ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Lubrzy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

UCHWAŁA NR XXVII/ 165 /2005r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

UCHWAŁA NR XXVII/ 165 /2005r.
Rady Gminy w Lubrzy
z dnia 15 września 2005r.


w sprawie: utworzenia związku międzygminnego pod nazwą „Związek do spraw finansowania gmin Rzeczypospolitej Polskiej”.

Na podstawie art. 64 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie
gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze. zm.: Dz. U. z 2002r.
Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806; Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz.717, Nr 162 poz. 1568; Dz. U. z 2004 r. Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz. 1203) uchwala się, co następuje:
§ 1.

W celu podjęcia działań zmierzających do umożliwienia gminom Rzeczypospolitej Polskiej dostępu do długoterminowych instrumentów finansujących inwestycje w
sferze infrastruktury publicznej, tworzy się związek międzygminny pod nazwą „Związek do spraw finansowania gmin Rzeczypospolitej
Polskiej” z siedzibą w Poznaniu, zwany dalej Związkiem.
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Lubrza.

§ 3.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-10-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-10-17 09:43:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-10-17 09:44:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-10-17 09:44:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10052 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o przetargu "Docieplanie elewacji budynku Urzędu Gminy w Lubrzy"

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lubrza dnia 04.10.2005 r.
 
 
 
OGŁOSZENIE
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
 
 
 
 
1. Przedmiot zamówienia:
Docieplenie elewacji tylnej w budynku Urzędu w Lubrzy
 
2. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
     Gmina Lubrza
     ul. Świebodzińska 68
     66 – 218 Lubrza
     województwo lubuskie
     tel./fax ( 068 ) 381 30 21, e-mail:   
     godz. urzędowania 700 – 1500 
 
3. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej 60.000 EURO zgodnie z art. 39 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19 poz. 177).
 
4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
    Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego pok. nr 1 w godz. 700-1500;
    Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z oferentami jest: Pan Mirosław Sławski numer tel. (068) 3813366 w dni robocze w godzinach 7.00 – 15.00.
 
5. Opis przedmiotu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
                   Główny przedmiot: 45442120-4
Zamawiający nie dopuszcza możliwościskładania ofert częściowych.
 
6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
7. Termin wykonania zamówienia:
30 dni od dnia podpisania umowy
 
 
 
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają warunki określone w SIWZ oraz w ustawie - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19 poz. 177).
 
9. Informacja na temat wadium:
     Nie dotyczy
 
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
      cena - 100 %
 
11. Miejsce i termin składania ofert:
       Termin składania ofert upływa 20.10.2005 r. o godz.0830
       Otwarcie ofert nastąpi 20.10.2005 r. o godz.900
 
12. Termin związania ofertą
      Okres 30 dni, tj. do dnia 20.11.2005 r.
 
                                                    
                                                                                                Wójt Gminy
                                                                                       Eugeniusz Chamarczuk

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-10-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-10-04 12:15:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-10-04 12:17:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-10-04 12:17:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13464 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Protokół XXV/2005r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Protokół V/2003
 
