Strona główna
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Akcyza 2018
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dorota Olenowicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-01-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Olenowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-01-08 15:38:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-01-08 15:43:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-01-11 10:42:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5560 raz(y) |
Ogłoszenie o zmianie wysokości stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi obowiązującej od 1 stycznia 2018 r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Ogłoszenie o zmianie wysokości stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi obowiązującej od 1 stycznia 2018 r. Drukuj informację Ogłoszenie o zmianie wysokości stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi obowiązującej od 1 stycznia 2018 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Agata Zajda-Sipa |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-01-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agata Zajda-Sipa |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-01-03 14:53:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-01-03 14:55:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-03 14:55:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 10636 raz(y) |
Rok 2018
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dorota Olenowicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-01-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Olenowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-01-02 13:43:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-01-02 13:44:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-11-19 10:59:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6392 raz(y) |
Ogłoszenie Samorządowego Zakładu Budżetowego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Ogłoszenie Samorządowego Zakładu Budżetowego Drukuj informację Ogłoszenie Samorządowego Zakładu Budżetowego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Honorata Kuriata |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-12-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Honorata Kuriata |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-12-29 08:30:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-12-29 08:31:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-12-29 08:31:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 15416 raz(y) |
Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Drukuj informację Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dorota Olenowicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-12-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Olenowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-12-18 09:56:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-12-18 09:58:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-12-18 09:57:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7515 raz(y) |
Nabór wniosków o dofinansowanie usuwania azbestu 2018
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zadanie będzie realizowane pod warunkiem otrzymania przez Gminę Lubrza dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze. Kosztami obejmującymi dofinansowanie będą wyłącznie koszty demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest. Koszty zakupu i montażu nowych pokryć dachowych pokrywają właściciele nieruchomości we własnym zakresie.
W związku z powyższym zainteresowanych właścicieli nieruchomości, prosi się o złożenie do Urzędu Gminy w Lubrzy w godzinach urzędowania: pn. 7.00 -17.00, wt.-czt. 7.00-15.00, pt. 7.00-13.00 w nieprzekraczalnym terminie do 12 stycznia 2018 roku stosownej informacji oraz wniosku. Druki są dostępne, w pokoju nr 1 Urzędu Gminy oraz na stronie internetowej bip.lubrza.pl (poniżej).
W budżecie Gminy Lubrza na rok 2018 zapisano środki finansowe na realizację zadań związanych z usuwaniem azbestu w wysokości 50 000, 00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych). W związku z powyższym o dofinansowaniu zadania będzie decydowała kolejność składania wniosków (ewentualnie powierzchnia eternitu).
W budżecie Gminy Lubrza na rok 2018 zapisano środki finansowe na realizację zadań związanych z usuwaniem azbestu w wysokości 50 000, 00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych). W związku z powyższym o dofinansowaniu zadania będzie decydowała kolejność składania wniosków (ewentualnie powierzchnia eternitu).
Niezbędne załączniki do wniosku dla osób fizycznych:
1. Kserokopia aktualnego dokumentu potwierdzającego prawo własności nieruchomości (lub budynku) , w przypadku współwłasności wykaz wszystkich współwłaścicieli (imię, nazwisko, adres) wraz z ich zgodą. W przypadku wspólnoty mieszkaniowej uchwałę wspólnoty mieszkaniowej.
2. Kopia zgłoszenia w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie robót budowlanych, zgłoszenia rozbiórki lub pozwolenia na rozbiórkę wraz z potwierdzeniem wpływu (tylko w przypadku demontażu wyrobów zawierających azbest z dachu obiektu budowlanego).
3. Informacja o wyrobach zawierających azbest, o której mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U z 2011 r. nr 8 poz. 31).
Załączniki dodatkowe dla beneficjentów pomocy de minimis (przedsiębiorcy, ale także również każdy inny podmiot prowadzący działalność gospodarczą, bez względu na jego formę organizacyjno-prawną oraz sposób finansowania)
1. formularz informacji wg. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawionych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. nr 53 poz. 311 ze zm.) lub
2. formularz informacji wg. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 20 marca 2007 r. w sprawie zaświadczeń o pomocy de minimis i pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie (Dz. U. nr 53, poz. 354 ze zm.)
3. oświadczenie o pomocy de minimis.
1. Kserokopia aktualnego dokumentu potwierdzającego prawo własności nieruchomości (lub budynku) , w przypadku współwłasności wykaz wszystkich współwłaścicieli (imię, nazwisko, adres) wraz z ich zgodą. W przypadku wspólnoty mieszkaniowej uchwałę wspólnoty mieszkaniowej.
2. Kopia zgłoszenia w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie robót budowlanych, zgłoszenia rozbiórki lub pozwolenia na rozbiórkę wraz z potwierdzeniem wpływu (tylko w przypadku demontażu wyrobów zawierających azbest z dachu obiektu budowlanego).
3. Informacja o wyrobach zawierających azbest, o której mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U z 2011 r. nr 8 poz. 31).
Załączniki dodatkowe dla beneficjentów pomocy de minimis (przedsiębiorcy, ale także również każdy inny podmiot prowadzący działalność gospodarczą, bez względu na jego formę organizacyjno-prawną oraz sposób finansowania)
1. formularz informacji wg. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawionych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. nr 53 poz. 311 ze zm.) lub
2. formularz informacji wg. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 20 marca 2007 r. w sprawie zaświadczeń o pomocy de minimis i pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie (Dz. U. nr 53, poz. 354 ze zm.)
3. oświadczenie o pomocy de minimis.
Wszelkich informacji udzielamy pod numerem 68 3813021 wew.239.
(-) Ryszard Skonieczek
Wójt Gminy Lubrza
Wójt Gminy Lubrza
Załączniki
Pobierz dane XML Nabór wniosków o dofinansowanie usuwania azbestu 2018 Drukuj informację Nabór wniosków o dofinansowanie usuwania azbestu 2018
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dorota Olenowicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-12-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Olenowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-12-04 07:05:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-12-04 07:14:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-12-04 07:14:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6527 raz(y) |
Informacja dotycząca uzyskanego dofinansowania na usuwanie wyrobów zawierających azbest
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja dotycząca uzyskanego dofinansowania na usuwanie wyrobów zawierających azbest Drukuj informację Informacja dotycząca uzyskanego dofinansowania na usuwanie wyrobów zawierających azbest
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dorota Olenowicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-11-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Olenowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-11-10 10:36:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-11-10 10:37:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-11-10 10:37:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5964 raz(y) |
Sprawozdania budżetowe za III kwartał 2017 r.
Załączniki
Pobierz dane XML Sprawozdania budżetowe za III kwartał 2017 r. Drukuj informację Sprawozdania budżetowe za III kwartał 2017 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Helena Domagała |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-10-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Helena Domagała |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-10-31 14:16:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-10-31 14:21:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-10-31 14:21:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7139 raz(y) |
B.6733.15.2017 - Obwieszczenie o zebraniu materiałów do wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
Załączniki
Pobierz dane XML B.6733.15.2017 - Obwieszczenie o zebraniu materiałów do wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego Drukuj informację B.6733.15.2017 - Obwieszczenie o zebraniu materiałów do wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Bergiel |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-10-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Bergiel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-10-18 10:28:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-10-18 10:29:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-10-18 10:29:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8436 raz(y) |
B.6733.16.2017 - Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego
Załączniki
Pobierz dane XML B.6733.16.2017 - Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego Drukuj informację B.6733.16.2017 - Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubrza |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Bergiel |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-10-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Bergiel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-10-18 10:25:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-10-18 10:26:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-10-18 10:26:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8303 raz(y) |