Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektora w Urzędzie Gminy Lubrza ds. budownictwa i zamówień publicznych
Miejsce pracy: Urząd Gminy Lubrza, 66-218 Lubrza, Os. Szkolne 13
Wymiar etatu: pełny wymiar
Ilość etatów: 1
Wydział: samodzielne stanowisko ds. Budownictwa i Zamówień Publicznych
Data udostępnienia: 2013-04-04
Ogłoszono dnia: 2013-04-04 przez Katarzyna Przewłocka
Termin składania dokumentów: 2013-04-19 13:00:00
Nr ogłoszenia: 8
Zlecający: Wójt Gminy Lubrza
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, preferowane budownictwo, zamówienia publiczne
- co najmniej 3 letnia praktyka zawodowa w wykonywaniu pracy związanej z budownictwem, zamówieniami publicznymi, zagospodarowaniem przestrzennym
- znajomość ustawy Prawo budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej, przepisów kpa
- obywatelstwo polskie (kserokopia dowodu osobistego) – z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t. j. z 2008r. Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- praktyczna znajomość zasad techniki biurowej z zastosowaniem komputera – obsługa pakietów biurowych, programów poczty elektronicznej
- oświadczenie o stanie zdrowia, pozwalające na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- co najmniej 3 letnia praktyka zawodowa w wykonywaniu pracy związanej z budownictwem, zamówieniami publicznymi, zagospodarowaniem przestrzennym
- znajomość ustawy Prawo budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej, przepisów kpa
- obywatelstwo polskie (kserokopia dowodu osobistego) – z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t. j. z 2008r. Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- praktyczna znajomość zasad techniki biurowej z zastosowaniem komputera – obsługa pakietów biurowych, programów poczty elektronicznej
- oświadczenie o stanie zdrowia, pozwalające na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- zdecydowanie i samodzielność w działaniu
- umiejętność sprawnej organizacji pracy,
- umiejętność współpracy w grupie
- komunikatywność i kultura w kontaktach z petentami
- odporność na stres
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność sprawnej organizacji pracy,
- umiejętność współpracy w grupie
- komunikatywność i kultura w kontaktach z petentami
- odporność na stres
- prawo jazdy kat. B
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór i realizacja zadań związanych z przygotowaniem i prowadzeniem inwestycji i remontów (opracowywanie przedmiarów robót, sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i kalkulacji itp.)
- nadzór nad prawidłową realizacją projektów z udziałem funduszy unijnych, zgodnie z dokumentacją techniczną,
- prowadzenie wszystkich spraw z zakresu zamówień publicznych,
- prowadzenie spraw związanych z zarządzeniem drogami gminnymi
- właściwa realizacja zadań i obowiązków nałożonych na Gminę przez ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. z 2010r. Dz. U. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), ustawę z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t. j. Dz. U. z 2012r. poz. 647 ze zm.) oraz ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
- koordynowanie zadań związanych z planowaniem zaopatrzenia gminy w energię elektryczną i gaz ziemny
- prowadzenie teczek spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcją kancelaryjną
- przekazywanie akt do archiwum urzędu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i instrukcją kancelaryjną.
- wykonywanie innych prac i poleceń zleconych przez Wójta Gminy, związanych z zakresem czynności stanowiska pracy.
- nadzór nad prawidłową realizacją projektów z udziałem funduszy unijnych, zgodnie z dokumentacją techniczną,
- prowadzenie wszystkich spraw z zakresu zamówień publicznych,
- prowadzenie spraw związanych z zarządzeniem drogami gminnymi
- właściwa realizacja zadań i obowiązków nałożonych na Gminę przez ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. z 2010r. Dz. U. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), ustawę z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t. j. Dz. U. z 2012r. poz. 647 ze zm.) oraz ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
- koordynowanie zadań związanych z planowaniem zaopatrzenia gminy w energię elektryczną i gaz ziemny
- prowadzenie teczek spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcją kancelaryjną
- przekazywanie akt do archiwum urzędu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i instrukcją kancelaryjną.
- wykonywanie innych prac i poleceń zleconych przez Wójta Gminy, związanych z zakresem czynności stanowiska pracy.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- budynek piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku /brak podjazdu i windy dla osób niepełnosprawnych, sanitariat nie dostosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnej/
- praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- czas pracy: pełny wymiar czasu pracy – przeciętnie 40 godzin tygodniowo
- bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem, wysiłek umysłowy
- praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- czas pracy: pełny wymiar czasu pracy – przeciętnie 40 godzin tygodniowo
- bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem, wysiłek umysłowy
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje oraz ukończone szkolenia,
- kopie świadectw pracy
- list motywacyjny
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje oraz ukończone szkolenia,
- kopie świadectw pracy
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-04-19 13:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym
c. Miejsce:
a. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Lubrzy, ul. Świebodzińska 68
b. pocztą na adres Urzędu Gminy, ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora ds. budownictwa i zamówień publicznych”.
b. pocztą na adres Urzędu Gminy, ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora ds. budownictwa i zamówień publicznych”.
VII. Informacje dodatkowe:
1. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
2. Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Lubrzy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy (www.bip.lubrza.pl)
3. Kandydaci spełniający wymogi formalne zastaną telefonicznie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w urzędzie Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
5. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys, list motywacyjny i inne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)
2. Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Lubrzy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy (www.bip.lubrza.pl)
3. Kandydaci spełniający wymogi formalne zastaną telefonicznie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w urzędzie Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
5. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys, list motywacyjny i inne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)