Protokół XXV/2005r.
z XXV zwyczajnej sesji Rady Gminy Lubrza odbytej w dniu 15.04.2005r. w siedzibie Urzędu Gminy w Lubrzy w godz. od 9 00 do1340
Podjęto uchwały nr od XXV/153/2005r. do XXV/157/2005r.
Obradom przewodniczył Przewodniczący Rady Gminy Lubrza – Kazimierz Koszucki ,
protokołowała Ewa Gniewczyńska.
W sesji udział wzięło 11 radnych na stan 15.
Radni: Stefan Babicz, Marzena Zwęgrodzka, Stanisław Kluczkiewicz nie usprawiedliwili swojej nieobecności na posiedzeniu sesji Rady Gminy.
Radna: Anna Brachman usprawiedliwiła swoją nieobecność na posiedzeniu sesji Rady Gminy w Lubrzy.
Lista obecności stanowi załącznik do protokołu.
Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki otworzył XXV zwyczajną sesję Rady Gminy Lubrza , stwierdził prawomocność posiedzenia.
Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki przedstawił proponowany porządek obrad:
PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  1. Ustalenie porządku obrad.
  1. Informacja z prac Wójta między sesjami.
  2. Informacja z prac Przewodniczącego Rady Gminy między sesjami.
  3. Interpelacje i wnioski radnych.
  4. Odpowiedzi na interpelacje.
  5. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania Budżetu Gminy Lubrza
  6. za rok 2004 i podjecie dyskusji.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Lubrza
  8. za rok 2004:
    -przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania
    budżetu (uchwała Nr 1/2005r.),
    -przedstawienie opinii RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu,
    -przedłożenie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia
    absolutorium,
    -przedstawienie opinii składu orzekającego RIO o wniosku Komisji
    Rewizyjnej.
  9. Podjecie uchwały w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków
  10. budżetowych na rok 2005.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie
  12. w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie Gminy Lubrza.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości.
  14. (park Zagórze).
  15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia opinii o propozycji planu
  16. aglomeracji Świebodzin.
    13. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Gminy w Lubrzy.
  17. Dyskusja i wnioski.
Radny Stanisław Kuczyński zabrał głos i złożył wniosek w sprawie wycofania z porządku obrad
-pkt.7 Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania Budżetu Gminy Lubrza
za rok 2004 i podjecie dyskusji.
-pkt.8 Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Lubrza
za rok 2004.
ze względu na nie przekazanie radnym sprawozdania z wykonania budżetu za rok 2004 przed obradami sesji rady gminy.
Skarbnik – Helena Domagała zabrała głos i poinformowała radnych, że sprawozdanie
z wykonania budżetu za rok 2004 zostało przekazane Komisji Rewizyjnej, natomiast pozostałym radnym zapomniała dostarczyć w/w sprawozdanie przed obradami sesji Rady Gminy. W dalszej części swojej wypowiedzi przeprosiła radnych za zaistniałą sytuację. Ponadto Pani Skarbnik oznajmiła, że może omówić szczegółowo powyższe sprawozdanie oraz udzielić stosownych wyjaśnień na postawione pytania.
Głos zabrał radny Bolesław Kołakowski i złożył wniosek w sprawie spowodowania przerwy celem zapoznania się z treścią sprawozdania za rok 2004.
Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz zabrał głos i poddał pod głosowanie wniosek w sprawie wyłączenia z porządku pkt. 7 i 8 – wniosek został odrzucony przy 1 głosie za, 7 głosach przeciwnych i 3 głosach wstrzymujących się.
Wniosek radnego Bolesława Kołakowskiego stał się bezpodstawny.
W dalszej kolejności swojej wypowiedzi Przewodniczący Rady Gminy – Kazimierz Koszucki
poddał pod głosowanie porządek obrad, który wyłożony został przed obradami sesji Rady Gminy-porządek obrad został przyjęty przy 10 głosach za i 1 głosie przeciwnym.
Odnośnie pkt.3
“Informacja z prac Wójta między sesjami”.
Do przekazania informacji z prac Wójta między sesjami zobowiązał się Pan Eugeniusz Chamarczuk – Wójt Gminy Lubrza:
*sprawozdanie z wykonania budżetu za rok 2004
-wójt poinformował, że informacje na temat dochodów i wydatków w 2004r. były
przedstawiane na każdym posiedzeniu sesji Rady Gminy,
-sprawozdanie, wysłane zostało do RIO w terminie,
-Komisja Rewizyjna pracowała dwa dni nad sprawozdaniem po stronie wydatków
i dochodów, po przeanalizowaniu wszystkich dokumentów została wydana pozytywna
opinia w sprawie wykonania budżetu Gminy Lubrza za 2004r. oraz wniosek Komisji
Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium,
*organizacja imprez
-Konstytucja 3-go Maja , nadanie imienia szkole – V-lecie i 750-lecie wsi Boryszyn,
-w programie imprezy przewidziano:
*mszę św. w Boryszynie godz. 13.00-14.00
*wystawę w szkole,
*koncert orkiestry dętej,
*program artystyczny przygotowany przez dzieci,
*zabawa taneczna do 23.00
*Organizacja “Zlotu miłośników pojazdów militarnych”
-opracowany został program imprezy,
-koszt imprezy 70.000-zł.,
-sponsoring (rozmowy odbyły się z 15 podmiotami gospodarczymi),
-projekt złożony w działaniu Intereg III o dofinansowanie imprezy został odrzucony,
-gmina ponownie przygotuje się do złożenia projektu o dofinansowanie powyższej imprezy,
-prowadzone są nadal rozmowy również z Firmą Ochroniarską i Policją,
*wnioski o dofinansowanie
-w trakcie przygotowywania są wnioski o dofinansowanie:
  • infrastruktury turystycznej dot. Pętli Boryszyńskiej – projekt dotyczy
doprowadzenia wody i energii elektrycznej),
- promocji,
*wykonanie plakatu inwestycyjnego
-koszt wykonania plakatu wynosi 1.220-zł.,
*spotkanie 13.04.2005r.
-odbyło się spotkanie na temat udrożnienia rzeki Rakownik,
-w spotkaniu uczestniczyli: Nadleśnictwo, WZUMR- p. Warcholak, PUP, członek LOT
-p. Skonieczek,
-po przeprowadzeniu rozmów podjęto decyzję w sprawie przygotowania kompleksowego
projektu dot. rozwiązania gospodarki wodnej na terenie gminy,
*wykonanie szamba k/świetlicy – Staropole
-wykonana została kanalizacja o dł. 12 m,
-koszt zadania ok. 5.000-zł.
*przetarg na wykonanie kanalizacji Przełazy, Mostki, Zagórze,
-przyznane zostały środki finansowe ZPORR,
-zebranie wiejskie we wsi Przełazy, Mostki odbędzie się w najbliższym czasie.
Odnośnie pkt.4
“Informacja z prac Przewodniczącego Rady Gminy między sesjami”.
Do przedstawienia sprawozdania z prac Przewodniczącego Rady Gminy między sesjami zobowiązał się Pan Kazimierz Koszucki – Przewodniczący Rady Gminy.
Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Gminy z prac między sesjami stanowi załącznik do protokołu.
Odnośnie pkt.5
“Interpelacje i wnioski radnych”.
Wnioski
Radny/a Ryszard Sawczyn
-wystosować pismo w sprawie zamontowania telefonu w budce
telefonicznej w miejscowości Bucze,
-prośba w sprawie wymiany pieca w świetlicy wiejskiej w miejscowości
Bucze,
Radny/a Jan Pilczuk
-wystosować wniosek do Nadleśnictwa oraz Kół Łowieckich w sprawie
utrzymania czystości na terenach leśnych i dzikich wysypiskach śmieci,
-wystosować pismo w sprawie dokonania naprawy nawierzchni dróg
powiatowych:
Lubrza-Staropole-Zarzyń,
Staropole – Sieniawa,
Boryszyn – Sieniawa.
Sołtys Stanisław Kendzia
-Od Kiedy rozpoczną się prace gazyfikacji w miejscowości Lubrza?
-prośba w sprawie wykonania naprawy drogi dojazdowej
do przysiółka - Romanówek,
-Kiedy zostaną przedstawione wyniki z przeprowadzonej kontroli
z działalności Klubów Sportowych “Zorza” i “Mostki”?
-Kiedy rozpocznie się na terenie gminy kontrola komisji ds. porządku
i czystości (sprawdzenie źródeł wody do podlewania ogrodów) ?
Radny/a Bolesław Kołakowski
-poczynić starania w sprawie nadania Zespołowi Szkół Samorządowych
w Lubrzy im. Jana Pawła II,
Radny/a Radosław Noworyta
-prośba w sprawie wypróżnienia koszy na śmieci wokół jeziora Goszcza
(wystosować pismo do Związku Wędkarskiego),
Radny/a Stanisław Kuczyński
-prośba w sprawie doprowadzenia wody do boiska w miejscowości
Mostki,
-powołać komisję w sprawie:
*ustalenia granic boiska w miejscowości Mostki,
*zbadania sprawy dot. zaśmiecania boiska oraz notorycznego zalewania boiska,
 
Odnośnie pkt.6
“Odpowiedzi na interpelacje”.
Głos zabrał Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki i przedstawił wnioski i odpowiedzi na wnioski z sesji Rady Gminy w Lubrzy z dnia 31.03.2005r.
-wnioski i odpowiedzi na wnioski stanowią załącznik do protokołu.
 
 
 
 
Odnośnie pkt.7
“Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania Budżetu Gminy Lubrza za rok 2004
i podjęcie dyskusji”.
Pani Skarbnik – Helena Domagała zabrała głos i przedstawiła sprawozdanie z wykonania Budżetu Gminy Lubrza za rok 2004.
Sprawozdanie z wykonania Budżetu Gminy Lubrza za 2004r. stanowi załącznik do protokołu.
Przystąpiono do dyskusji nad powyższym sprawozdaniem.
Radni nie wnieśli uwag do niniejszego tematu.
Zamknięto dyskusję w tym temacie.
Odnośnie pkt.8
“Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Lubrza
za rok 2004:
-przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania
budżetu (uchwała Nr 1/2005r.),
-przedstawienie opinii RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu,
-przedłożenie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia
absolutorium,
-przedstawienie opinii składu orzekającego RIO o wniosku Komisji
Rewizyjnej”.
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej – Piotr Śramkiewicz przedstawił opinię Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania budżetu – opinia stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Do przedstawionej opinii nie wniesiono żadnych uwag.
Następnie Pani Skarbnik – Helena Domagała odczytała uchwałę nr 154/2005 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze z dnia 13 kwietnia 2005r. w sprawie wydania opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy Lubrza za 2004r. oraz składzie orzekającym RIO o wniosku Komisji Rewizyjnej
  • uchwała stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
W dalszej kolejności głos zabrał Przewodniczący Komisji Rewizyjnej – Piotr Śramkiewicz
i odczytał wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium
-wniosek stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki przedstawił uchwałę w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Lubrza – uchwała stanowi załącznik nr 4 do protokołu.
Radni przeprowadzili dyskusję w powyższym temacie.
Nie wniesiono uwag do niniejszej uchwały.
Następnie poddał pod głosowanie uchwałę w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Lubrza
  • uchwała została przyjęta przy 10 głosach za i 1 głosie wstrzymującym się.
Odnośnie pkt.9
“Podjęcie uchwały w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych na rok 2005”.
Przewodnicząca Komisji ds. Budżetu i Finansów – Urszula Maczalska zabrała głos i przedstawiła wprowadzone zmiany po stronie dochodów:
-zwiększono środki finansowe w:
*dziale 750, o 31.000-zł., w tym 21.000-zł. zwrot za zagarnięte mienie,
*dziale 754, o 3.130-zł. na dofinansowanie radiostacji i zakupienie mundurów,
*dziale 801, o 10.100-zł. na oświatę i wychowanie,
*dziale 854, o 33.310-zł. na pomoc materialną uczniów,
*dziale 921, o 2.500-zł. na dofinansowanie projektu “Zlot pojazdów militarnych”,
Plan wydatków zwiększa się o kwotę 115.952,00-zł.
Dochody ogółem 9.608.015,00-zł.
Wydatki ogółem 10.860.973,00-zł.
Deficyt na dzień podjęcia uchwały zwiększa się o kwotę 4.278,00-zł. wynosi 1.252.958,00-zł. i zostanie pokryty z kredytu bankowego.
Komisja ds. Budżetu i Finansów pozytywnie zaopiniowała zmiany w budżecie.
Pani Skarbnik – Helena Domagała przedstawiła projekt uchwały w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych – uchwała stanowi załącznik do protokołu.
Do projektu uchwały nie wniesiono żadnych uwag.
Przewodniczący Rady Gminy – Kazimierz Koszucki poddał pod głosowanie powyższą uchwałę – uchwała została przyjęta przy 11 głosach za.
Odnośnie pkt.10
“Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę
i zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie Gminy Lubrza”.
Sekretarz – Katarzyna Przewłocka zabrała głos i przedstawiła wniosek o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków – wniosek stanowi załącznik do protokolu.
Następnie przedstawiła projekt uchwały, który stanowi załącznik do protokołu.
Nie wniesiono uwag do projektu uchwały.
Przewodniczący Rady Gminy - Kazimierz Koszucki zabrał głos i poddał pod głosowanie uchwałę w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę
i zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie Gminy Lubrza – uchwała została przyjęta przy 11 głosach za.
Odnośnie pkt.11
“Podjecie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości”.
Ponownie głos zabrała Sekretarz – Katarzyna Przewłocka i odczytała projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości – uchwała stanowi załącznik do protokołu.
Radni nie wnieśli uwag do niniejszego projektu.
Przewodniczący Rady Gminy - Kazimierz Koszucki zabrał głos i poddał pod głosowanie uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości – uchwała została przyjęta przy 11 głosach za.
Odnośnie pkt.12
“Podjecie uchwały w sprawie wyrażenia zgody o propozycji planu aglomeracji Świebodzin”.
Sekretarz – Katarzyna Przewłocka zabrała głos i przedstawiła uchwałę, która stanowi załącznik do protokołu.
Ponownie głos zabrał Przewodniczący Rady Gminy – Kazimierz Koszucki i poddał pod głosowanie uchwałę w sprawie wyrażenia zgody o propozycji planu aglomeracji Świebodzin
-uchwała została przyjęta przy 11 głosach za.
Odnośnie pkt.13
“Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Gminy w Lubrzy”.
Protokół z poprzedniej sesji Rady Gminy został wyłożony godzinę przed sesją , bez jego odczytywania protokół z poprzedniej sesji Rady Gminy został przyjęty przy 8 głosach za i 3 głosach wstrzymujących się.
Odnośnie pkt.14
“Dyskusja i wnioski”.
Przeprowadzono dyskusji i nie zgłoszono wniosków w tym punkcie.
 
Na tym zakończono posiedzenie sesji.
 
Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki podziękował za udział w obradach sesji oraz dokonał oficjalnego zamknięcia XXV zwyczajnej sesji Rady Gminy Lubrza.
 
Protokołowała: Przewodniczący Rady Gminy
Ewa Gniewczyńska Kazimierz Koszucki
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-07-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-07-13 08:09:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-07-13 08:09:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-07-13 08:09:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8537 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała Nr XXV/ 156 /2005

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uchwała Nr XXV/
 
 
 
Uchwała Nr XXV/ 156 /2005
Rady Gminy Lubrza
z dnia 15 kwietnia 2005r.
 
w sprawie: wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości
Na podstawie art. 18 ust.2 pkt.9 lit. "a" ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorzadzie gminnym, (tekst jednolity - Dz. U. z 2001r. nr 142, poz. 1591, zm. Dz.U. z 2002 r. nr 23 poz. 220, nr 62 poz. 558, nr 113 poz. 984, nr 153 poz. 1271, nr 214 poz. 1806, Dz.U. z 2003r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568),
uchwala się, co następuje
§ 1
Wyraża się zgodę na nieodpłatne przejęcie na rzecz Gminy nieruchomości
nie zabudowanych, stanowiących własność Skarbu Państwa Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 75/21 - o pow. 1,1431 ha.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-07-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-07-13 08:08:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-07-13 08:08:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-07-13 08:08:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10450 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała Nr XXV153/2005

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uchwała Nr XXXVI/ 2002
Uchwała Nr XXV153/2005
Rady Gminy w Lubrzy
z dnia 15 kwietnia 2005 roku
 
w sprawie: udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Lubrza z tytułu
wykonania budżetu Gminy za rok 2004.
 
 
Na podstawie art. 18 ust.2 pkt.4 ustawy z dnia 08 marca 1990 r o samorządzie gminnym /tekst jednolity z 2001 roku Dz.U. Nr 142 poz.1591 z późn. zmianami oraz art. 136 ust.2 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r o finansach publicznych / tekst jednolity z 2003 roku Dz.U. Nr 15, poz. 148 z późn. zmianami / na wniosek Komisji Rewizyjnej
uchwala się co następuje:
 
§ 1
 
Po rozpatrzeniu sprawozdania z wykonania budżetu
udziela się absolutorium Wójtowi Gminy Lubrza z tytułu wykonania budżetu Gminy Lubrza za rok 2004
 
 
 
§ 2
 
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-07-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-07-13 08:06:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-07-13 08:06:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-07-13 08:06:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10568 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała Nr XXV/ 155/ 2005

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uchwała Nr XV/
Uchwała Nr XXV/ 155/ 2005
Rady Gminy w Lubrzy
z dnia 15 kwietnia 2005 r.
 
 
w sprawie: zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę
i zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie Gminy Lubrza.
 
Na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. Nr 72, poz. 747, zm. Dz. U. z 2002 r. Nr 113, poz. 984, Dz. U. z 2004r. Nr 96, poz. 959, Nr 173, poz.1808)
uchwala się, co następuje:
§ 1.
Zatwierdza się taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie gminy Lubrza określone przez Jednostkę Komunalną w Lubrzy w brzmieniu jak w załączniku do niniejszej uchwały.
 
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy .
§ 3.
Traci moc uchwała Nr XV/100/2004 Rady Gminy w Lubrzy z dnia 16 kwietnia 2004r. w sprawie ustalenia opłat za odprowadzanie ścieków i wywóz nieczystości płynnych na terenie Gminy Lubrza.
§4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik do uchwały
Nr XXV/ 155 /2005r.
Rady Gminy w Lubrzy
z dnia 15 kwietnia 2005r.
 
TARYFY DLA ZBIOROWEGO ZAOPATRZENIA W WODĘ
I ZBIOROWEGO ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW
Obowiązujące na terenie Gminy Lubrza
na okres od 01.07.2005r. do 30.06.2006r.
zatwierdzonego uchwałą Rady Gminy w Lubrzy
Nr XXV/ 155 /2005r. z dnia 15 kwietnia 2005r.
 
Wysokość cen i stawek opłat za dostarczoną wodę
 
 
Lp.
Taryfowa grupa odbiorców
Wyszczególnienie
Cena netto
Jednostka miary
1
za pobór wody z urządzeń zbiorowego zaopatrzenia w wodę z wodociągów komunalnych
cena za m3 dostarczonej wody
2,10
zł/m3
 
 
 
Wysokość cen i stawek za odprowadzane ścieki
 
 
Lp.
Taryfowa grupa odbiorców
Wyszczególnienie
Cena netto
Jednostka miary
1
za wprowadzanie ścieków
socjalno-bytowych
do zbiorczych
urządzeń kanalizacyjnych
cena za m3
odprowadzonych ścieków
3,05
zł/m3
2
za oczyszczenie ścieków
socjalno-bytowych dowożonych
cena za m3
dowożonych ścieków
2,10
zł/m3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-07-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-07-13 08:05:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-07-13 08:05:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-07-13 08:05:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10418 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała NR XXV/157/2005

Akapit nr 1 - brak tytułu

U C H W A Ł A NR
U C H W A Ł A NR XXV/157/2005
Rady Gminy w Lubrzy
z dnia 15 kwietnia 2005 r.
 
w sprawie :
wyrażenia opinii o propozycji planu aglomeracji Świebodzin
 
Na podstawie §4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji (tekst jednolity: Dz. U. 2004 r. Nr 283, poz. 2841)
uchwala się co następuje :
§ 1.
Opiniuje się pozytywnie przedstawioną przez Wojewodę Lubuskiego propozycję planu aglomeracji Świebodzin z istniejącą oczyszczalnia ścieków w Świebodzinie (zawierającą część opisową i graficzną), utworzoną przez miejscowości wchodzące w skład następujących gmin:
Gmina Świebodzin:
Świebodzin, Gościkowo, Jordanowo, Glińsk, Rusinów, Grodziszcze, Lubogóra Lubinicko, Borów, Chociule, Jeziory, Kępsko, Kupieniono, Ługów, Nowy Dworek, Osogóra, Podlesie, Raków, Rosin, Rozłogi, Rudgierzowice, Rzeczyca, Wilkowo, Wityń, Witosław (PGR-Glińsk).
Gmina Szczaniec:
Szczaniec, Wilenko, Myszęcin, Ojerzyce, Brudzewo, Smardzewo, Opalewo, Koźminek, Dąbrówka Mała, Kiełcze, Wolimierzyce.
Gmina Trzciel:
Panowice, Lutol Suchy, Stary Dwór, Łagowiec, Chociszewo, Brójce.
Gmina Lubrza:
Zagórze, Mostki, Przełazy.
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Lubrza.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-07-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-07-13 08:04:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-07-13 08:04:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-07-13 08:04:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10654 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała Nr XXV/ 154 /2005

Akapit nr 1 - brak tytułu

UCHWAŁA NR
UCHWAŁA Nr XXV/ 154 /2005
RADY GMINY w LUBRZY
z dnia 15 kwietnia 2005
w sprawie : zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych na rok 2005
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 Ustawy z dnia 08 marca 1990 o samorządzie gminnym
(tj. Dz. U. z 2001 r Nr 142 poz. 1591 z późn.zmianami) oraz art. 124 ust. 1 pkt. 1, 2 i 3 ustawy z dnia
26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (tj. (Dz.U. z 2003 Nr 15 poz. 148 z późn. zmianami)
Uchwala się co następuje:
§ 1
Zwiększa się plan dochodów o kwotę : 80 040,0
Słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy czterdzieści
 
DZIAŁ 750 Administracja publiczna
31 000,00
Rozdział 75023 Urzędy Gmin
31 000,00
§ 0920 Pozostałe odsetki
1 000,00
§ 0970 Wpływy z różnych dochodów
30 000,00
DZIAŁ 754 Bezpieczeństwo publiczne
3 130,00
Rozdział 75412 Straże pożarne
3 130,00
§ 2700 Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin
(związków gmin), powiatów (związków powiatów), amorządów
województw, pozyskane z innych źródeł
3 130,00
DZIAŁ 801 Oświata i wychowanie
10 100,00
Rozdział 80101 Szkoły Podstawowe
10 100,00
§ 0830 wpływy z usług
1 000,00
§ 0920 Pozostałe odsetki
700,00
§ 0970 Wpływy z różnych dochodów
8 400,00
DZIAŁ 854 Edukacyjna opieka wychowawcza
33 310,00
Rozdział 85415 Pomoc materialna dla uczniów
33 310,00
§ 2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację
własnych zadań bieżących gmin ( związków gmin)
33 310,00
DZIAŁ 921 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego
2 500,00
Rozdział 92195 Pozostała działalność
2 500,00
§ 0960 Otrzymane spadki i darowizny w formie pieniężnej
2 500,00
 
 
 
 
 
 
§ 2
 
Zwiększa się plan wydatków o kwotę 115 952,00
Słownie złotych: sto piętnaście tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt dwa
DZIAŁ 400 Wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną
wodę i gaz
33 779,00
Rozdział 40002 Dostarczanie wody
33 779,00
§ 4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników
28 000,00
§ 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne
5 093,00
§ 4120 Składki na ubezpieczenia społeczne
686,00
DZIAŁ 750 Administracja publiczna
28 133,00
Rozdział 75023 Urzędy Gmin
28 133,00
§ 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne
28 130,00
DZIAŁ 754 Bezpieczeństwo publiczne
3 130,00
Rozdział 75412 Straże pożarne
3 130,00
§ 4210 Zakup materiałów i wyposażenia
3 130,00
DZIAŁ 801 Oświata i wychowanie
10 100,00
Rozdział 80101 Szkoły Podstawowe
10 100,00
§ 4220 Zakup środków żywności
4 300,00
§ 4270 Zakup usług remontowych
5 800,00
DZIAŁ 854 Edukacyjna opieka wychowawcza
33 310,00
Rozdział 85415 Pomoc materialna dla uczniów
33 310,00
§ 3110 Świadczenia społeczne
33 310,00
DZIAŁ 900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska
7 500,00
Rozdział 90001 Gospodarka ściekowa i ochrona wód
7 500,00
§ 4300 Zakup usług pozostałych
7 500,00
§ 3
Zmniejsza się plan wydatków o kwotę 31 634,00
Słownie złotych: trzydzieści jeden tysięcy sześćset trzydzieści cztery
DZIAŁ 750 Administracja publiczna
23 86700
Rozdział 75023 Urzędy Gmin
23 867,00
§ 4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników
23 867,00
DZIAŁ 900 Gospodarka komunalna
17 767,00
Rozdział 90003 Oczyszczanie miast i wsi
17 767,00
§ 4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników
13 680,00
§ 4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne
899,00
§ 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne
3 188,00
 
 
 
Dochody ogółem 9 608 015,00
Wydatki ogółem 10 860 973 ,00
Deficyt na dzień podjęcia uchwały zwiększa się o kwotę 4 278,00, wynosi
1 252 958,00 i zostanie pokryty z kredytu bankowego
Uchwała zawiera:
załącznik Nr 1 określający wysokość przychodów i rozchodów
§ 5
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy
 
§ 6
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik Nr 1
do Uchwały Nr XXV/154/2005
 
ZESTAWIENIE PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
BUDŻETU GMINY LUBRZA NA ROK 2005
 
Treść
Kwota w zł
 
Przychody budżetu
 
1.
Ze sprzedaży papierów wartościowych wyemitowanych przez gminy
 
2.
Z kredytów zaciągniętych w bankach krajowych
W tym: na finansowanie zadań inwestycyjnych
realizowanych ze środków strukturalnych
1 922 958
1 167 800
3.
Z pożyczek
 
4.
Z prywatyzacji majątku gminy
 
5.
Z nadwyżki z lat ubiegłych
 
6.
Inne przychody
 
7
Razem przychody (1+2+3+4+5
1 922 958
8
Dochody budżetu
9 608 015
 
Razem przychody i dochody budżetu
11 530 973
 
 
 
 
 
 
Rozchody budżetu
 
1.
Spłata kredytów
670 000
2.
Spłata pożyczek
 
3.
Udzielone pożyczki
 
4.
Wykup papierów wartościowych
 
5.
Razem rozchody ( 1+2-3+4)
670 000
6.
Wydatki budżetu
10 860 973
 
Razem rozchody i wydatki budżetu
11 530 973

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-07-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-07-13 08:02:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-07-13 08:02:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-07-13 08:02:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10632 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie w sprawie przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości : dz. nr 83/2 - nieruchomość nie zabudowana, dz. nr 84 - nieruchomość zabudowana nieczynną hydrofornią, położonych w obrębie wsi Staropole gm. Lubrza.

Akapit nr 1 - brak tytułu

                               Wójt Gminy Lubrza
                                   o g ł a s z a

I przetarg ustny nieograniczony
na sprzedaż nieruchomości :
dz. nr 83/2 - nieruchomość nie zabudowana
dz. nr 84 - nieruchomość zabudowana nieczynną hydrofornią,
położonych w obrębie wsi Staropole gm. Lubrza opisanych w Księdze
Wieczystej Nr 39097.
Nieruchomości są wolne od obciążeń i zobowiązań na rzecz osób trzecich.
Przedmiotowe nieruchomości, w dniu 31 grudnia 2002r.w miejscowym planie
ogólnym zagospodarowania przestrzennego, stanowiły teren zabudowy
zagrodowej do dalszego użytkowania.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lp. Nr działki Pow. Cena wywoławcza Wadium zł
m2 ogółem zł
(netto + VAT 22%)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. 83/2 1702 10.380,00 1.000,00
2. 84 230 1.054,00 100,00

=========================================================

- Przetarg odbędzie się w dniu 10 czerwca 2005r. o godz. 1000
w lokalu Urzędu Gminy w Lubrzy, ul. Świebodzińska 68.
- W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne, jeżeli wpłacą wadium
w wysokości podanej powyżej.
- Wadium wpłacić należy w kasie Urzędu Gminy w Lubrzy w terminie do
07 czerwca 2005 r. i dowód wpłaty okazać na przetargu.
- Wadium ulega przepadkowi, w razie uchylenia się uczestnika przetargu,
który przetarg wygrał, od zawarcia umowy notarialnej.
- Uczestnikowi, który przetarg wygrał,wpłacone wadium zalicza się na poczet ceny kupna.
- Pozostałym uczestnikom przetargu,wadium zwraca się niezwłocznie
po zakończeniu przetargu w kasie Urzędu Gminy.
- Termin uiszczenia ceny sprzedaży,pomniejszonej o wpłacone wadium,upływa
najpóźniej w dniu zawarcia umowy notarialnej.
- Termin zawarcia aktu notarialnego umowy sprzedaży,wyznaczony zostanie
najpóźniej w ciągu 21 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.

Lubrza, 2005-05-09

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krzystof Rosiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-05-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krzystof Rosiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-05-09 08:20:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-05-09 08:22:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-05-21 07:59:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
14144 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Protokół - 25 02 2005r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
Protokół  XXIII/2005r.
 
z  XXIII zwyczajnej sesji Rady Gminy Lubrza odbytej w dniu 25.02.2005r. w siedzibie Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego w Przełazach w godz. od 9 00 do1540
Podjęto uchwały nr  od XXIII/145/2005r. do XXIII/147/2005r.
Obradom przewodniczył Przewodniczący  Rady Gminy Lubrza – Kazimierz  Koszucki ,
protokołowała  Ewa Gniewczyńska.
W sesji udział wzięło 12 radnych na stan 15.
Radni: Marzena Zwęgrodzka, Alina Mieczyńska i Stanisław Kluczkiewicz
nie usprawiedliwili  swojej nieobecności na posiedzeniu sesji Rady Gminy.
Lista obecności stanowi załącznik do protokołu.
 
Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki  otworzył XXIII zwyczajną sesję Rady Gminy  Lubrza , stwierdził prawomocność posiedzenia.
 
Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki  przedstawił proponowany porządek  obrad:
 
PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD
 
1.         Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2.                  Ustalenie porządku obrad.

3.         Informacja z prac Wójta między sesjami.
4.         Informacja z prac Przewodniczącego Rady Gminy między sesjami.

5.                  Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do realizacji zadań polegających

na budowie parkingu w obrębie wsi Staropole i terenów sportowo – rekreacyjnych
w obrębie wsi Zagaje.

6.                  Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej.

7.                  Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXII/145/2005r. Rady Gminy w Lubrzy z dnia 21 stycznia 2005r. w sprawie ustalenia wynagrodzenia i przyznania dodatku specjalnego dla Wójta Gminy Lubrza.

8.                  Dyskusja panelowa: „Rozwój Turystyki Lokalnej”.

9.                  Interpelacje i wnioski radnych.

10.       Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Gminy w Lubrzy.
11.       Dyskusja i wnioski.
 
 
 
W dalszej kolejności swojej wypowiedzi Przewodniczący Rady Gminy – Kazimierz Koszucki
poddał pod głosowanie porządek obrad, który wyłożony został przed obradami sesji Rady Gminy-porządek obrad został przyjęty przy 11 głosach za (radny Radosław Noworyta nie brał udziału w głosowaniu ponieważ nie przybył na obrady sesji Rady Gminy).
 
 
 
 
 
 
Odnośnie pkt.3
 
„Informacja z prac Wójta między sesjami”.
 
Do przekazania informacji z prac Wójta między sesjami zobowiązał się Pan Wójt Eugeniusz Chamarczuk – Wójt Gminy Lubrza:
*ocena sytuacji finansowej gminy
-gmina przygotowuje się do montażu kredytu finansowego dot. budowy kanalizacji sanitarnej
  w miejscowościach  Mostki – Przełazy – Zagórze,
-przeprowadzone zostaną również rozmowy na temat uzyskania dotacji na powyższą
  inwestycję,
*informacja na temat spłaty kredytów w br.
   *  50.000-zł.             do 15.03.2005r.          (ścieżka Boryszyn, kanalizacja Nowa Wioska),
   *150.000-zł.             do 31.05.2005r.          (wodociąg Buczyna-Zagaje),
   *100.000-zł.             do 15.06.2005r.          (kanalizacja + wodociąg Nowa Wioska),
-rachunki i faktury są płacone na bieżąco,
*wyłączanie czasowe oświetlenia ulicznego,  
-podjęta została decyzja w sprawie wyłączania oświetlenia ulicznego od 01.03.br. – 31.05.br.
  w godz. od 24.00 do 3.00 rano,
*powołanie instytucji GOK
-Wójt poinformował, iż na następnej sesji Rady Gminy przeprowadzona zostanie dyskusja
  na temat sposobu funkcjonowania Gminnego Ośrodka Kultury w Lubrzy,
*nawiązanie współpracy z ościenną Gminą Międzyrzecz
-powyższa gmina zainteresowana jest nawiązaniem współpracy oraz stworzeniem
  wspólnego projektu,
*wizyta w Gminie Burg – 22.02.2005r.
-podczas spotkania prowadzone były rozmowy na temat zacieśniania współpracy poprzez
  tworzenie nowych wspólnych projektów – bliźniaczych,
-Wójt otrzymał informację, że gmina niemiecka chciałaby nawiązać z nami współpracę,
-w miesiącu czerwcu br. grupa 9-cio osobowa z Niemiec przyjedzie na spotkanie  w celu
  dokonania uzgodnień w powyższym temacie,
 odnośnie nawiązania współpracy pomiędzy gminami,
*spotkanie z dyr. Agencji Nieruchomości Rolnej w Zielonej Górze
-prowadzone były kolejne rozmowy odnośnie przekazania gruntów ( teren koło bunkrów
-Boryszyn, park – Zagórze, boisko – Zagaje) na rzecz gminy,  
-Wójt oznajmił, iż agencja przekaże powyższe grunty na podstawie podjętej uchwały przez
  Radę Gminy w Lubrzy  w sprawie przystąpienia do realizacji zadań polegających
  na budowie parkingu w obrębie wsi Staropole i terenów  sportowo – rekreacyjnych wsi
  Zagaje (projekt takiej uchwały ujęty jest w porządku obrad dzisiejszej sesji) ,
*wybór kierownika Jednostki Komunalnej
-na w/w stanowisko została zatrudniona osoba – p. Marin Kawa,
-stanowisko p. Krupskiego zostało zlikwidowane, a jego zakres czynności będzie
  wykonywany przez pracowników UG.
 
Radny Radosław Noworyta przybył na sesję Rady Gminy w Lubrzy.
 
 
 
 
 
 
Odnośnie pkt.4
 
„Informacja z prac Przewodniczącego Rady Gminy między sesjami”.
 
Do przedstawienia sprawozdania z prac Przewodniczącego Rady Gminy między sesjami zobowiązał się Pan Kazimierz Koszucki – Przewodniczący Rady Gminy.
 
Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Gminy z prac między sesjami stanowi załącznik do protokołu.
 
Odnośnie pkt.5
 
„Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do realizacji zadań polegających
na budowie parkingu w obrębie wsi Staropole i terenów sportowo – rekreacyjnych
w obrębie wsi Zagaje”.
 
Sekretarz Katarzyna Przewłocka zabrała głos i przedstawiła projekt uchwały, który stanowi załącznik do protokołu.
 
Nie wniesiono uwag do projektu uchwały.
 
Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki poddał pod głosowanie uchwałę w sprawie przystąpienia do zadań  polegających na budowie parkingu w obrębie wsi Staropole
i terenów sportowo – rekreacyjnych w obrębie wsi Zagaje -  uchwała została przyjęta przy 12 głosach za.
 

Odnośnie pkt.6

 
„Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej”.
 

Ponownie głos zabrała Sekretarz – Katarzyna Przewłocka i przedstawiła projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej – uchwała stanowi załącznik do protokołu.

 
Głos zabrał Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki i poddał pod głosowanie w/w uchwałę – uchwała została przyjęta przy 12 głosach za.
 

Odnośnie pkt.7

 
„Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXII/142/2005r. Rady Gminy w Lubrzy z dnia 21 stycznia 2005r. w sprawie ustalenia wynagrodzenia i przyznania dodatku specjalnego dla Wójta Gminy Lubrza”.
 
Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki przypomniał w swojej wypowiedzi, iż na poprzedniej sesji Rady Gminy została przyjęta uchwała w sprawie ustalenia wynagrodzenia i przyznania dodatku specjalnego dla Wójta Gminy Lubrza. Powyższa uchwała została uchylona przez Nadzór Prawny Wojewody – Gorzów Wlkp. z uwagi na to, iż w uchwale błędnie została wpisana wysokość kwoty dodatku funkcyjnego – 1.000-zł.
W rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 11 lutego 2003r. w sprawie zasad wynagradzania i wymagań kwalifikacyjnych pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich minimalna kwota dodatku funkcyjnego wynosi 1.030-zł.  Następnie zaznaczył w swojej wypowiedzi, iż po dokonaniu zmiany wysokości dodatku funkcyjnego wynagrodzenie brutto pozostało na tym samym poziomie.
W dalszej części swojej  wypowiedzi Przewodniczący Rady Gminy zwrócił się z prośbą do radnych o ponowne przyjęcie uchwały  z prawidłowo wyliczonymi składnikami.
 
Nie wniesiono uwag do projektu uchwały.
 
Przewodniczący Rady Gminy Kazimierz Koszucki poddał pod głosowanie uchwałę
-uchwała została przyjęta przy 9 głosach za i 3 głosach wstrzymujących się.  
 

Odnośnie pkt. 8

 
„Dyskusja panelowa: Rozwój Turystyki Lokalnej”.
 
Rozpoczęto dyskusję panelową na temat rozwoju turystyki lokalnej na terenie Gminy Lubrza.
 
W dyskusji udział wzięli:
 
-Wójt Gminy                                                                          - Eugeniusz Chamrczuk
-pracownik ds. turystyki                                                          -Krzysztof Rosiński
-Urząd Marszałkowski – Zielona Góra                                    -Jadwiga Błoch
-Agencja Rozwoju Regionalnego – Zielona Góra                     -Piotr Raczykowski
                                                                                               -Michał Rzepocki
                                                                                               -Tomasz Burchawol
-Ośrodek Doradztwa Rolniczego Kalsk                                  -Barbara Brejwo
-Nadleśnictwo – Świebodzin                                       -Roman Zygadło
-Komenda Powiatowa Policji – Świebodzin                            -Adam Pajuk
                                                                                              -Marian Kałużny
-turystyka wodna (sympatyk)   - Bobowicko                          -Jan Całus
-członek LOT                                                                         -Andrzej Kaczmarek
                                                                                              -Roman Walendzik
-„Pro Nature”                                                                         -Joachim Szlegel
                                                                                              -Zbigniew Urbańczyk
-Gospodarstwo Pomocnicze KWP – Gorzów Wlkp.
-Zespół Parków Krajobrazowych – Gorzów Wlkp.                -Stanisław Bąkowski
-przedsiębiorca – Międzyrzecz                                    -Ryszard Duda
-przedsiębiorca branży turystycznej                                         -Stephan Doll
                                                                                 &nbs

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubrza
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Przewłocka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-04-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Przewłocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-04-12 12:19:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-04-12 12:20:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-05-21 08:02:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8589 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji