ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Lubrzy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-11-17 15:05:57 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

<

Znak sprawy: ZP-14/05

                                                                                                                   Lubrza dnia 17.11.2005 r.

 

 

 

OG£OSZENIE

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

 

 

 

1. Przedmiot zamówienia:

Remont budynku administracyjnego w Lubrzy

 

2. Nazwa (firma) i adres zamawiaj¹cego:

     Gmina Lubrza

     ul. Œwiebodziñska 68
     66 – 218 Lubrza
     województwo lubuskie
     tel./fax ( 068 ) 381 30 21, e-mail:   
     godz. urzêdowania 700 – 1500 

 

3. Okreœlenie trybu zamówienia:

Przetarg nieograniczony o wartoœci zamówienia poni¿ej 60.000 EURO zgodnie z art. 39 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19 poz. 177).

 

4. Okreœlenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

    Specyfikacjê Istotnych Warunków Zamówienia mo¿na odebraæ w siedzibie zamawiaj¹cego pok. nr 1 w godz. 700-1500;

    Osob¹ uprawnion¹ przez Zamawiaj¹cego do kontaktowania siê z oferentami jest: Pan Miros³aw S³awski numer tel. (068) 3813366 w dni robocze w godzinach 7.00 – 15.00.

 

5. Opis przedmiotu zamówienia, z podaniem informacji o mo¿liwoœci sk³adania ofert czêœciowych:

                   G³ówny przedmiot: 45453000-7 roboty remontowe w pomieszczeniach    

Zamawiaj¹cy dopuszcza mo¿liwoœci sk³adania ofert czêœciowych.

 

6. Informacja o mo¿liwoœci z³o¿enia oferty wariantowej:

    Zamawiaj¹cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych

 

7. Termin wykonania zamówienia:

30.12.2005 r.
 
 

 

8. Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków:

W przetargu mog¹ wzi¹æ udzia³ oferenci, którzy spe³niaj¹ warunki okreœlone w SIWZ oraz w ustawie - Prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19 poz. 177).

 

9. Informacja na temat wadium:

     Nie dotyczy

 

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

      cena - 100 %

 

11. Miejsce i termin sk³adania ofert:

       Termin sk³adania ofert up³ywa 02.12.2005 r. o godz.0830
       Otwarcie ofert nast¹pi 02.12.2005 r. o godz.900

 

12. Termin zwi¹zania ofert¹

      Okres 30 dni, tj. do dnia 30.12.2005 r.

 

                                                    

                                                                                                Wójt Gminy

                                                                                       Eugeniusz Chamarczuk

                                                    

Pobierz dane XML O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Drukuj informację O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
« powrót do poprzedniej strony