ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Lubrzy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Samorządowy Zakład Budżetowy w Lubrzy

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: nie dotyczy

Data udostępnienia: 2016-12-02

Ogłoszono dnia: 2016-12-02 przez Honorata Kuriata

Termin składania dokumentów: 2016-12-13 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2016

Zlecający: Dyrektor Samorządowego Zakładu Budżetowego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub średnie z minimum  trzyletnim stażem pracy, preferowane o specjalności ekonomia, finanse, rachunkowość, bankowość, ochrona środowiska, inżynieria środowiska.
• znajomość obowiązującego stanu prawnego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku oraz procedur administracyjnych.
•  praktyczna znajomość zasad techniki biurowej z zastosowaniem komputera – obsługa pakietów biurowych,  programów poczty elektronicznej
• obywatelstwo polskie (kserokopia dowodu osobistego) z uwzględnieniem      art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016r. poz. 902)
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
• oświadczenie o stanie zdrowia, pozwalające na zatrudnienie na określonym  stanowisku.
 
b. Wymagania dodatkowe:
• samodzielność i kreatywność w działaniu
• umiejętność sprawnej organizacji pracy
• umiejętność współpracy w grupie
• komunikatywność i kultura w kontaktach z petentami
• dyspozycyjność
• prawo jazdy kat. B

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Comiesięczne naliczanie opłat oraz księgowanie wpłat za zużytą wodę oraz zrzut ścieków do kanalizacji sanitarnej, rozliczanie rejestrów VAT w zakresie wody i ścieków.
2. Sporządzanie umów na podstawie obowiązujących przepisów na dostawę wody i odprowadzania ścieków dla odbiorców prywatnych i instytucji.
3. Prowadzenie egzekucji przeciwko dłużnikom za zużycie wody oraz zrzut ścieków do kanalizacji sanitarnej, przygotowywanie pozwów do sadu.
4. Prowadzenie spraw kadrowych tj. wszelkie czynności związane  z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników, rozliczanie czasu pracy, ewidencja urlopów wypoczynkowych, prowadzenie kart wyposażenia w odzież oraz środki ochrony indywidualnej, kierowanie na badania wstępne i okresowe oraz szkolenia BHP.
5. Zawieranie umów najmu na lokale komunalne i budynki gospodarcze, prowadzenie egzekucji przeciwko dłużnikom, przygotowywanie pozwów do sadu i prowadzenie ewidencji wniosków o przydział mieszkań.
6. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem lokalami komunalnymi.
7. Comiesięczne naliczanie wysokości czynszu, wystawianie faktur VAT.
8. Reprezentowanie zakładu w zebraniach ogółu właścicieli zgodnie z ustawą o własności lokali (wspólnoty mieszkaniowe) – dotyczące lokali komunalnych.
9. Prowadzenie obsługi kancelaryjnej zakładu, rejestracja korespondencji, wysyłka korespondencji.
10. Prowadzenie archiwum.
11. Prowadzenie sprawozdawczości GUS.
12. Prowadzenie analiz zużycia wody i ścieków.
13. Obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur dot. cmentarzy.
14. Dekretacja wyciągów, raportów.
15. Wystawianie faktur (warunki techniczne, energia elektryczna, odbiór przyłącza).
16. Prowadzenie dokumentacji związanych ze sprawami socjalnymi.
17. Wykonywanie innych poleceń służbowych dot. pracy zawodowej zgodnie z art. 100 par. 1 Kodeksu Pracy.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

• budynek  parterowy /brak podjazdu, sanitariat nie dostosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnej/
• warunki pracy -  praca wykonywana  w pomieszczeniu biurowym
• czas pracy – pełny wymiar czasu pracy, przeciętnie 40 godzin tygodniowo
• bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem, wysiłek umysłowy
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Samorządowym Zakładzie Budżetowym  w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
 

V. Wymagane dokumenty:

• życiorys (CV)
• list motywacyjny
• kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje oraz ukończone szkolenia,
• kopie świadectw pracy
• oświadczenie o niekaralności
• oświadczenie o stanie zdrowia
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-12-13 00:00:00
b. Sposób:
1. Termin: do 13 grudnia  2016r.
2. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie, osobiście  w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym
3. Miejsce:
a. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Samorządowym Zakładzie Budżetowym ul. 3 Maja 5 66-218 Lubrza
b. pocztą na adres Samorządowy Zakład Budżetowy ul. 3 Maja 5 66-218 Lubrza z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Samorządowym Zakładzie Budżetowym”
 
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Dyrektora Samorządowego Zakładu Budżetowego

VII. Informacje dodatkowe:


1. Aplikacje, które wpłyną do Samorządowego Zakładu Budżetowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
2. Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Samorządowym Zakładzie Budżetowym  oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy  (www.bip.lubrza.pl)
3. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Samorządowym Zakładzie Budżetowym oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
5. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys, list motywacyjny i inne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016r. poz. 922) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. 2016r. poz.902)
« powrót do poprzedniej strony