995  roku  włącznie: - 1.300 zł.
6.od  ciągnika siodłowego lub balastowego  przystosowanego  do  używania 
   łącznie z  naczepą   lub  przyczepą  o dopuszczalnej  masie  całkowitej 
  zespołu  pojazdów równej  lub wyższej  niż  12  ton , w zależności  od  liczby 
  osi , dopuszczalnej masy całkowitej  pojazdu i rodzaju zawieszenia  , stawki 
  podatku  określa  załącznik  nr 2  do uchwały.                                                                                                                       
7.od przyczepy  lub naczepy , które  łącznie z pojazdem silnikowym  posiadają
  dopuszczalną  masę całkowitą  od 7 ton i poniżej 12 ton , z wyjątkiem
  związanych wyłącznie z działalnością rolniczą  prowadzoną  przez  podatnika
  podatku rolnego - wyprodukowanej  po dniu 31 grudnia 1995  roku:
  a) od 7 ton  do 10 ton włącznie                -  1.050 zł,             
  b) powyżej 10 ton  i   poniżej 12 ton        - 1.150 zł.
8.od przyczepy  lub naczepy , które  łącznie z pojazdem silnikowym  posiadają
  dopuszczalną  masę całkowitą  od 7 ton i poniżej 12 ton , z wyjątkiem
  związanych  wyłącznie z działalnością rolniczą  prowadzoną  przez  podatnika
  podatku  rolnego - wyprodukowanej  do dnia  31 grudnia 1995  roku  włącznie :
  a) od 7 ton  do 10 ton włącznie                -  1.100 zł,              
  b) powyżej 10 ton  i  poniżej 12 ton        -   1.200 zł.
9.od przyczepy  lub naczepy , które  łącznie z pojazdem silnikowym  posiadają
  dopuszczalną  masę całkowitą  równą lub wyższą   niż 12 ton , z wyjątkiem
  związanych wyłącznie z działalnością rolniczą  prowadzoną  przez  podatnika
  podatku  rolnego , w  zależności  od  liczby  osi , dopuszczalnej masy 
  całkowitej  pojazdu i rodzaju zawieszenia  , stawki  podatku  określa 
  załącznik  nr 3  do uchwały.                                                             
10.od autobusu  wyprodukowanego do dnia 31 grudnia 1995 roku  włącznie ,
     w zależności od liczby miejsc do siedzenia :
  a) mniejszej  niż  30  miejsc                    -      1.000 zł,              
  b)   równej  lub wyższej  niż 30 miejsc   -       1.650 zł .             
11.od autobusu  wyprodukowanego  po dniu 31 grudnia 1995 roku   , w
   zależności od liczby miejsc do siedzenia :
  a) mniejszej  niż  30  miejsc                    -       950 zł,
  b)   równej  lub wyższej  niż 30 miejsc   -    1.600 zł .             
§   2
Wykonanie uchwały  powierza  się  Wójtowi  Gminy  Lubrza
§   3
Traci  moc  uchwała  Nr XX/129/2004  Rady  Gminy  w  Lubrzy z  dnia
10 grudnia 2004 roku  w  sprawie : określenia  wysokości stawek podatku                    od  środków transportowych  na terenie Gminy Lubrza .
§   4
Uchwała  wchodzi  w  życie  po  upływie  14 dnia  od  daty jej ogłoszenia                        w Dzienniku Urzędowym Województwa  Lubuskiego , a określone  w niej stawki obowiązują  od  dnia 1 stycznia 2006  roku .                                                               
                                                                           
 
 
 
 
 
 
                                                                        Załącznik  Nr  1 

                                                                        do  uchwały Nr XXIX /173 / 2005

                                                                    z dnia 02.12.2005r
 
 
Stawki  podatku  od  środków  transportowych  od samochodu  ciężarowego
o dopuszczalnej  masie  całkowitej   równej  lub  wyższej  niż  12  ton
 
Liczba osi  i
dopuszczalna masa
całkowita  ( w tonach )
 
         Stawka  podatku  ( w złotych)
 
nie mniej  niż
 
mniej niż
oś jezdna ( osie jezdne) z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne
inne systemy zawieszenia osi jezdnych
                                          
                                            Dwie  osie
12
13
488
600
13
14
510
700
14
15
550
800
15
 
                          650
1.300
                                               
                                             Trzy  osie
12
17
550
600
17
19
650
700
19
21
750
800
21
23
900
1.100
23
25
1.020
1.600
25
 
1.020
1.650
 
 Cztery osie  i więcej
12
25
670
700
25

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-03 11:11:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-03 11:11:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-03 11:11:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10188 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Załącznik nr 3 do uchwały nr XXIX/ 172 /2005r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Załącznik nr 3
                                                       do uchwały nr XXIX/ 172 /2005r.
                                         Rady Gminy w Lubrzy
                                              z dnia 02 grudnia 2005r.
 
 
 

ROZSTRZYGNIĘCIE

 
w sprawie realizacji zadań z zakresu infrastruktury technicznej oraz zasad ich finansowania, zapisanych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego w gminie Lubrza obejmującego teren w obrębie Przełazy – osiedla „Wenecja”.
 
      Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r.                o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r.        Nr 80, poz. 717 ze zm.: Dz. U. z 2004 r. Nr 6 poz. 42, Nr 141 poz. 1492, Dz. U. z 2005 r. Nr 113 poz. 954, Nr 130 poz. 1087), art. 7 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.: Dz. U. z 2002 r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806, Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568, Dz. U. z 2004 r. Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz. 1203, Dz. U. z 2005 r. Nr 172 poz. 1441) oraz art. 111 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 ze zm.: Dz. U. z 2000 r. Nr 122 poz.1315; Dz. U. z 2001 r. Nr 88 poz. 961; Dz. U. z 2002 r. Nr 153 poz. 1271, Nr 156 poz. 1300; Dz. U. z 2003 r. Nr 45 poz. 391, Nr 65 poz. 594, Nr 96 poz. 874, Nr 166 poz. 1611, Nr 189 poz. 1851; Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177, Nr 93 poz. 890, Nr 121 poz. 1264, Nr 123 poz. 1291, Nr 210 poz. 2135, Nr 273 poz. 2703; Dz. U. z 2005 r. Nr 14 poz. 114, Nr 64 poz. 565), Rada Gminy w Lubrzy rozstrzyga co następuje:

1.    Z ustaleń zawartych w uchwale w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wymienionego wyżej terenu oraz z przeprowadzonej analizy i wykonanej prognozy skutków finansowych uchwalenia tego planu wynika, że realizacja zapisanych w nim zadań z zakresu infrastruktury technicznej nie pociąga za sobą wydatków z budżetu gminy.

2.    Nakłady związane z realizacją zapisów zawartych w przedmiotowej uchwale, w tym inwestycje z zakresu infrastruktury technicznej stanowią zamierzenia realizacyjne inwestora i będą w całości finansowane ze środków pozabudżetowych gminy.

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-03 12:47:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-03 13:02:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-03 13:02:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10399 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji