ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Lubrzy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy Lubrza

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Uchwała Nr XXX/176/2005

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2006-01-23 10:54:53 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

P R O J E K T
 
       Uchwała Nr XXX/176/2005

                                                  Rady Gminy Lubrza

       z dnia 29 grudnia 2005
w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Lubrza na rok 2006
 
Na podstawie art.18 ust. 2 pkt.4, pkt. 10 ustawy z dnia 08 marca 1990
o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r Nr 142 , poz. 1591.) oraz art. 109,  art. 110, art. 124 ust. 1 pkt.1,2,3,4,4 a,5,6,7,9,10,11,ust. 2,ust.3, art.128  ust.2 pkt i  art. 134 pkt. 3  ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (Dz.U. z  2003  Nr 15 poz. 148 z późn. zmianami)
 
 
                                         uchwala się co następuje:
 
§ 1
 

            I. Ustala się dochody budżetu w wysokości  11 243 458,00.

                

              Szczegółowy podział dochodów według źródeł i działów klasyfikacji   

              zawiera załącznik Nr 1 do uchwały.

              

    W dochodach ogółem kwotę :
 
            a/ 961 832,00  stanowią  dotacje na realizacje zadań zleconych z zakresu 
                administracji rządowej i innych zadań zleconych na podstawie
                odrębnych ustaw,  jak w załączniku Nr 3 do  uchwały.
 
            b/ 140 000,00  stanowią dochody  z tytułu pobierania opłat za             
                 zezwolenia na sprzedaż alkoholu jak w załączniku Nr 4 do uchwały.

                                                      

§ 2
 
   I.  Ustala się wydatki budżetu gminy w kwocie  13 493 184,  jak
       w załączniku Nr 2 do uchwały.
 

II.               Z wydatków, o których mowa w ust. I przeznacza się łącznie na:

 
       1/  wydatki bieżące kwotę  5 330 084,00  
 
            z tego na :
                   a/ wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń kwotę  2 757 117,00                 
                   b/ dotacje kwotę    214 240,00
                   c/ obsługę długu ( kredyt bankowy)  69 700,00 
 
       2/   wydatki majątkowe w kwocie  8 163 100,00 
           z tego:   wydatki na  programy i projekty realizowane ze środków   
                          pochodzących z funduszy strukturalnych   4 939 000,00    
                          jak w załączniku Nr 11
 
    
       3/   z kwoty dotacji, o których mowa w ust. II pkt. 1 litera b przeznacza się
             na dotacje pozostałe kwotę,  214 240,00  jak w załączniku Nr 5
 
 III. Ogólna kwota wydatków określona w ust. I obejmuje także:
 
       1/ wydatki w kwocie 961 832,00  na realizacje zadań zleconych z zakresu 
           administracji rządowej i innych zadań zleconych na podstawie odrębnych  
           ustaw jak w załączniku Nr 3 do uchwały
 
        2/ wydatki w kwocie 140 000,00 na realizację zadań określonych
           w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
           jak w załączniku Nr 4 do uchwały.
            
§ 3                                                            
 

1.     Deficyt budżetu gminy w kwocie  2 249 726,00  pokryty zostanie

z:  1/ pożyczki z WFOŚiGW w Zielonej Górze w kwocie 1 701 952,00
     2/ kredytu  bankowego w banku wyłonionym w drodze przetargu
         w kwocie  547 774,00
 

2.     Ustala się przychody budżetu w kwocie   2 744 131,00

a/  pożyczki z WFOŚiGW w Zielonej Górze w kwocie 1 701 952,00
         b/  kredyt w wysokości 1 042 179,00
               z tego:  pożyczka i kredyt na wydatki na  programy i projekty
               realizowane ze środków  pochodzących z funduszy strukturalnych
               2 744 131,00 
 

3.     Ustala się rozchody budżetu w kwocie  494 405,00

a/ spłata zaciągniętych kredytów w BOŚ      228 898,00   
b/ spłata zaciągniętej pożyczki w WFOŚiGW      265 507,00
 
Zestawienie przychodów i rozchodów zawiera załącznik Nr 6 do uchwały  
                                         
§ 4
 
Tworzy się wieloletni program inwestycyjny dla Gminy Lubrza na lata
2006–2008 jak w załączniku Nr 7 do uchwały
 
 
§ 5
Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, jak w załączniku Nr 8 do uchwały.
 
§ 6
 
Ustala się prognozę długu i jego spłaty na lata  2006-2008  zgodnie
 z załącznikiem Nr 9 do uchwały
 
 
§ 7
 

1.     Ustala się plany przychodów i wydatków zakładu budżetowego

 
a/ przychody     628 570,00
b/ wydatki         628 000,00
 
      zgodnie  z  załącznikiem nr 10.                                                        
§ 8
 
 
Upoważnia się Wójta Gminy do :

1.     dokonywania zmian w planie wydatków z wyjątkiem przeniesień między   

      działami.

2.     zaciągania długu oraz do spłat zobowiązań.

3.     lokowania wolnych środków na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy

4.     samodzielnego zaciągania zobowiązań do kwoty 800 000,00

 
 
§ 9
 
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
 
 
 
§ 10
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2006 i podlega ogłoszeniu
w  dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego
Pobierz dane XML Uchwała Nr XXX/176/2005 Drukuj informację Uchwała Nr XXX/176/2005
« powrót do poprzedniej strony