ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Lubrzy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Ustanowienie pomnika przyrodyDrukuj informacjęSprawa: Ustanowienie pomnika przyrody

Szczegóły informacji

Ustanowienie pomnika przyrody

Wydział: Samodzielne Stanowisko ds. Ochrony Środowiska, Rolnictwa

Ogłoszono dnia: 2017-03-10 12:48:15

Termin załatwienia

do dwóch miesięcy

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy w Lubrzy, ul. Świebodzińska 68, Stanowisko ds. Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pokój 11, pietro 2, tel.(0-68) 3813021 w.226 w godz. poniedziałek 7.00—17.00, wtorek - czwartek 7.00-15.00, piątek 7.00 - 13.00.

Telefon kontaktowy

683813021 w. 226

Adres e-mail

srodowisko@lubrza.pl

Sposób załatwienia

Po wpływie wniosku do urzędu zostaje on weryfikowany, tworzy się projekt Uchwały, który należy uzgodnić z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska. Po uzgodnieniu projekt przekazuje się Radzie Gminy w celu jej podjęcia

Miejsce odbioru

Urząd Gminy w Lubrzy, ul. Świebodzińska 68, Stanowisko ds. Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pokój 11, pietro 2

Wymagane Dokumenty

1) wniosek
2) załączniki:
a. uzasadnienie powołania dla danego obiektu przeznaczonego pod ochronę
b. zgoda właściciela
c. Karta Ewidencyjna Obiektu Proponowanego na Pomnik Przyrody lub Użytek Ekologiczny (kartę tę można znaleźć na stronie internetowej Ligi Ochrony Przyrody; zawiera ona szczegółową instrukcje wypełnienia oraz gotowy wzorzec)
d. szkic umożliwiający odnalezienie pomnika w terenie
e. wniosek powinien zawierać dokumentacje fotograficzną

Czas realizacji

do dwóch miesięcy

Opłaty

1) brak opłaty

Tryb odwoławczy

Tryb odwoławczy nie dotyczy

Uwagi

Ewentualne wnioski i skargi dotyczące działalności Urzędu Gminy Lubrza można składać do Wójta Gminy Lubrza lub Zastępcy Wójta Gminy, w godzinach przyjęć interesantów lub pisemnie składać w sekretariacie Urzędu.

Podstawa prawna

1) art. 40 ust. 1 i 2 art. 41, 42, 43, 44 ust. 1 i 2, art. 45 ust. 1 pkt. 1-11 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz.U. z 2016 r. poz. 2134 ze zm.),

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dorota Olenowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-03-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Olenowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-03-10 12:23:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dorota Olenowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-03-10 12:48:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dorota Olenowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-03-10 12:48:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6367 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony