ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Lubrzy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

UCHWAŁA Nr XXIX/168/2005

Akapit nr 1 - brak tytułu

UCHWAŁA NR
UCHWAŁA  Nr XXIX/168/2005
RADY GMINY  w LUBRZY
z dnia 02 grudnia   2005
 
   w sprawie : zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych na rok 2005
                       
 
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 Ustawy z dnia 08 marca 1990 o samorządzie gminnym
(tj. Dz. U.  z  2001 r Nr 142 poz. 1591 z późn. zmianami)  oraz art. 124 ust. 1 pkt. 1, 2 , 3  i 4 ustawy
 z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (tj. (Dz.U. z  2003  Nr 15 poz. 148 z  późn. zmianami)
 
Uchwala się co następuje:
 
§ 1
                                                 
Zwiększa się plan dochodów o kwotę : 122 472,00
Słownie złotych: sto dwadzieścia dwa tysiące czterysta siedemdziesiąt dwa
 
 
DZIAŁ 750 Administracja publiczna
22 586,00
Rozdział 75075  Promocja jednostek samorządu terytorialnego
22 586,00
        § 2700 Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin
                   (związków gmin), powiatów (związków powiatów), samorządów
                    województw, pozyskane z innych źródeł
 
22 586,00
DZIAŁ 751 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej,
                     kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa
 
3 123,00
Rozdział 75107  Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
3 123,00
         § 2010  Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację
                      zadań bieżących z zakresu administracji rządowej  oraz innych          
                   zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami
 
3 123,00
DZIAŁ 801 Oświata i wychowanie
9 000,00
   Rozdział 80101  Szkoły Podstawowe
9 000,00
         §   0830   Wpływy z usług
9 000,00
DZIAŁ 851 Ochrona zdrowia
300,00
Rozdział  85195  Pozostała działalność
300,00
         § 2010  Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację
                      zadań bieżących z zakresu administracji rządowej  oraz innych          
                   zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami
 
300,00
 DZIAŁ 852   Pomoc Społeczna
67 560,00
     Rozdział 85212  Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia
                                  emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego
 
65 560,00
            § 2010    Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację
                          zadań bieżących z zakresu administracji rządowej  oraz innych          
                          zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami
 
65 560,00
     Rozdział 85219         Ośrodki pomocy społecznej
2 000,00
            § 2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację
                          własnych zadań bieżących gmin ( związków gmin)       
 
2 000,00
DZIAŁ 854  Edukacyjna opieka wychowawcza
14 403,00
     Rozdział 85415  Pomoc materialna dla uczniów  
14 403,00
            § 2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację
                          własnych zadań bieżących gmin ( związków gmin
 
14 403,00
DZIAŁ 921 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego
5 500,00
     Rozdział 92116  Biblioteki
5 500,00
   § 2020    Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na zadania bieżące
                 realizowane przez gminę na podstawie porozumień z organami
                 administracji rządowej
 
5 500,00
§ 2
 
Zmniejsza się plan dochodów  o kwotę 41 900,00
Słownie złotych:  czterdzieści jeden tysięcy dziewięćset
 
 DZIAŁ 852   Pomoc Społeczna
41 900,00
Rozdział 85213 Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby   
               pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej oraz niektóre
               świadczenia rodzinne
 
2 200,00 
            § 2010    Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację
                          zadań bieżących z zakresu administracji rządowej  oraz innych          
                          zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami
 
2 200,00
 
Rozdział 85214  Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia
                       emerytalne i rentowe
 
39 700,00
             § 2010    Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację
                          zadań bieżących z zakresu administracji rządowej  oraz innych          
                          zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami
 
6 700,00
             § 2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację
                          własnych zadań bieżących gmin ( związków gmin
 
33 000,00
 
 
§ 3
 
Zwiększa się plan wydatków o kwotę  231 627,00
Słownie złotych:  dwieście trzydzieści jeden tysięcy sześćset dwadzieścia siedem
 
 
DZIAŁ 700   Gospodarka mieszkaniowa
17 150,00
 Rozdział 70005    Gospodarka gruntami i nieruchomościami
17 150,00
     §  6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych
8 000,00
     §  Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych
9 150,00

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-03 12:16:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-03 12:16:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-03 12:16:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10083 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

UCHWAŁA Nr XXIX/173/ 2005

Akapit nr 1 - brak tytułu

PROJEKT
 
                                                          

                                                                                                               

                                  UCHWAŁA   Nr  XXIX/173/ 2005                                          

                                        Rady Gminy w Lubrzy   

                                      z   dnia  02 grudnia 2005 roku

 
w  sprawie :  określenia  wysokości  stawek  podatku   od  środków        
                       transportowych  na terenie  Gminy Lubrza.
 
             Na   podstawie   art. 18   ust. 2    pkt.  8  ustawy   z   dnia  8   marca   1990   r.   o   samorządzie  gminnym  / tekst   jednolity : Dz. U.  z  2001  roku   Nr 142  poz. 1591 ze zm.: Dz.. U. z 2002 r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806, Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568, Dz. U. z 2004 r. Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz. 1203, Dz. U. z 2005 r. Nr 172 poz. 1441/  oraz    art. 10   ust. 1 i  2  ustawy   z   dnia   12   stycznia 1991  roku   o   podatkach  i  opłatach  lokalnych / tekst  jednolity:   Dz. U.  z 2002 roku Nr  9, poz. 84   ze zm.: Dz. U. z 2002 r. Nr 200, poz. 1683, Dz. U. z 2003 r. Nr 96, poz. 874, Nr 110, poz. 1039, Nr 188 poz. 1840, Nr 200, poz. 1953, Nr 203, poz. 1966, M.P. z 2003 r. Nr 51 poz. 804, Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 880, Nr 92 poz. 884, Nr 96 poz. 959, Nr 123 poz. 1291, M.P. Nr 43 poz. 753, Nr 46 poz. 794, Dz. U. z 2005 r. Nr 130 poz. 1087, Nr 164 poz. 1365, Nr 167 poz. 1399, Nr 169 poz. 1419/  oraz Obwieszczenia Ministra Finansów z dnia 27 października 2005r. w sprawie wysokości górnych stawek kwotowych w podatkach i opłatach lokalnych /MP z 2005r. Nr 68 poz.. 956/ i Obwieszczenia Ministra Finansów z dnia 13 października  2005r. w sprawie stawek podatku od środków transportowych obowiązujących w 2006r. (MP z 2005 r. Nr 62  poz. 859).
 
uchwala się ,  co  następuje :
§   1
Stawki  podatku  od   środków  transportowych  na  terenie  gminy  wynoszą:
1. od samochodu  ciężarowego  o  dopuszczalnej  masie  całkowitej  od  3,5
    tony  i  poniżej 12 ton  wyprodukowanego  po  dniu  31 grudnia 1995  roku :
  a)  od 3,5 tony  do  5,5 tony    włącznie           -  525 zł    
  b)  powyżej 5,5 tony   do 9 ton włącznie         -  735 zł    
  c)  powyżej  9  ton  i   poniżej  12  ton            -   945 zł     
2. od samochodu  ciężarowego  o  dopuszczalnej  masie  całkowitej  od  3,5
    tony  i  poniżej 12 ton  wyprodukowanego  do  dnia  31 grudnia 1995  roku 
     włącznie:
  a)  od 3,5 tony  do  5,5 tony    włącznie          -   540 zł     
  b)  powyżej 5,5 tony   do 9 ton włącznie       -    750 zł     
  c)  powyżej  9  ton  i  poniżej  12  ton            -    950 zł     
3.od samochodu  ciężarowego  o  dopuszczalnej  masie  całkowitej  równej lub  
  wyższej niż 12 ton , w zależności  od  liczby  osi , dopuszczalnej  masy 
  całkowitej pojazdu  i  rodzaju  zawieszenia , stawki  podatku  określa 
  załącznik  nr 1  do uchwały.                                                        
4.od  ciągnika siodłowego lub balastowego  przystosowanego  do  używania 
  łącznie z  naczepą   lub  przyczepą  o dopuszczalnej  masie  całkowitej   
  zespołu  pojazdów od  3,5 tony  i poniżej  12  ton  , wyprodukowanego
  po dniu  31 grudnia  1995  roku                 -  1.250 zł.
5.od  ciągnika siodłowego lub balastowego  przystosowanego  do  używania 
  łącznie z  naczepą   lub  przyczepą  o dopuszczalnej  masie  całkowitej 
  zespołu  pojazdów od  3,5 tony  i poniżej  12  ton  , wyprodukowanego
  do dnia  31 grudnia  1995  roku  włącznie: - 1.300 zł.
6.od  ciągnika siodłowego lub balastowego  przystosowanego  do  używania 
   łącznie z  naczepą   lub  przyczepą  o dopuszczalnej  masie  całkowitej 
  zespołu  pojazdów równej  lub wyższej  niż  12  ton , w zależności  od  liczby 
  osi , dopuszczalnej masy całkowitej  pojazdu i rodzaju zawieszenia  , stawki 
  podatku  określa  załącznik  nr 2  do uchwały.                                                                                                                       
7.od przyczepy  lub naczepy , które  łącznie z pojazdem silnikowym  posiadają
  dopuszczalną  masę całkowitą  od 7 ton i poniżej 12 ton , z wyjątkiem
  związanych wyłącznie z działalnością rolniczą  prowadzoną  przez  podatnika
  podatku rolnego - wyprodukowanej  po dniu 31 grudnia 1995  roku:
  a) od 7 ton  do 10 ton włącznie                -  1.050 zł,             
  b) powyżej 10 ton  i   poniżej 12 ton        - 1.150 zł.
8.od przyczepy  lub naczepy , które  łącznie z pojazdem silnikowym  posiadają
  dopuszczalną  masę całkowitą  od 7 ton i poniżej 12 ton , z wyjątkiem
  związanych  wyłącznie z działalnością rolniczą  prowadzoną  przez  podatnika
  podatku  rolnego - wyprodukowanej  do dnia  31 grudnia 1995  roku  włącznie :
  a) od 7 ton  do 10 ton włącznie                -  1.100 zł,              
  b) powyżej 10 ton  i  poniżej 12 ton        -   1.200 zł.
9.od przyczepy  lub naczepy , które  łącznie z pojazdem silnikowym  posiadają
  dopuszczalną  masę całkowitą  równą lub wyższą   niż 12 ton , z wyjątkiem
  związanych wyłącznie z działalnością rolniczą  prowadzoną  przez  podatnika
  podatku  rolnego , w  zależności  od  liczby  osi , dopuszczalnej masy 
  całkowitej  pojazdu i rodzaju zawieszenia  , stawki  podatku  określa 
  załącznik  nr 3  do uchwały.                                                             
10.od autobusu  wyprodukowanego do dnia 31 grudnia 1995 roku  włącznie ,
     w zależności od liczby miejsc do siedzenia :
  a) mniejszej  niż  30  miejsc                    -      1.000 zł,              
  b)   równej  lub wyższej  niż 30 miejsc   -       1.650 zł .             
11.od autobusu  wyprodukowanego  po dniu 31 grudnia 1995 roku   , w
   zależności od liczby miejsc do siedzenia :
  a) mniejszej  niż  30  miejsc                    -       950 zł,
  b)   równej  lub wyższej  niż 30 miejsc   -    1.600 zł .             
§   2
Wykonanie uchwały  powierza  się  Wójtowi  Gminy  Lubrza
§   3
Traci  moc  uchwała  Nr XX/129/2004  Rady  Gminy  w  Lubrzy z  dnia
10 grudnia 2004 roku  w  sprawie : określenia  wysokości stawek podatku                    od  środków transportowych  na terenie Gminy Lubrza .
§   4
Uchwała  wchodzi  w  życie  po  upływie  14 dnia  od  daty jej ogłoszenia                        w Dzienniku Urzędowym Województwa  Lubuskiego , a określone  w niej stawki obowiązują  od  dnia 1 stycznia 2006  roku .                                                               
                                                                           
 
 
 
 
 
 
                                                                        Załącznik  Nr  1 

                                                                        do  uchwały Nr XXIX /173 / 2005

                                                                    z dnia 02.12.2005r
 
 
Stawki  podatku  od  środków  transportowych  od samochodu  ciężarowego
o dopuszczalnej  masie  całkowitej   równej  lub  wyższej  niż  12  ton
 
Liczba osi  i
dopuszczalna masa
całkowita  ( w tonach )
 
         Stawka  podatku  ( w złotych)
 
nie mniej  niż
 
mniej niż
oś jezdna ( osie jezdne) z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne
inne systemy zawieszenia osi jezdnych
                                          
                                            Dwie  osie
12
13
488
600
13
14
510
700
14
15
550
800
15
 
                          650
1.300
                                               
                                             Trzy  osie
12
17
550
600
17
19
650
700
19
21
750
800
21
23
900
1.100
23
25
1.020
1.600
25
 
1.020
1.650
 
 Cztery osie  i więcej
12
25
670
700
25

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-03 11:11:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-03 11:11:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-03 11:11:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10171 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Protokół XXIX/2005r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Protokół V/2003

Protokół  XXIX/2005r.

 
z  XXIX zwyczajnej sesji Rady Gminy Lubrza odbytej w dniu 02 grudnia 2005r.
w siedzibie Urzędu Gminy w Lubrzy w godz. od 9 00 do1340
Podjęto uchwały nr  od XXIX/168/2005r. do XXIX/173/2005r.
Obradom przewodniczył Przewodniczący  Rady Gminy Lubrza – Kazimierz Koszucki, protokołowała  Ewa Gniewczyńska.
W sesji udział wzięło 15 radnych na stan 15.
 
Lista obecności stanowi załącznik do protokołu.
 
Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki otworzył XXIX zwyczajną sesję Rady Gminy  Lubrza , stwierdził prawomocność posiedzenia.
 
Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki  przedstawił proponowany porządek  obrad:
 
PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD
 
1.         Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2.                  Ustalenie porządku obrad.

2.            Informacja z prac Wójta między sesjami.

3.            Informacja z prac Przewodniczącego Rady Gminy między sesjami.

4.            Interpelacje i wnioski radnych.

5.            Odpowiedzi na interpelacje.

6.            Podjęcie uchwały w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków

             budżetowych na rok 2005.

7.            Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek za zbiorowe zaopatrzenie

            w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie Gminy Lubrza.

8.            Podjecie uchwały w sprawie ustalenia regulaminu przyznawania

            nauczycielom dodatków i innych elementów wynagradzania w placówkach
             oświatowych prowadzonych przez Gminę Lubrza. 

9.            Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości

             ( nieruchomości niezabudowane stanowiące własność Skarbu Państwa
               Agencji Nieruchomości Rolnych oddział w Gorzowie Wlkp.,
               nr działek opisano w projekcie uchwały).

10.         Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu

             zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubrza obejmującego teren
             w obrębie Przełazy – osiedle Wenecja.

11.        Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku

            od środków transportowych na terenie Gminy Lubrza.
13.       Przedstawienie planu modernizacji i naprawy dróg na terenie Gminy  Lubrza
             Przez Starostę Powiatu Świebodzińskiego
              ( gość zaproszony, Starosta Ryszard Szafiński, godz. 12.30).
14.       Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady Gminy w Lubrzy.
15.         Dyskusja i wnioski.
 
 
W dalszej kolejności swojej wypowiedzi Przewodniczący Rady Gminy
-Kazimierz Koszucki poddał pod głosowanie porządek obrad, który wyłożony został przed obradami sesji Rady Gminy-porządek obrad został przyjęty przy 13 głosach za (radni: Marzena Zwęgrodzka i Stanisław Kluczkiewicz nie brali udziału w głosowaniu gdyż nie przybyli na obrady sesji Rady Gminy).
 
 
Odnośnie pkt.3
 
„Informacja z prac Wójta między sesjami”.
 
Do przekazania informacji z prac Wójta między sesjami zobowiązał się Pan  Eugeniusz Chamarczuk – Wójt Gminy Lubrza:
 
*sytuacja finansowa gminy w kontekście realizowanych inwestycji
-zadania remontowo-inwestycyjne realizowane są na bieżąco, zostało wykonane 9 km sieci
  kanalizacyjnej,
-w grudniu na wykonanie zadań zaplanowanych w tegorocznym budżecie wydatkowane
  zostanie 2.571.000,00-zł.
*ogłoszenie konkursu na wybór dyr. zakładu budżetowego oraz pracownika UG
-w połowie miesiąca zostanie rozstrzygnięty konkurs na powyższe stanowiska,
-pracownicy, którzy pracują

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-03 11:10:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-03 11:10:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-03 11:10:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8455 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała Nr XXIX/170/2005

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uchwała Nr
 
 
 
 Uchwała Nr XXIX/170/2005
Rady Gminy Lubrza
z dnia 02 grudnia 2005 r.
 
 
w sprawie: ustalenia regulaminu przyznawania nauczycielom dodatków i innych
                   elementów wynagradzania w placówkach oświatowych prowadzonych przez          Gminę Lubrza.
 
            Na podstawie art. 30 ust.6, art. 49 ust.2, art. 54 ust. 7 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. Karta nauczyciela, (tekst jednolity  Dz. U. z 2003 r. nr 118 poz. 1112 ze zm. Dz. U z 2003r. Nr 90 poz.844, Nr 137 poz. 1304, Nr 203 poz.1966, Nr 213 poz.2081, Dz. U.  z 2004r. Nr 96 poz.959, Nr 179 poz. 1845, Dz. U. z 2005r. Nr 10 poz. 71, Nr 167 poz. 1397, Nr 179, poz.1487, Nr 181 poz. 1526) oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 stycznia 2005 r.  w sprawie wysokości minimalnych stawek wynagrodzenia zasadniczego nauczycieli, ogólnych warunków przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego oraz wynagradzania za pracę w dniu wolnym od pracy, (Dz. U. z 2005r. nr 22 poz. 181),
 
uchwala się, co następuje:
 
§ 1
 
             Postanowienia ogólne:
 
 Ilekroć w dalszych przepisach jest mowa bez bliższego określenia o:
1. Karcie Nauczyciela - należy przez to rozumieć ustawę z dnia 26 stycznia 1982r. Karta
    Nauczyciela (tekst jednolity .Dz. U. z 2003r. Nr 118,poz. 1112 ze zm.)
2. Rozporządzeniu - należy rozumieć rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej  i Spor       tu z dnia 31 stycznia 2005r. w sprawie wysokości minimalnych stawek wynagrodzenia zasadniczego nauczycieli, ogólnych warunków przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego oraz wynagradzania za pracę w dniu wolnym od pracy,
    (Dz. U. z 2005r. nr 22. poz. 181).
3. Szkole - należy przez to rozumieć przedszkole, szkołę lub placówkę, zespół szkół
    lub placówek, dla których organem prowadzącym jest Gmina Lubrza.
4. Dyrektorze lub wicedyrektorze - należy przez to rozumieć dyrektora lub wicedyrektora     jednostki, o której mowa w pkt. 3.
5. Roku szkolnym - należy przez to rozumieć okres pracy szkoły od 01 września danego
    roku do 31 sierpnia roku następnego.
6. Klasie -  należy przez to rozumieć także oddział lub grupę.
 
§ 2
                Wynagrodzenia nauczycieli
1. Wynagrodzenie nauczycieli składa się z:
* wynagrodzenia zasadniczego
* dodatków za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego oraz za warunki pracy
* wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw
* nagród i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy, z wyłączeniem świadczeń
   z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych i dodatków socjalnych, określonych
   w art. 54 Karty Naczyciela.
2. Tabelę zaszeregowania oraz stawki wynagrodzenia zasadniczego dla nauczycieli, zasady
   ustalania wysokości wynagrodzenia zasadniczego nauczyciela w tym nauczyciela któremu    powierzono stanowisko dyrektora, określa rozporządzenie.
3. Wysokość, warunki i zasady wypłacania nauczycielom :
* dodatku za wysługę lat
* nagród jubileuszowych
* dodatkowego wynagrodzenia rocznego
* zasiłku na zagospodarowanie
* odpraw z tytułu rozwiązania stosunku pracy
* odpraw z tytułu przejścia na emeryturę lub rentę
* dodatku "wiejskiego"
 określają odpowiednie przepisy Karty Nauczyciela oraz wydane na jej podstawie przepisy  wykonawcze.
 
§ 3
 
            Dodatek za wysługę lat
1. Nauczycielom przysłyguje dodatek za wysługę lat, zgodnie z postanowieniami art. 33 ust.1
    Karty Nauczyciela oraz §7 rozporzadzenia, a ponadto:
* dodatek za wysługę lat przysługuje począwszy od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowe         go, następującego po miesiącu, w którym nauczyciel nabył prawo do dodatku lub do
   wyższej  stawki dodatku, jeżeli nabycie prawa nastapilo w ciągu miesiąca;
* za dany miesiąc, jeżeli nabycie prawa do dodatku lub wyzszej stawki nastapiło od
   pierwszego dnia miesiąca.
2. Dodatek za wysługę lat przysługuje nauczycielowi za dni, za które otrzymuje wynagrodze    nie.
    Dodatek przysługuje również za dni nieobecności w pracy z powodu niezdolnosci do pracy
   wskutek choroby, bądź konieczności osobistego sprawowania opieki nad dzieckiem lub
   chorym członkiem rodziny, za które nauczyciel otrzymuje wynagrodzenie lub zasiłek
   z ubezpieczenia społecznego.
3. Podstawę do ustalenia stażu pracy, od którego uzależniona jest wysokość dodatku za
   wysługe lat, stanowią oryginalne dokumenty, (świadectwa pracy, książeczka wojskowa)
   lub uwierzytelnione odpisy tych dokumentów.
4. Ustalenia stażu pracy, od którego uzależniona jest wysokość dodatku za wysługę lat,
    dokonuje dyrektor szkoły zatrudniający nauczyciela, natomiast dyrektorowi Wójt Gminy
    Lubrza, w formie pisemnej.
5. Dodatek za wysługę lat wypłaca się z góry, w terminie wypłaty wynagrodzenia.
                                               
§ 4
 
            Dodatek motywacyjny
1. Nauczycielowi wyróżniającemu się osiągnięciami w pracy zawodowej, jakością
   świadczonej pracy lub szczególnym zaangażowaniem w realizacji czynności i zajęć,
   o których mowa  w art. 42, ust. 2 Karty Nauczyciela, w ramach posiadanych środków               finansowych można przyznać dodatek motywacyjny.
2. Dodatek motywacyjny ustala się w wysokości od 0 % do 15 % wynagrodzenia
    zasadniczego danego nauczyciela.
3. Dodatek motywacyjny nauczycielom i nauczycielom pełniącym funkcję kierowniczą
    przyznaje dyrektor szkoły, a dyrektorom wójt.
4. Dodatek motywacyjny przyznaje się na czas określony, nie krótszy niż dwa miesiące i nie
    dłuższy niż sześć miesięcy.
5. Dodatek motywacyjny nie przysługuje w okresie korzystania przez nauczyciela z płatnego     urlopu dla poratowania zdrowia.
6. Dodatek motywacyjny wypłaca się z dołu, w terminie wypłaty wynagrodzenia.
            Warunki przynawania dodatków motywacyjnych:
 
1. Uzyskanie awansu zawodowego stopnia nauczyciela kontraktowego.
2. Uzyskanie szczególnych osiągnięć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych.
3. Jakość świadczonej pracy, w tym związanej z powierzonym stanowiskiem kierowniczym,     dodatkowym zadaniem lub zajęciem.
4. Posiadanie co najmniej dobrej oceny pracy.
5. Zaangażowanie w realizację czynności i zajęć, o których  mowa w art.42 ust. 2 pkt. 2 i 3
    Karty Nauczyciela, a w szczególności:
    * udział w organizowaniu uroczystości i innych imprez szkolnych,
    * udział w komisjach przedmiotowych i innych,
    * opiekowanie się samorządem uczniowskim lub innymi organizacjami uczniowskimi,
       działającymi na terenie szkoły,
    * prowadzenie lekcji koleżeńskich, przejawianie innych form aktywności w ramach wew              nątrzszkolnego doskonalenia zawodu nauczycieli,
    * aktywny udział w realizowaniu innych zadań statutowych szkoły,
    * osiągnięcia w pracy z uczniem zdolnym, na konkursach przedmiotowych szczebla woje       wódzkiego, a w imprezach sportowych i artystycznych szczebla powiatowego.
 
§ 5
            Dodatek funkcyjny
1. Nauczycielowi, któremu powierzono stanowisko kierownicze przysługuje dodatek
    funkcyjny w wysokości procentowej od wynagrodzenia zasadniczego danego nauczyciela:
    * dyrektor szkoły 5-6 oddziałowej    - 15 - 25%
    * dyrektor szkoły 7-8 oddziałowej    - 20 - 35%
    * dyrektor szkoły 9- 16 oddziałowej - 30 - 45%
    * wicedyrektor szkoły                        - 20 - 35%
2. Dodatek funkcyjny przysługuje także nauczycielom, którym powierzono obowiązki
    kierownicze w zastępstwie.
3. Wysokość dodatku funkcyjnego, o którym mowa w ust. 1 i 2, uwzględniając wielkość         szkoły, liczbę uczniów i oddziałów, złożoność zadań wynikających z zajmowanego
    stanowiska, liczbę stanowisk kierowniczych w szkole, wyniki pracy szkoły
    oraz warunki lokalowe, środowiskowe i społeczne, w jakich szkoła funkcjonuje, ustala:
 
* dyrektorom szkół          - Wójt Gminy Lubrza,
    * wicedyrektorom szkół  - dyrektor szkoły.
4. Nauczycielom realizującym dodatkowe zadania oraz zajęcia przysługuje dodatek funkcyjny,
    z tym, że nauczycielowi, któremu powierzono:
     * wychowawstwo klasy, oddziału przedszkolnego - 40,00 zł,
     * funkcję opiekuna stażu                                         - 25 ,00 zł, za każdego nauczyciela
        odbywającego staż, nad którym sprawuje opiekę.
5. Prawo do dodatku funkcyjnego powstaje od pierwszego dnia miesiąca następującego
    po miesiącu, w którym nastąpiło powierzenie stanowiska kierowniczego, wychowawstwa     lub funkcji, a jeżeli powierzenie to nastąpiło od pierwszego dnia miesiąca - od tego dnia.
6. Dodatki funkcyjne, nie przysługują w okresie nie usprawiedliwionej nieobecności w pracy,     w okresie urlopu dla poratowania zdrowia, w okresach, za które nie przysługuje
    wynagrodzenie zasadnicze oraz od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu,         w którym nauczyciel zaprzestał pełnienia stanowiska, wychowawstwa lub funkcji
    z innych powodów, a jeżeli zaprzestanie tego pełnienia nastąpiło pierwszego dnia miesiąca-
    od tego dnia.
7. Dodatki funkcyjne wypłacane są z góry, w terminie wypłaty wynagrodzenia.
 
§ 6
 
            Wynagrodzenie za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw.
 1. Wynagrodzenie za jedną godzinę ponadwymiarową nauczyciela ustala się dzieląc
    przyznaną nauczycielowi stawkę wynagrodzenia zasadniczego, przez miesięczną liczbę godzin tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin określonego dla rodzaju zajęć
    dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych, realizowanych w ramach godzin po    nadwymiarowych nauczyciela.
2. Wynagrodzenie za jedną godzinę doraźnego zastępstwa ustala się, z zastrzeżeniem ust.4,
    w sposób określony w ust. 1, o ile w czasie realizacji tego zastępstwa realizowane były
    zajęcia zgodnie z planem i programem nauczania danej klasy przez nauczyciela posiadające    go wymagane kwalifikacje  do prowadzenia tych zajęć.
3. Nauczyciel, który realizuje tygodniowy obowiązkowy wymiar zajęć, zgodnie z art. 42 ust.         4a Karty Nauczyciela, nie może mieć przydzielonych godzin ponadwymiarowych,
    z wyjątkiem doraźnych zastępstw.
4. Dla nauczycieli realizujących tygodniowy wymiar godzin, ustalony na podstawie art. 42 ust.
    4a Karty Nauczyciela, wynagrodzenie za jedną godzinę doraźnego zastępstwa realizowane                go na zasadach, o których mowa, ustala się dzieląc przyznaną nauczycielowi
    stawkę wynagrodzenia zasadniczego przez miesięczną liczbę godzin realizowanego wymia
    ru godzin.
5. Miesięczną liczbę godzin obowiązkowego lub realizowanego wymiaru godzin nauczyciela,
    o której mowa w ust. 1 i 4, uzyskuje się mnożąc odpowiedni wymiar godzin przez 4,16
    z zaokrągleniem do pełnych godzin, w ten sposób, że czas zajęć do 0,5 godziny pomija się,
    a co najmniej 0,5 godziny liczy się za pełną godzinę.
6. Wynagrodzenie za jedną godzinę doraźnego zastępstwa, realizowanego przez nauczyciela
    nie posiadającego wymaganych kwalifikacji do prowadzenia danych zajęć lub prowadzo    nych niezgodnie z planem i programem nauczania danej klasy, ustala dyrektor szkoły
    w wysokości 50% wynagrodzenia za jedną godzinę ponadwymiarową, obliczanego na za    sadach  określonych w pkcie 1.
7. Godziny ponadwymiarowe, przydzielone w planie organizacyjnym, nie realizowane przez
    nauczyciela z przyczyn leżących po stronie pracodawcy, np. z powodu bardzo niskiej
    temperatury w gabinetach lekcyjnych, epidemii, choroby, wycieczki uczniów, traktuje się
    jak godziny faktycznie odbyte.
8. Wynagrodzenie za godziny ponadwymiarowe nie przysługuje za dni, w których nauczyciel
    nie zrealizował zajęć z powodu usprawiedliwionej nieobecności w szkole.
9. Za pracę opiekuńczo-wychowawczą nad dziećmi biorącymi udział w zawodach sportowych,         wycieczkach, olimpiadach, którą nauczyciel wykonuje w dni wolne od pracy, nauczyciel
    otrzymuje wynagrodzenie takie jak za cztery godziny ponadwymiarowe.
10. Wynagrodzenie za godziny, o których mowa w § 6 przysługuje za godziny faktycznie          przepracowane.
11. Wynagrodzenie za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw, wypłaca się
    z dołu w terminie wypłaty wynagrodzenia.
 
§ 7
 
            Nagrody ze specjalnego funduszu nagród
1. Tworzy się specjalny fundusz nagród dla nauczycieli za ich osiągnięcia  dydaktyczno-wy
    chowawcze, w wysokości 1% planowanych rocznych wynagrodzeń osobowych.
2. Fundusz dzieli się w następujący sposób:
    * 80% środków funduszu przeznacza się na nagrody dyrektora
    * 20% środków funduszu przeznacza się na nagrody Wójta Gminy Lubrza.
3. Środki na nagrody,  przekazywane będą placówkom oświatowym na wniosek dyrektora     w trybie wykonywania budżetu.
4. Nagrody są przyznawane z okazji Dnia Edukacji Narodowej lub innych okazji uzasadniają-
    cych przyznanie tej nagrody.
5. Nagrody ze specjalnego funduszu nagród mają charakter uznaniowy.
    Przyznanie nagrody nauczycielowi uzależnione jest w szczególności od osiągnięć w pracy
    dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej, a przede wszystkim:
 
    w zakresie pracy wychowawczej, polegającej na:
    a/ integracji klasy, aktywności społecznej uczniów,
    b/ przygotowaniu i zrealizowaniu znaczących w procesie wychowawczym imprez
        szkolnych,
 
    w zakresie pracy dydaktycznej, polegającej na:
    a/ stwierdzonych, przynajmniej dobrych wynikach nauczania danego przedmiotu,
    b/ zakwalifikowaniu się uczniów do konkursów i olimpiad przedmiotowych szczebla
        ponadszkolnego,
    c/ udzielaniu pomocy uczniom mającym trudności w nauce,
  
    w zakresie pracy opiekuńczej, polegającej na:
    a/ zapewnieniu pomocy i opieki uczniom będącym w trudnej sytuacji materialnej
        i życiowej,
    b/ prowadzeniu wśród dzieci i młodzieży działalności mającej na celu profilaktykę                 i zwalczanie narkomanii, palenia tytoniu, spożywania alkoholu i chuligaństwa,
    c/ nawiązywaniu współpracy z placówkami kultury, zakładami pracy w celu
        organizacji imprez dla dzieci i młodzieży,
     w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych:
     a/ doskonalenie własnego warsztatu pracy,
     b/ aktywna pomoc w adaptacji zawodowej młodych nauczycieli.
6. Nagroda może być przyznana nauczycielowi po przepracowaniu w danej szkole
     co najmniej jednego roku.
7. Nauczyciele, którym powierzono funkcje kierownicze w szkole otrzymują nagrody
     za znaczące efekty pracy, w zakresie:
    * osiągania przez szkołę bardzo dobrych wyników nauczania i wychowania oraz licznego               udziału uczniów w konkursach, olimpiadach, zawodach międzyszkolnych, regionalnych
       i krajowych,
    * bardzo dobrej organizacji pracy,
    * inicjowania różnorodnych działań rady pedagogicznej, służących podnoszeniu jakości
       pracy jednostki,
    * organizowanie pomocy młodym nauczycielom we właściwej adaptacji zawodowej,
    * umiejętnego gospodarowania środkami finansowymi,
    * dbania o bazę szkolną,
    * współpracy ze środowiskiem szkoły, w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych
       na rzecz szkoły, którą kieruje,
    *właściwego wykonywania zadań wynikających z funkcji kierownika zakładu pracy.
8. Wysokość "Nagrody Wójta" corocznie ustala Wójt Gminy Lubrza.
9. Wysokość "Nagrody Dyrektora" ustala corocznie dyrektor szkoły.
10. Nagroda przyznawana przez dyrektora szkoły nie może być wyższa od "Nagrody Wójta".
11. Przyznanie nagrody następuje w formie dyplomu, którego odpis umieszcza się w teczce
     akt osobowych nauczyciela.
 
§ 8
            Dodatek mieszkaniowy
1. Nauczycielom przysługuje dodatek mieszkaniowy zgodnie z  postanowieniami art.54 ust.3     Karty Nauczyciela oraz niniejszego regulaminu.
2. Dodatek mieszkaniowy przysługuje nauczycielom posiadającym pełne kwalifikacje do zaj    mowania stanowiska nauczyciela w danej szkole.
3. Dodatek mieszkaniowy przysługuje nauczycielom zatrudnionym w wymiarze nie niższym
    niż połowa obowiązującego wymiaru zajęć.
4. W przypadku zatrudnienia w dwóch lub więcej szkołach przysługuje tylko jeden dodatek.
5. Wysokość nauczycielskiego dodatku mieszkaniowego, w zależności od liczby osób w ro    dzinie uprawnionego nauczyciela, wynosi miesięcznie:
    * dla rodziny liczącej 5 osób i mniej    - 40,00 złotych
    * dla rodziny liczącej 6 osób i więcej   - 48,00 złotych.
6. Do osób, o których mowa w ust. 5 zalicza się nauczyciela oraz wspólnie z nim
    zamieszkujących małżonka oraz dzieci pozostające na jego wyłącznym utrzymaniu
    do czasu zakończenia nauki, nie dłużej jednak jak do ukończenia 20 roku życia.
7. Nauczycielowi i jego małżonkowi będącemu także nauczycielem, stale z nim zamieszkują    cym , przysługuje jeden dodatek.
8. Dodatek przysługuje niezależnie od tytułu prawnego do zajmowanego lokalu mieszkalnego.
9. Dodatek przysługuje na wniosek nauczyciela, a w przypadku, o którym mowa w ust. 7, na     ich wspólny wniosek.
10. Dodatek przysługuje od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym       złożono wniosek.
11. Dodatek przysługuje za okres pobierania wynagrodzenia, z wyłączeniem okresu korzys-
      tania z urlopu dla poratowania zdrowia.
     Dodatek przysługuje także w okresach:
    * pobierania zasiłku z ubezpieczenia społecznego,
    * korzystania z urlopu macierzyńskiego
12. Dodatek mieszkaniowy wypłacany jest z dołu, w terminie wypłaty wynagrodzenia.
 
§ 9
 
            Projekt regulaminu został uzgodniony przez właściwe organizacje związkowe w trybie art. 30 ust. 6a Karty Nauczyciela.
§ 10
 
            Traci moc uchwała Rady Gminy Lubrza Nr XXII/144/2005 z dnia 21 stycznia 2005 r.
w sprawie ustalenia regulaminu przyznawania nauczycielom dodatków i innych elementów wynagradzania w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Lubrza.
 
                                                                        §11
 
Wykonanie uchwały powierz się Wójtowi Gminy.
 
 
§ 12
 
            Uchwała wchodzi w życie  po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego i obowiązuje od dnia 01 stycznia 2006r. do dnia 31 grudnia 2006r.  Dodatkowo uchwała podlega podaniu do wiadomości publicznej przez jej ogłoszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Lubrzy i placówkach oświatowych.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-03 11:06:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-03 11:06:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-03 11:06:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10605 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

UCHWAŁA Nr XXVIII/167/2005

Akapit nr 1 - brak tytułu

UCHWAŁA nr
UCHWAŁA Nr XXVIII/167/2005

RADY GMINY W LUBRZY

14 października 2005 r.
 

w sprawie: zaciągnięcia pożyczki  preferencyjnej, długoterminowej 

                   z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska  
                   i GospodarkiWodnej  na budowę kanalizacji sanitarnej dla          
                   miejscowości Mostki,  Przełazy, Zagórze na terenie Gminy
                   Lubrza
 
Na podstawie art. 18 ust.2 pkt. 9 litera „c” i  art. 58 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku  o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U.  z  2001r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.),  art. 48 ust.1 pkt.2  ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U.  z  2003r.  Nr 15 poz. 148 z późn. zm.) w związku z art. 8 ustawy z dnia 28 kwietnia 1936 r. Prawo wekslowe (Dz. U. z 1936 r. Nr 37, poz. 282),
 
 
uchwala się co następuje
 
§ 1
 
Zaciąga się pożyczkę preferencyjną, długoterminową na okres 10 lat                           z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej                   w Zielonej Górze   w kwocie  2 655 070,00 (słownie złotych: dwa miliony sześćset pięćdziesiąt pięć tysięcy siedemdziesiąt  złotych)   z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy kanalizacji  w miejscowościach Mostki, Przełazy, Zagórze na terenie Gminy Lubrza,  współfinansowanej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
 
 
 
§ 2
Pożyczka zaciągnięta będzie  w dwóch transzach:
 
1/ w roku 2005 w kwocie  619 085,00 złotych,
 
2/ w roku 2006 w kwocie  2 035 985,00 złotych.
 
§ 3
 
Spłata pożyczki  następować będzie w  latach 2006-2015 z dochodów własnych gminy z uwzględnieniem w planach budżetowych w latach obejmujących spłatę.
 
§ 4
 
 
Umocowuje się Wójta Gminy do podpisania w imieniu Gminy weksla własnego                   in blanco jako  zabezpieczenia pożyczki.
                                                          
 
§  5
 
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy
 
 
§ 6
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-12-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-12-05 10:49:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-12-05 10:49:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-12-05 10:49:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10015 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Protokół XXVIII/2005r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Protokół V/2003

Protokół  XXVIII/2005r.

 
z  XXVIII zwyczajnej sesji Rady Gminy Lubrza odbytej w dniu 14 października 2005r.
w siedzibie Urzędu Gminy w Lubrzy w godz. od 9 00 do1340
Podjęto uchwały nr  od XXVIII/167/2005r. do XXVIII/167/2005r.
Obradom przewodniczył Przewodniczący  Rady Gminy Lubrza – Kazimierz Koszucki, protokołowała  Ewa Gniewczyńska.
W sesji udział wzięło 11 radnych na stan 15.
Radni: Stanisław Kluczkiewicz, Ryszard Sawczyn, Urszula Maczalska usprawiedliwili  swoją nieobecności na posiedzeniu sesji Rady Gminy.
Radna: Anna Brachman nie usprawiedliwiła swojej nieobecności na posiedzeniu sesji Rady Gminy w Lubrzy.
Lista obecności stanowi załącznik do protokołu.
 
Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki otworzył XXVIII zwyczajną sesję Rady Gminy  Lubrza , stwierdził prawomocność posiedzenia.
 
Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki  przedstawił proponowany porządek  obrad:
 
PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD
 
1.         Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2.                  Ustalenie porządku obrad.

2.            Informacja z prac Wójta między sesjami.

3.            Informacja z prac Przewodniczącego Rady Gminy między sesjami.

4.            Interpelacje i wnioski radnych.

5.            Odpowiedzi na interpelacje.

6.            Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki preferencyjnej na budowę

 kanalizacji w miejscowości– Mostki – Przełazy-Zagórze na terenie Gminy
 Lubrza.

7.            Podjęcie decyzji o formie zagospodarowania podziemnej trasy

              turystycznej -  „Pętla Boryszyńska”:
            1/. projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie
                 części Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego, położonej w obrębie
                 wsi Staropole i Boryszyn,
            2/.propozycja utworzenia zakładu budżetowego.
9.         Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady Gminy w Lubrzy.
10.         Dyskusja i wnioski.
 
W dalszej kolejności swojej wypowiedzi Przewodniczący Rady Gminy
-Kazimierz Koszucki poddał pod głosowanie porządek obrad, który wyłożony został przed obradami sesji Rady Gminy-porządek obrad został przyjęty przy 11 głosach za.
 
 
 
 
 
 
Odnośnie pkt.3
 
„Informacja z prac Wójta między sesjami”.
 
Do przekazania informacji z prac Wójta między sesjami zobowiązał się Pan  Eugeniusz Chamarczuk – Wójt Gminy Lubrza:
 
*w dniu 30.09.2005r. nastąpiło przejęcie podziemnej trasy  turystycznej na rzecz gminy
  od Firmy „Pro-Nature”
 *wykonany zostanie kompleksowy montaż filmu promocyjnego pn. ”Pętla
   Boryszynska”oraz „LSZF”
-zakończenie montażu planuje się na miesiac grudzień br.,
*odbyła się wizyta gminy niemieckiej na terenie naszej gminy
-prowadzone były rozmowy na temat nawiązania współpracy pomiędzy gminami,
*doprowadzenie gazu do miejscowości Mostki i Przełazy
-wójt przeprowadził rozmowę z prezesem MOW – D. Brzozowskim na temat doprowadzenia
  nitki gazociągowej do powyższych miejscowości,
-decyzja w tym temacie nie została jeszcze podjęta,
*prowadzone są nadal rozmowy nt. przekazania gruntu w miejscowości Zagórze
 * budynek mieszkalny w miejscowości Boryszyn
-wójt oznajmił, iż budynek mieszkalny kwalifikuje się do remontu,
-wykonana ekspertyza określiła koszt wspomnianego remontu na kwotę 311.000-zł.
*przeprowadzone zostały rozmowy z w-ce wojewodą, dyr. wydziału rolnictwa i ochrony
  środowiska na temat prowadzenia ruchu turystycznego przez okres 12 miesięcy
*rozpoczęte zostały starania odnośnie pozyskania środków finansowych z UE „promocja
  przedsiębiorczości” dla osób chcących rozpocząć działalność gospodarczą
*utworzenie zakładu budżetowego
-wójt oznajmił, iż jest przerażony wysokością wydatków związanych z utworzeniem zakładu
  budżetowego. Podkreślił w swojej wypowiedzi, iż na dzień dzisiejszy administracja nie jest
  przygotowana do prowadzenia tego typu działalności  - zarządzaniem podziemną trasą
  turystyczną. Jego zdaniem najbezpieczniejszą formą działalności podziemnej trasy
  turystycznej byłaby dzierżawa „Pętli    Boryszyńskiej”, z uwagi na nie wydatkowanie tak
  znaczących środków finansowych z budżetu gminy na rozpoczęcie  wspomnianej
  działalności. Jednocześnie wójt obawia się  powtórzenia scenariusza, który miał miejsce z
  dotychczasowym dzierżawcą.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-12-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-12-05 10:48:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-12-05 10:48:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-12-05 10:48:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8483 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Protokół XXVII/2005r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Protokół V/2003
 
z  XXVII zwyczajnej sesji Rady Gminy Lubrza odbytej w dniu 15 września 2005r. w siedzibie Urzędu Gminy w Lubrzy w godz. od 9 00 do1340
Podjęto uchwały nr  od XXVII/164/2005r. do XXVII/166/2005r.
Obradom przewodniczył Przewodniczący  Rady Gminy Lubrza – Kazimierz Koszucki, protokołowała  Ewa Gniewczyńska.
W sesji udział wzięło 11 radnych na stan 15.
Radni: Stefan Babicz, Stanisław Kluczkiewicz, Ryszard Sawczyn nie usprawiedliwili  swojej nieobecności na posiedzeniu sesji Rady Gminy.
Radny: Jan Pilczuk usprawiedliwił swoją nieobecność na posiedzeniu sesji Rady Gminy
w Lubrzy.
Lista obecności stanowi załącznik do protokołu.
 
Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki otworzył XXVII zwyczajną sesję Rady Gminy  Lubrza , stwierdził prawomocność posiedzenia.
 
Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki  przedstawił proponowany porządek  obrad:
 
PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD
 
 
1.         Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2.            Ustalenie porządku obrad.

3.            Informacja z prac Wójta między sesjami.

4.            Informacja z prac Przewodniczącego Rady Gminy między sesjami.

5.            Interpelacje i wnioski radnych.

6.            Odpowiedzi na interpelacje.

7.             Przedstawienie informacji z wykonania Budżetu Gminy Lubrza

             za I półrocze 2005r.

8.             Podjęcie uchwały w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków

             budżetowych na rok 2005.

9.            Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia związku międzygminnego pod

            nazwą  „Związek do spraw finansowania gmin Rzeczypospolitej Polskiej”.

10.        Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie części

            Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego, położonej w obrębie wsi Staropole
            i Boryszyn.

11.        Podjecie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie nieruchomości

              (obręb wsi Staropole, nr ewidencyjny 261/4 o pow. 0,1013 ha, będącej
               w wieczystym użytkowaniu Polskich Kolei Państwowych S.A).

12.       Rozpatrzenie wniosku o wspólne działania pomocowe dla szpitala

           w Świebodzinie
             (gość zaproszony – Starosta - Ryszard Szafiński, godz. 12.00).
13.       Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady Gminy w Lubrzy.
14.       Dyskusja i wnioski.
-przeprowadzenie dyskusji na temat sprzedaży byłego wysypiska śmieci
  w Lubrzy (wniosek dot. p. Zdzisława i Małgorzaty Klaczek, zam. Lubrza,
              przy ul. Świebodzińskiej  64).
 
 
W dalszej kolejności swojej wypowiedzi Przewodniczący Rady Gminy
-Kazimierz Koszucki poddał pod głosowanie porządek obrad, który wyłożony został przed obradami sesji Rady Gminy-porządek obrad został przyjęty przy 10 głosach za
(nie brał udziału w głosowaniu radny Radosław Noworyta, ponieważ nie dotarł na posiedzenie sesji Rady Gminy Lubrza).
 
Odnośnie pkt.3
 
„Informacja z prac Wójta między sesjami”.
 
Radny Radosław Noworyta przybył na posiedzenie sesji Rady Gminy.
 
Do przekazania informacji z prac Wójta między sesjami zobowiązał się Pan  Eugeniusz Chamarczuk – Wójt Gminy Lubrza:
 
*impreza plenerowa „Noc Nenufarów” 16.07.2005r.
-koszt ogółem                                     76.443-zł.
-wpływy (z usług, biletów, sponsoring) 37.434-zł.
-dofinansowanie „Euroregion „S-N-B”            50.000-zł.
*pozyskanie gruntu z ANR, przylegających do bunkrów ok. 3 ha na rzecz gminy
- wartość przekazanego gruntu wynosi 49.000-zł.,
-procedura przekazania gruntu na rzecz gminy w Zagórzu jeszcze nie została zakończona,
*zakończenie II etapu przetargu na wykonanie kanalizacji sanitarnej
  Mostki-Zagórze- Przełazy
-inwestycja wykonana zostanie za kwotę 8.989,717-zł. przez Firmę HYDROBIEL – Żary,
-umowa z wykonawcą na realizację powyższego zada

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-10-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-10-17 09:40:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-11-03 10:38:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-11-03 10:38:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8247 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Protokół XXVI/2005r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Protokół V/2003

Protokół  XXVI/2005r.

 
z  XXVI zwyczajnej sesji Rady Gminy Lubrza odbytej w dniu 30.06.2005r. w siedzibie Urzędu Gminy w Lubrzy w godz. od 9 00 do1340
Podjęto uchwały nr  od XXVI/158/2005r. do XXVI/163/2005r.
Obradom przewodniczył Zastępca Przewodniczącego  Rady Gminy Lubrza – Stanisław Kluczkiewicz, protokołowała  Ewa Gniewczyńska.
W sesji udział wzięło 10 radnych na stan 15.
Radni: Radosław Noworyta, Jan Kaniecki nie usprawiedliwili  swojej nieobecności na posiedzeniu sesji Rady Gminy.
Radni: Kazimierz Koszucki i Bolesław Kołakowski usprawiedliwili swoją nieobecność na posiedzeniu sesji Rady Gminy w Lubrzy.
Lista obecności stanowi załącznik do protokołu.
 
Zastępca Przewodniczącego Rady Gminy Stanisław Kluczkiewicz otworzył XXVI zwyczajną sesję Rady Gminy  Lubrza , stwierdził prawomocność posiedzenia.
 
Zastępca Przewodniczącego Rady Gminy Stanisław Kluczkiewicz  przedstawił proponowany porządek  obrad:
 
PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD
 
1.         Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2.                  Ustalenie porządku obrad.

3.            Informacja z prac Wójta między sesjami.

4.            Informacja z prac Przewodniczącego Rady Gminy między sesjami.

5.            Interpelacje i wnioski radnych.

6.            Odpowiedzi na interpelacje.

7.            Informacja na temat wywiązywania się Gminy z obowiązków

            administrowania wodami śródlądowymi na terenie Gminy Lubrza
            wynikających z ustawy „Prawo Wodne”, ze szczególnym uwzględnieniem
            dostępu powszechnego do wód i jezior
            (zaproszony gość p. Marek Maciejewski,  godz. 11.00)

8.            Informacja na temat opracowania miejscowego planu zagospodarowania

            przestrzennego Gminy Lubrza obejmującego teren w obrębie Przełazy
            – osiedle „Wenecja” (godz. 12.00).

9.            Podjecie uchwały w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków

            budżetowych na rok 2005.

10.        Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXIV/152/2005r.

Rady Gminy w Lubrzy z dnia 31 marca 2005r. w sprawie uchwalenia
Programu Ochrony Środowiska wraz z Planem Gospodarki Odpadami
dla Gminy Lubrza na lata 2004 – 2011 (rozstrzygniecie nadzorcze
z dnia 29.04.2005r.).

11.       Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Planu Rozwoju Lokalnego

           Gminy Lubrza.

12.       Podjecie uchwały w sprawie wyrażenia opinii o projekcie planu aglomeracji

           Lubrza.

13.       Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości

             (dot. nieruchomości położonej w Przełazach, działka nr 238/1
             o pow. 0,0096 ha – rozstrzygniecie nadzorcze z dnia 29.04.2005r).

14.       Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości

            gruntowej  (dot. nieruchomości położonej w obrębie wsi Zagaje, działka nr 111
              o pow. 0,2500 ha).
15.      Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Gminy w Lubrzy.

16.       Dyskusja i wnioski.

-dyskusja na temat odpłatnego przekazania sieci wodociągowej  
              (Stowarzyszenie właścicieli Domków „Goszcza” w Lubrzy).
 
W dalszej kolejności swojej wypowiedzi Zastępca Przewodniczącego Rady Gminy
-Stanisław Kluczkiewicz poddał pod głosowanie porządek obrad, który wyłożony został przed obradami sesji Rady Gminy-porządek obrad został przyjęty przy 9 głosach za
(nie brała w głosowaniu radna Urszula Maczalska, ponieważ nie dotarła na posiedzenie sesji Rady Gminy Lubrza).
 
Odnośnie pkt.3
 
„Informacja z prac Wójta między sesjami”.
 
Radna Urszula Maczalska dotarła na posiedzenie sesji Rady Gminy w Lubrzy.
 
Do przekazania informacji z prac Wójta między sesjami zobowiązał się Pan  Eugeniusz Chamarczuk – Wójt Gminy Lubrza:
 
*przetarg – kanalizacja sanitarna Przełazy, Mostki, Zagórze
-Wójt poinformował, że procedura przetargowa dot. powyższej inwestycji nie została jeszcze
  zakończona,
-p. Radosław Bujak (osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie przetargu) przedstawił
  szczegółową informację na temat prowadzenia oraz  zakończenia, procedury
   przetargowej, w dalszej części swojej wypowiedzi oznajmił, iż wykonawca na wykonanie
   powyższej inwestycji zostanie wyłoniony pod koniec lipca br.
*modernizacja rzeki Rakownik
-odbyło się spotkanie, w którym uczestniczyła Gmina Lubrza,  Nadleśnictwo - Świebodzin,
  WZUMR – dyr. p. Warcholak, oraz p. R. Skonieczek, podczas spotkania podjęto decyzję
  w sprawie udrożnienia kanału rzeki Rakownik poprzez usuniecie drzew, konarów oraz
   trzciny,
-powyższe zadanie zostało uzgodnione z Wojewodą oraz  WZUMR,
*wykonanie placu zabaw
-miejscowość Staropole
-sieć kanalizacyjną + szambo wykonano za kwotę 5.220-zł.,
-plac rekreacyjny wykonano za kwotę 14.000-zł.
-miejscowość Lubrza
-plac do gier sportowych wykonano za kwotę 5.500-zł.
-stół do ping-ponga za kwotę 2.360-zł.
-komplet do boiska siatkowego  za kwotę 2.500-zł.
-miejscowość Boryszyn
-zjeżdżalnia za kwotę 4.215-zł.
-miejscowość Nowa Wioska
-komplet do siatkówki plażowej za kwotę 500-zł.
*organizacja i przygotowanie imprezy „Zlot miłośników pojazdów militarnych”
-Wójt poinformował, iż do organizacji imprezy zaangażowani zostali: jednostka wojskowa,
  policja, żandarmeria wojskowa, ochrona, służby medyczne itp.,
-koszt imprezy ogółem 72.500-zł.
-wpływy 68.000-zł.
*organizacja dożynek
-wspólnie z sołtysami podjęto decyzję o zorganizowaniu dożynek w dniu 10.09.2005r. we wsi
  Boryszyn,
*bezpieczeństwo podczas sezonu turystycznego
-zostanie oddelegowanych 4 policjantów na teren Gminy Lubrza od 01.07.2005r.
  do 31.08.2005r.,
-gmina przygotowała na w/w okres węzeł sanitarny,
*jubileusz 60-lecia OSP – Nowa Wioska
-w dniu 21.05.2005r. odbyła się powyższa uroczystość,
-gmina wsparła imprezę organizacyjnie oraz finansowo,
*przygotowanie wniosków o dofinansowanie do Euroregionu „Sprewa-Nysa-Bóbr”
-zostały złożone wnioski o dofinansowanie następujących imprez:
I.          „Zlot miłośników pojazdów militarnych”
                        1.CBC Phare   -wniosek nie został zaakceptowany,
            2.INTEREG IIIA – mikroprojekty,

II.                 „Noc nenufarów”

1.CBC Phare,
2. INTEREG IIIA – mikroprojekty – wniosek został odrzucony,

III.               „Muzyka językiem Europy”

1.CBC Phare,
*przyznanie stypendium dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Lubrza
-złożonych zostało 150 wniosków,
-wydano 109 decyzji przyznających na kwotę 19.651-zł., stypendium przyznano na
  okres od IV – VI 2005r.,
-do końca br. pozostało do wykorzystania 13.000-zł.,
*posiłki dla dzieci w szkołach
-Wójt oznajmił, że posiłki nie mogą być dowożone samochodem BUS, ponieważ nie spełnia
  on warunków sanitarnych,
-posiłki przygotowywane będą przez pracowników w szkołach,
*modernizacja chodników po wykonaniu gazociągu
-podjęto decyzję o zakupie polbruku, który wyłożony zostanie przez firmę MOW,
*modernizacja drogi w miejscowości Mostki
-Wójt poinformował, że wzdłuż drogi wykonane zostaną chodniki oraz zlikwidowane będą 
  koleiny,
*wykonano wymianę złoża filtracyjnego w stacji uzdatniania – Mostki, Bucze
   oraz czyszczenie hydrantów
*przekazanie gruntów
-grunty k/bunkrów (6 ha), boisko sportowe – Zagaje, park – Zagórze zostały przekazane
  od ANRSP na rzecz gminy, teren k/bunkrów ( 3 ha) nie został nadal przekazany),
*wykonanie projektu technicznego na system grzewczy w ZSS w Lubrzy
   (odnawialne źródło energii + gaz)
-dokumentacja wykonana została za kwotę 18.000-zł.,
*organizacja imprezy „Noc Nenufarów”
-koszt ogółem imprezy             80.000-zł.,
-dochody                                85.000-zł.,
 
 
Odnośnie pkt.4
 
„Informacja z prac Przewodniczącego Rady Gminy między sesjami”.
 
Punkt nie został omówiony, ponieważ PRG nie uczestniczył w posiedzeniu sesji Rady Gminy.
 
Odnośnie pkt.5
 
„Interpelacje i wnioski radnych”.
 
Lp.
Wnioski
 
 
 
1
 
 
 
2
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-09-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-09-20 09:16:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-11-03 10:38:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-11-03 10:38:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8375 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

UCHWAŁA Nr XXVII/164/2005

Akapit nr 1 - brak tytułu

UCHWAŁA NR
UCHWAŁA  Nr XXVII/164/2005
RADY GMINY  w LUBRZY
z dnia 15 września   2005
 
   w sprawie : zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych na rok 2005
                       oraz zmiany Wieloletniego Programu Inwestycyjnego dla Gminy
                       Lubrza na lata 2005-2007
 
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 Ustawy z dnia 08 marca 1990 o samorządzie gminnym
(tj. Dz. U.  z  2001 r Nr 142 poz. 1591 z późn. zmianami)  oraz art. 124 ust. 1 pkt. 1, 2 , 3  i 4 ustawy
 z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (tj. (Dz.U. z  2003  Nr 15 poz. 148 z  późn. zmianami)
 
 
Uchwala się co następuje:
 
§ 1
                                                
Zwiększa się plan dochodów o kwotę : 161 548, 00     
Słownie złotych: sto sześćdziesiąt jeden tysięcy pięćset czterdzieści osiem
 
DZIAŁ 750 Administracja publiczna
73 500,00
  Rozdział 75023  Urzędy Gmin
49 000,00
       § 0920   Pozostałe odsetki
11 000,00
       § 0970  Wpływy z różnych dochodów
38 000,00
  Rozdział 75075  Promocja jednostek samorządu terytorialnego
24 500,00
        §   0830   Wpływy z usług
13 500,00
        §   0960    Otrzymane spadki, zapisy i darowizny w postaci pieniężnej
11 000,00
DZIAŁ 751 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej,
                     kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa
 
4 350,00
Rozdział 75107  Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
2 059,00
         § 2010  Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację
                      zadań bieżących z zakresu administracji rządowej  oraz innych          
                   zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami
 
2 059,00
  Rozdział 75108  Wybory do Sejmu i Senatu
2 291,00
         § 2010  Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację
                      zadań bieżących z zakresu administracji rządowej  oraz innych          
                      zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami
 
 
2 291,00
DZIAŁ 801 Oświata i wychowanie
51 788,00
   Rozdział 80101  Szkoły Podstawowe
51 788,00
         §   0830   Wpływy z usług
28 300,00
         §   0960    Otrzymane spadki, zapisy i darowizny w postaci pieniężnej
4 100,00
         §   2030     Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację
                           własnych zadań bieżących gmin ( związków gmin)
 
378,00
         § 2390    Wpływy do budżetu ze środków specjalnych
19 000,00
 DZIAŁ 852   Pomoc Społeczna
31 920,00
     Rozdział 85212  Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia
                                  emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego
 
31 920,00
            § 2010    Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację
                          zadań bieżących z zakresu administracji rządowej  oraz innych          
                          zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami
 
31 920,00
 
 
§ 2
 
Zmniejsza się plan dochodów  o kwotę 268 900,00
Słownie złotych:  dwieście sześćdziesiąt  osiem tysięcy dziewięćset
 
DZIAŁ 010  Rolnictwo  i łowiectwo
115 200,00
Rozdział 01036  Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz
                             rozwój obszarów wiejskich
 
115 200,00
     § 6298   Środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin (związków
                   gmin), powiatów (związków powiatów), samorządów województw,
                   pozyskane z innych źródeł
 
115 200,00
DZIAŁ 700   Gospodarka mieszkaniowa
150 000,00
 Rozdział 70005    Gospodarka gruntami i nieruchomościami
150 000,00
    § 0770    Wpłaty z tytułu odpłatnego nabycia prawa własności oraz prawa
                   użytkowania wieczystego nieruchomości
 
150 000,00
DZIAŁ 801 Oświata i wychowanie
3 700,00
   Rozdział 80101  Szkoły Podstawowe
3 700,00
  § 2700    Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin (związków       
                 gmin), powiatów (związków powiatów), samorządów województw,
                 pozyskane z innych źródeł
 
 
3 700,00
 
 
§ 3
 
Zwiększa się plan wydatków o kwotę  241 693,00
Słownie złotych:  dwieście czterdzieści jeden tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt trzy
 
DZIAŁ 010  Rolnictwo  i łowiectwo
5 000,00
   Rozdział 01030 Izby rolnicze
730,00
    § 2850  Wpłaty gmin na rzecz izb  rolniczych  w wysokości  2% uzyskanych     
                 wpływów z podatku rolnego

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-10-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-10-17 09:48:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-10-17 09:48:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-10-17 09:48:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10002 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała Nr XXVII/ 166 /2005

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uchwała Nr XXVII/
 
 
 
Uchwała Nr XXVII/  166  /2005
Rady Gminy w Lubrzy
z dnia 15 września 2005 r.
 
 
w sprawie: wyrażenia zgody na przejęcie nieruchomości
 
            Na podstawie art. 18 ust.2, pkt. 9 lit."a", ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, (tekst jednolity- Dz.U. z 2001 r. nr 142 poz. 1591 ze zm. Dz.U. z 2002r. Nr 23   poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806, Dz.U. z 2003r. Nr 80 poz.717, Nr 162 poz. 1568, Dz.U. z 2004r. Nr 102 poz.1055, Nr 116 poz. 1203) oraz art.23 ust.1pkt. 7 i art.25 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami,( tekst jednolity Dz.U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603 ze  zm. Dz. U. z 2004r. nr 281 poz. 2782; Dz.U. z 2005 r. Nr 130 poz. 1087), w związku z art. 66 §1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa, ( tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 8 poz. 60 ze zm. Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 894, Dz. U. z 2005r. Nr 85 poz. 727, Nr 86 poz. 732, Nr 143 poz. 1199),
uchwala się, co następuje:
 
§ 1
            Wyraża się zgodę na przejęcie na rzecz Gminy Lubrza,, nieruchomości położonej w obrębie wsi Staropole, oznaczonej nr ewidencyjnym 261/4 - o pow. 0,1013 ha, będącej
w wieczystym użytkowaniu Polskich Kolei Państwowych S.A..
 
§ 2
                Przejęcie następuje w zamian za zaleglości podatkowe Polskich Kolei Państwowych SA. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Poznaniu, Al. Niepodległości 8.
 
§ 3
            Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
 
§ 3
            Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-10-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-10-17 09:45:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-10-17 09:45:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-10-17 09:45:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10018 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji