ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Lubrzy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektora w Referacie Finansowo-Księgowym

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Lubrza, 66-218 Lubrza, Os. Szkolne 13

Wymiar etatu: pełny wymiar

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Gospodarki Finansowej

Data udostępnienia: 2012-07-23

Ogłoszono dnia: 2012-07-23 przez Katarzyna Przewłocka

Termin składania dokumentów: 2012-08-10 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1

Zlecający: Wójt Gminy Lubrza

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub średnie z minimum  trzyletnim stażem pracy, preferowane o specjalności- ekonomia, finanse, rachunkowość, bankowość.
• praktyczna znajomość zasad techniki biurowej z zastosowaniem komputera – obsługa pakietów biurowych,  programów poczty elektronicznej
• znajomość przepisów o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych,  karty  nauczyciela, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie  naliczania i potrącania składek, instrukcji kancelaryjnej, przepisów kpa,
• znajomość przepisów ustaw o finansach publicznych, podatku dochodowym od osób fizycznych, o rachunkowości , o systemie ubezpieczeń społecznych;
• umiejętność sporządzania list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego),
• znajomość obsługi programu „ Płatnik ” (w tym  umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS), 
• znajomość przepisów podatkowych (w tym: sporządzania dokumentów PIT),
• obywatelstwo polskie
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
• oświadczenie o stanie zdrowia, pozwalające na zatrudnienie na określonym  stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
• samodzielność i kreatywność
• komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
• preferowany będzie kandydat posiadający doświadczenie w pracy na stanowisku ds. płac
• dyspozycyjność
• prawo jazdy kat. B
• wysoka kultura osobista

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

• obsługa programu  płacowego- Kadry i  Płace, Płatnik, Lex, System Informacji Oświatowej,
• prowadzenie spraw płacowych pracowników urzędu gminy i jednostek organizacyjnych,
• prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich pracowników urzędu gminy oraz jednostek organizacyjnych,
• rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych
• prowadzenie  rozliczeń bezgotówkowych wynagrodzeń, naliczonego podatku dochodowego od osób fizycznych oraz naliczonych składek ZUS,
• prowadzenie spraw związanych z naliczaniem ryczałtów komunikacyjnych na przejazdy środkami komunikacyjnymi w celach służbowych.
• przygotowywanie dokumentacji do celów emerytalno - rentowych pracowników,
• prowadzenie dokumentacji rozliczeń pożyczek mieszkaniowych
• przekazywanie akt do archiwum należących do zakresu czynności.

V. Wymagane dokumenty:

• życiorys (CV)
• list motywacyjny
• kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje oraz ukończone szkolenia,
• kopie świadectw pracy

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-08-10 00:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym
c. Miejsce:
a. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Lubrzy, ul. Świebodzińska 68
b. pocztą na adres Urzędu Gminy, ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy w Lubrzy”.

VII. Informacje dodatkowe:

1. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
2. Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Lubrzy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy (www.bip.lubrza.pl)
3. Kandydaci spełniający wymogi formalne zastaną telefonicznie i pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w urzędzie Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
5. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali  się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys, list motywacyjny i inne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926) oraz z ustawą z dnia 23 marca 1999r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1593 z późniejszymi zmianami)
 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony