Zapytania ofertowe
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Wyposażenie świetlic socjoterapeutycznych w sprzęt komputerowy w miejscowościach Bucze i Staropole
Akapit nr 1 - brak tytułu
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wójt Gminy Lubrza zaprasza do złożenia oferty cenowej na wyposażenie świetlic socjoterapeutycznych w sprzęt komputerowy w miejscowościach Bucze i Staropole.
Ofertę należy przesłać do dnia 20.03.2013 r. na adres e-mail:
lub w formie pisemnej na adres: ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza z dopiskiem na kopercie: „Wyposażenie świetlic socjoterapeutycznych w sprzęt komputerowy w miejscowościach Bucze i Staropole”
Podane w ofercie ceny powinny być cenami brutto. Oferta powinna zawierać pełną specyfikację oferowanych zestawów komputerowych, drukarek i dodatkowego wyposażenia.
Zapytanie ofertowe dotyczy zakupu 8 komputerów, 2 drukarek laserowych i dodatkowego wyposażenia. Przeznaczenie komputerów: do celów dydaktycznych, Internetu, prezentacji, video konferencji, multimediów.
Po wyłonieniu przez Zamawiającego najkorzystniejszej oferty, Zamawiający powiadomi o tym fakcie wszystkich składających oferty.
Po wyłonieniu przez Zamawiającego najkorzystniejszej oferty, Zamawiający powiadomi o tym fakcie wszystkich składających oferty.
Po poinformowaniu Dostawcy o wyborze jego oferty, Dostawcę zobowiązuje się do zawarcia umowy z Zamawiającym.
Dostawa wyposażenia powinna nastąpić w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy na adres Zamawiającego: Gmina Lubrza, ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza.
Dostawca zobowiązuje się do wystawienia faktury z odroczonym terminem płatności min. 14 dni
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1.
Załączniki
Pobierz dane XML Wyposażenie świetlic socjoterapeutycznych w sprzęt komputerowy w miejscowościach Bucze i Staropole Drukuj informację Wyposażenie świetlic socjoterapeutycznych w sprzęt komputerowy w miejscowościach Bucze i Staropole
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Rafał Piechocki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-03-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Rafał Piechocki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-03-12 09:47:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Piechocki |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-03-12 09:58:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Piechocki |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-04-12 12:57:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 27172 raz(y) |
Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn. „Budowa chodnika wraz ze ścieżką rowerową w ciągu drogi powiatowej nr 1242F i 1239F w miejscowości Lubrza (działki nr ewid.: 161, 356/2, 356/3) oraz w ciągu drogi gminnej w miejscowości Lubrza (działka nr ewid.: 380/1, 377/7)”
Akapit nr 1 - brak tytułu
Załączniki
Pobierz dane XML Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn. „Budowa chodnika wraz ze ścieżką rowerową w ciągu drogi powiatowej nr 1242F i 1239F w miejscowości Lubrza (działki nr ewid.: 161, 356/2, 356/3) oraz w ciągu drogi gminnej w miejscowości Lubrza (działka nr ewid.: 380/1, 377/7)” Drukuj informację Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn. „Budowa chodnika wraz ze ścieżką rowerową w ciągu drogi powiatowej nr 1242F i 1239F w miejscowości Lubrza (działki nr ewid.: 161, 356/2, 356/3) oraz w ciągu drogi gminnej w miejscowości Lubrza (działka nr ewid.: 380/1, 377/7)”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Mirosław Sławski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-02-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Mirosław Sławski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-02-18 14:36:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Piechocki |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-02-18 14:39:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Piechocki |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-02-28 08:10:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 26761 raz(y) |
Dostawa i zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek na 2013 r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wójt Gminy Lubrza
zaprasza do złożenia oferty cenowej na dostawę i zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek na rok 2013r.
Oferty należy przesłać na adres e-mail:
do dnia 18.02.2013r. wpisując w tytule e-mail: „<FIRMA> - Dostawa i zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek na 2013r.” , gdzie <FIRMA> oznacza składającego ofertę.
Po wyłonieniu przez Zamawiającego najkorzystniejszej oferty, Zamawiający powiadomi o tym fakcie wszystkich składających oferty. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się poniżej:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje cząstkową dostawę do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do niniejszej oferty.
2. Oferent musi zapewnić dostawę materiałów eksploatacyjnych na adres Zamawiającego ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza w terminie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy licząc od chwili otrzymania zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych.
4. Zamawiający dopuszcza stosowanie zamienników do urządzeń drukujących.
5. Oferent musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień za pośrednictwem e-mail bądź telefonicznie.
6. Koszty transportu ponosi oferent.
7. Oferent musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego.
8. Oferent musi zapewnić, że ceny jednostkowe materiałów podanych w ofercie, nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy.
9. Zamawiający zachowuje prawo do zamówienia materiałów eksploatacyjnych u innego dostawcy w razie braku możliwości dostarczenia bądź dużego opóźnienia w dostarczeniu towaru.
10. Oferent musi odebrać i zutylizować zużyte materiały eksploatacyjne na własny koszt oraz dostarczyć dla Zamawiającego kartę utylizacji.
11. Zamawiający dopuszcza odstąpienie od realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
Załączniki
Pobierz dane XML Dostawa i zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek na 2013 r. Drukuj informację Dostawa i zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek na 2013 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Rafał Piechocki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-02-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Rafał Piechocki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-02-04 09:43:37 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Piechocki |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-02-04 09:53:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Piechocki |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-02-21 12:12:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 25038 raz(y) |
Wykonanie inwentaryzacji miejsc występowania wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Lubrza i Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubrza.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wójt Gminy Lubrza zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie Inwentaryzacji miejsc występowania wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Lubrza i Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubrza.
Ofertę należy przesłać na adres e-mail:
do dnia 15.02.2013 r. oraz w formie pisemnej na adres: ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza z dopiskiem: „Wykonanie Inwentaryzacji oraz opracowanie Programu usuwania azbestu”
Po wyłonieniu przez Zamawiającego najkorzystniejszej oferty, Zamawiający powiadomi o tym fakcie wszystkich składających oferty.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku poniżej.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku poniżej.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się w sprawie ofert jest Pan Andrzej Zieliński Podinspektor ds. Ochrony Środowiska tel. kont. 68 38 133 66.
Załączniki
Pobierz dane XML Wykonanie inwentaryzacji miejsc występowania wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Lubrza i Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubrza. Drukuj informację Wykonanie inwentaryzacji miejsc występowania wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Lubrza i Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubrza.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Andrzej Zieliński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-01-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Andrzej Zieliński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-01-22 11:12:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Piechocki |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-01-22 11:18:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Piechocki |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-01-25 11:34:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 21545 raz(y) |